Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Blender3d ile ilgili birkaç soru
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Blender3d ile ilgili birkaç soru

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Oyun Motorları
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Gaman



Kayıt: May 09, 2005
Mesajlar: 13
Nereden: Bursa

MesajTarih: Thu Jul 28, 2005 6:54 pm    Mesaj konusu: Blender3d ile ilgili birkaç soru Alıntıyla Cevap Ver

Blender3d ile oyun yapan arkadaşlar buraya baksın
sorularım şunlar
1-Blender3d ye nasıl 3dsmax ta
yaptığım modeli aktarabilirim
2-Blender3d deki kontrol kodlarını(yani koyduğum bi modeli kontrol etmek için)
bilen yazarsa sevinirim
3-yaptığım bi oyuna nasıl exe yaparım
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Thu Jul 28, 2005 8:09 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

1-Plugin kullanırsın.Blender sitesinde 3dsmax importer exporter da var.Ama nasıl kullanacağını bilmiyorum.Bende sordum bu soruyu önceden kimse cevap vermedi.Ama yeri gelince mükemmel blender3d biliyorum diyen çok oluyor.Tatildeler herhalde. (Her fırsatta ağlayan insan modeli.)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
cuneytbnd



Kayıt: May 07, 2005
Mesajlar: 329
Nereden: CMOS SENSOR

MesajTarih: Fri Jul 29, 2005 3:15 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

nekadar 3dmax ile uğrastığını bilmiyorum ama
max ile baslayıp blendere gecmek geri adım atmaktır.
ben 2,5-3 senedir blender ile ugrasıyorum.

blenderin dezavantajları :
*turkce kaynak neredeyse hiç yok.
*piyasada blender biliyorum demek ile max biliyorum demek arasında daglar kadar fark var.
*freeware ve 5mb oldugu için cogu arkadasınız( 3d bilmeyenler) bu
programı dergi cd'lerinden cıkan tool kit programları gibi 10dakikada
birşey yapmak istiyor.

blender in avantajları:
*freeware -lisans sorunu yok.
*dahili oyun motoru (bence cok kakiteli degil.)


bence max'e devam et!!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Gaman



Kayıt: May 09, 2005
Mesajlar: 13
Nereden: Bursa

MesajTarih: Sat Jul 30, 2005 2:24 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Sence hangi oyun motorunu kullanmalıyım Question
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
umtk



Kayıt: Jun 07, 2003
Mesajlar: 17
Nereden: mersin

MesajTarih: Sat Jul 30, 2005 8:09 pm    Mesaj konusu: www.blender3d.org Alıntıyla Cevap Ver

www.blender3d.org
blender sitesinden arama kısmına 3ds exporter yazıp aratın
bu dosyaları
export-3ds-0.71.py
import-3ds-0.7.py

blender klasörü içindeki
\Blender\.blender\scripts
klasörüne kopyalayın

artık file menüsünden import export yapabilirsiniz
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Mon Aug 01, 2005 2:30 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

çok çok sağol umtk...bu kadar basit bişeyin 1 aydır cevabını arıyorum Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Gaman



Kayıt: May 09, 2005
Mesajlar: 13
Nereden: Bursa

MesajTarih: Tue Aug 02, 2005 2:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Çok sağol umtk çok işime yarıyacak Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
the_prodigy



Kayıt: Jul 05, 2005
Mesajlar: 69
Nereden: istanbul

MesajTarih: Wed Aug 03, 2005 2:22 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

dediginizi aynen yaptim export menusunde secenek belirmedi:

system: win98
blender2.37 kulaniyorum

acaba bu script linux makinesi icinmi yazilmis ben de calismiyo
"m3g_export.py"

m3g formatini cep telefonunda kullaniyorum. 3dmax ta cikan dosyalarda(baskalarini yaniltmiyim belki ileride duzeltilir)
sorun oluyomus(diger forumlarda oyle yaziyo)
bende tavsiye uzerine blender kurdum. bunun icin system degistirmem gerekiyosa degistirim.
veya m3g_export.py yenilenmesini beklemek zorundayim.
yada bendemi bi hata var. yardimci olursaniz cok zaman kazandirmis olursunuz.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
the_prodigy



Kayıt: Jul 05, 2005
Mesajlar: 69
Nereden: istanbul

MesajTarih: Wed Aug 03, 2005 2:32 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Copy file to blender script directory - normaly C:\Programme\Blender Foundation\Blender\.blender\scripts\

A new menu item will appear in Blender under "File" -> "Export" -> "M3G in J2ME"

Now you have the choice to export "into java class" or "into m3g binary file"

benim okudugum mu yanlis. //C:\Programme//msdos uyumlu diyo.
benim yapmadigim baska bir sey varmi tecrubeli blender kullanicilara sesleniyorum. Duyan varmi.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
the_prodigy



Kayıt: Jul 05, 2005
Mesajlar: 69
Nereden: istanbul

MesajTarih: Mon Aug 08, 2005 3:10 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

*************************************************************
sorunu cozdum Pyhton 2.3 kurmam gerekiyormus. :oops:
simdi farketim gereksiz yere burdaki yazida yer kaplamisim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
MungaBunga



Kayıt: Oct 19, 2004
Mesajlar: 207
Nereden: Mardin

MesajTarih: Tue Aug 09, 2005 9:20 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Blender yerine Milkshape kullan daha iyidir.

Milkshape Dersleri http://www.psionic3d.co.uk/tutorials.html
Milkshape Download http://www.download.com/3000-2121-10050779.html
Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
cuneytbnd



Kayıt: May 07, 2005
Mesajlar: 329
Nereden: CMOS SENSOR

MesajTarih: Tue Aug 09, 2005 12:02 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

MungaBunga demiş ki:
Blender yerine Milkshape kullan daha iyidir


Milkshape 'in blender'den daha iyi olduğu konular neler.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Oyun Motorları Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.277 Saniye