Tarih: Sun Jul 31, 2005 6:20 pm Mesaj konusu: GLSL'de Rectangle Sorunu
Selam millet
GLSL'de soyle bir sorunla karsılastım sizce bug mi?
GLSL Shaderdan kullanılıp
Sonra fized pipeline gecilip
Rectangle Texture Kullanılıp render alınırsa sistem calismıyor.. İllaki Shaderdan sonra bir tanda Power Of Two Texture Renderlenmeli bundan sonra artık Rectangle Texturelari fized pipelineda renderliyebiliyosunuz...
Birde GLSL ve PBuffer da Rectangle deniyen oldumu ..Bunları destekliyormu ?
texture rectangle desteğini hangi extension ile sağlıyorsun?
ben pek rectangle ile iş yapmadım. bildiğim kadarı ile ayrıntısı olan ve gelişen bir işlev. zamanım olursa denerim.
Bu forumda yeni konular açamazsınız Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız