Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Gerçek-zamanlı çok oyunculu oyunlarda "bullet-time"
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Gerçek-zamanlı çok oyunculu oyunlarda "bullet-time"
Sayfa Önceki  1, 2
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Konu Dışı
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
graphmaster



Kayıt: Mar 24, 2004
Mesajlar: 175
Nereden: Adana

MesajTarih: Tue Aug 02, 2005 1:37 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

MD-C demiş ki:
O zaman, alan içindekiler yavaşlarken, dışarıdakiler bu yavaşlığı avantajlarına kullanacaklardır?

tamam da dışarıdan içeriye giren her nesne bullet tima giriyor zaten
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Tue Aug 02, 2005 2:37 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

graphmaster demiş ki:
MD-C demiş ki:
O zaman, alan içindekiler yavaşlarken, dışarıdakiler bu yavaşlığı avantajlarına kullanacaklardır?

tamam da dışarıdan içeriye giren her nesne bullet tima giriyor zaten

Girmezse?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Tue Aug 02, 2005 2:42 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Fakat şöyle olabilir: bullet-time olan oyuncuyu gören herkez bullet-time'a dahil edilir... Yani bir ortamda bullet-time oluyorsa ve o anı gören herkez Bullet-Time'a davet edilir... herkezde seve seve gelir sanırım
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Tue Aug 02, 2005 2:45 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Evet bu olayın cevabı bu olsa gerek! Böylece Bullet-Time uzak duran fakat, görmüş biride o ana dahil edilir... başka biri bu uzaktaki oyuncuya baktığında oda dahil edilir... ve böyle zincir sürer.. taki halkalardan biri kendini Bullet-Time'dan koparana kadar yada kendini koparana kadar... Koparma ve girme anınada bir Doğrusal-Slow Motion eklendimi harika durur!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
madprogrammer



Kayıt: Jun 10, 2004
Mesajlar: 290
Nereden: İstanbul // Üsküdar

MesajTarih: Wed Aug 03, 2005 10:19 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

MD-C'ye katılıyorum ki zaten olayı bullet'daki adamın bounding bilmemnesini (ne kullandıklarını bilmiyorum box, sphere, ellipsoid ya da herhangi birşey olabilir) belli bir daire içindeki her oyuncunun frustum'ıyla önceden belirlenmiş bullet zamanı boyunca her an kontrol ettirerek bu iş yapılabilir eğer bullet'daki adam bullet'da olmayan ve belirtilen dairenin içinde yer alan bir başka adamın frustum'ına girerse o adam da bullet'a girer ve bullet'daki ilk adamın bullet'ın kaçıncı saniyesinde olduğunu kontrol eder ardından kendi o süreden itibaren bullet sonuna kadar bulletda kalır

resme dökmek gerekirse



kusura bakmayın kısıtlı yerle başladım sonra da büyütmeye üşendim ama umarım anlatabilmişimdir ki zaten söylediklerim md-c'nin dediklerinden çok da farklı değil
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
KePhReNZ



Kayıt: Jan 02, 2003
Mesajlar: 55
Nereden: İzmir

MesajTarih: Wed Aug 03, 2005 1:25 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Kafamdaki tek soru bu bullet time süresi bittiğinde taraflar arasında oluşacak zaman farkı nasıl halledilecek, kaynak tüketimi vs nasıl gerçekleşecek , bu biraz muamma ... bullet time zamanı yapmak ok yapılırda bu iş nasıl hallolur bilemen, yani bullet time a girince kaynak tüketiminin hızlanması gerekir ??
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
Serkan



Kayıt: Mar 29, 2003
Mesajlar: 54
Nereden: bileyim?

MesajTarih: Wed Aug 03, 2005 2:08 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Peki Bullet-Time modundaki kişi hareket ettiği zaman kendisini görenleride Bullet-time a dahil mi edecek?

Bullet-Time Moduna girmek istemeyen biririni sırf bullet-time ı gördü diye Bullet-time moduna geçirmek pek mantıklı gelmedi bana...

Bence bullet-time bir çeşit Nitro gibi olacak Very Happy

Matrix filmindeki Neo nun binanın çatısındaki kurşunlardan kaçma sahnesini hatırlayın... Ajan ve Neo bullet-time modundalardı.Ajan , Neo ona ateş ederken çok hızlı hareket ediyordu...

Neo da aynı şekilde kurşunlardan kaçıyordu ama o sahne slow motion olarak gösteriliyordu... Bence oyunda bullet-time moduna girdiğimiz zaman sahne bizi izleyenler için filmdeki ajan sahnesi gibi olacak yani herkes tarafından çok hızlı hareket eden biri olarak görünecez... Fakat kendimiz Max Payne deki gibi biraz yavaş ama diğerlerine göre daha hızlı hareket edicez...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Wed Aug 03, 2005 3:31 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

İyide, Bullet-Time'ı başlatanlar, istekleri doğrultusunda işlemi aktif ederler fakat... bir kere bir yerde bullet-time varsa ve buna şahit olanlar mecburen b-t'a girmek zorunda... yoksa yavaş yavaş ateş edeni normal olan herkez zorlanmadan vurabilir!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Serkan



Kayıt: Mar 29, 2003
Mesajlar: 54
Nereden: bileyim?

MesajTarih: Mon Aug 08, 2005 8:10 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

MD-C demiş ki:
İyide, Bullet-Time'ı başlatanlar, istekleri doğrultusunda işlemi aktif ederler fakat... bir kere bir yerde bullet-time varsa ve buna şahit olanlar mecburen b-t'a girmek zorunda... yoksa yavaş yavaş ateş edeni normal olan herkez zorlanmadan vurabilir!


Galiba anlatmaya çalıştığım şey anlaşılmadı...
Max Payne i örnek alırsak Bullet-Time moduna girdiğimiz zaman diğer adamlara göre hızlanıyoruz aslında... Max Payne deki düşmalardan birini oynayabilseydik eğer Max Payne B-T a girdiği zaman çok hızlı hareket eden biri olacaktır... Onu vurmamız zor olacaktı ama biz onun için çok kolay bir hedef olacağız... SW:Jedi Academy de Single-Player modunda Force lardan SPEED i seçince aslında birçeşit Bullet-Time a giriyoruz ve tahminimce oyunun Multi-Player modunda da bu özelliği kullanabiliyoruz...

Herneyse oyun çıkınca göricez Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Konu Dışı Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa Önceki  1, 2
2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.225 Saniye