Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
DG
Kayıt: Mar 06, 2004 Mesajlar: 351 Nereden: Eskişehir
|
Tarih: Mon Aug 01, 2005 10:29 pm Mesaj konusu: |
|
|
Güzel olmuş ya
Önceden saydığım dört maddeye ek olarak:
5) Texture mapping bazı yerlerde sırıtıyor. Ama taş setini değiştireceğinizden fazla önemi yok sanırım bunun.
6) Kameranın interpolasyon aralığını çok fazla bırakmışsın gibi geldi. Hiç smooth geçiş elde edemedim, sürekli titredi.
7) Gerçi ufak bir ayar meselesi ama yazılımdan anistoptric'i hiç açmamışsın sanırım. x2, x4 gibi bir şey yapsan bahçenin çitleri, uzaktaki çimler, tahta her şey daha güzel oluyor.
Kameranın mantığını anlamak zor.
9) Bilmiyorum ölçüde hata mı yapıyorum ama bana yeni taş seti pek uniform gelmedi. Yani o yaratıkların hepsini aynı boydaki karelere nasıl dolduracaksınız? Genelde alt kısımları hep aynı tipte olup üstten (+y) yükselirler fanstastik satranç setlerinde. Nette biraz taş setlerini araştırayım bir daha konuşurum bu konu hakkında.
10) Extensionlara kastım var tüm donanımlarda çalışsın diyorsan ya o çitleri billboard'dan mesh haline çevir ya da yok et. Doom2'deki duvarları andırıyorlar bu halleriyle.
11) Standart pozisyondan (F7) baktığımda SKS: 60, tahtanın üstüne abandığımda ise SKS: 130. Zaten olup olan polygonların hepsi taşların üzerinde değil mi? Nasıl bir eleme sistemi kullanıyorsun şaştım kaldım afalladım |
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Aug 01, 2005 10:34 pm Mesaj konusu: |
|
|
10- ordaki citler 3b yani bir mesh ... ve hic bir extension kulanmiyorum galiba multitexture bile yok..
11-Bir tane hatta 1 gram bile eleme yok sanirim Hersey direkt ciziliyor..
Eleme varsada ben yapmiyorum ekran karti yapiyor olabilir. |
|
Başa dön |
|
|
ebleda
Kayıt: Dec 30, 2004 Mesajlar: 183 Nereden: usa
|
Tarih: Tue Aug 02, 2005 12:54 am Mesaj konusu: |
|
|
9) Bende Lord of The Rings'in satranc takimi var. Onda da boyutlar orantisiz. Yani bir golem neredeyse 3 Frodo ediyor Eger butun taslar yanyana geldiginde birbirlerine carpmiyorsa ben pek problem olacagini dusunmuyorum. Ama yinede bu oranti olayina dikkat etmek lazim tabiki. |
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Tue Aug 02, 2005 3:06 pm Mesaj konusu: |
|
|
* Arkadaslar bu grafiksel surume kurallari ekledikce Patch cikarmaya karar verdim yani bu grafiksel surum elinizde bir kosede bulunsun 100kb lik ufak patchler ile oynanabilir hale gelene kadar patch cikarcam milyonlarca patch olsada gozunuzun onunde gelisimini goreceksiniz....
Umarim bikmadan patchleri inidirir ve yardim edersiniz..
Grafiksel surumu siteyede adresini yazdim ordan bilgilere bakabilirsiniz. |
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
|
Başa dön |
|
|
coolprogrammer
Kayıt: Apr 30, 2005 Mesajlar: 71 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed Aug 03, 2005 10:40 am Mesaj konusu: |
|
|
Patch'i indirdim de oyunda bazı hatalar var:
1:Oyunda istediğin kadar beyaz ve siyah taşı oynattım.
2:Şah'ı yedim oyun bitmedi.
3:Daha da komiği oyundaki bütün taşları yedim oyun hala bitmedi
Bunlara dikkat edip bir patch çıkarırsanız daha iyi olacağına eminim...Patch bu; tabiki hatalar çıkabilir...Onun dışında grafikler iyi, çok beğendim şahsen.
Çalışmalarınızda başarılar...
Saygılar... |
|
Başa dön |
|
|
TheCotanak
Kayıt: Sep 03, 2003 Mesajlar: 921 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Wed Aug 03, 2005 12:52 pm Mesaj konusu: |
|
|
Arkadasim, okumadin galiba, vedat sadece o patch'de at'in kurallarini eklemis.. |
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed Aug 03, 2005 1:26 pm Mesaj konusu: |
|
|
@coolprogrammer:
Daha kurallarin hepsi bitmedi dun patch i degistirdim simdi PIYON, AT ve KALE kurallara uygun olarak hareket ediyor bu sadece Board un oyunu algilamasi icin kodlaniyor daha bitmedi iste yavas yavas patchlerle size gostereyim dedim.. |
|
Başa dön |
|
|
devreci
Kayıt: Mar 04, 2005 Mesajlar: 256
|
Tarih: Wed Aug 03, 2005 1:30 pm Mesaj konusu: |
|
|
ya usta hakikatten çok güzel olmuş ben mos2d oyun motorunu böyle
bilmiyordum gölge light filan herşey var tebrikler derim
umarım oyunun cd sini de çıkarabilirsiniz |
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed Aug 03, 2005 1:42 pm Mesaj konusu: |
|
|
Hay allah yaw bu opensource bir motor degil bus mos2d degil...
Bu benim gelistirdigim yeni bir motor gerci 2003 de basladim ama mos2d sadece bu ise basladigimda ilk kodladigim ugrasdigim programdi onuda yayinladim keske adini degistirseydim herkes karistiriyor valla. |
|
Başa dön |
|
|
Serkan
Kayıt: Mar 29, 2003 Mesajlar: 54 Nereden: bileyim?
|
Tarih: Wed Aug 03, 2005 2:24 pm Mesaj konusu: |
|
|
Battle chess tarzı olursa süper olur . . . |
|
Başa dön |
|
|
coolprogrammer
Kayıt: Apr 30, 2005 Mesajlar: 71 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed Aug 03, 2005 2:31 pm Mesaj konusu: |
|
|
Çok özür görmemişim. Umarım patch'i kısa süre de çıkarırsın.Çalışmalarında başarılar... |
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed Aug 03, 2005 2:49 pm Mesaj konusu: |
|
|
Patch i gene guncelledim:
Buda patch :
http://mosengine.inativa.com/dosya/satranc_p0.zip
Genel olarak AT(passant yok), PIYON ve KALE hareketleri bitti sayilir.
Programi Test eden Stroma sayesinde bazi hatalarida bulup duzelttik.. |
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Thu Aug 04, 2005 12:19 am Mesaj konusu: |
|
|
Evet sonunda yarisini mi diyeyim artik belirli bir bolumunu bitirdim 3 gundur nerdeyse uyumuyorum.....
artik patch olayindan vazgectim sanirim uzun sure sitede bu hali duracak..
icinde olanlar:
-TASLARIN HAREKETI
icinde OLMAYANLAR!!!:
-Passant
-Rok
-Acmaz
-Piyon degisimi
-Yapay zeka
-Oyunun Bitmesi.
ADRES:
http://mosengine.inativa.com/dosya/satranc.zip
Goruntu :
|
|
Başa dön |
|
|
|