Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - yardım (titreme)
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

yardım (titreme)

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OpenGL, DirectX
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
ivirzivir63



Kayıt: Jul 04, 2005
Mesajlar: 5

MesajTarih: Mon Jul 18, 2005 11:07 am    Mesaj konusu: yardım (titreme) Alıntıyla Cevap Ver

c builder ve opengl ile yazdığım 2d bir program windows xp'de düzgün çalışırken, windows 98'de ekranda titreme oluşturuyor. doublebuffer ve swapbuffer işlemlerini yaptım. nerede hata yapmış olabilirim. yardımcı olursanız sevinirim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
lucifer



Kayıt: Nov 02, 2002
Mesajlar: 215
Nereden: Istanbool

MesajTarih: Mon Jul 18, 2005 1:38 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Monitorun ekrani refresh ettigi sirada SwapBuffers cagiriliyordur.

wglSwapInterval extension'una bir bak.

wglSwapInterval(1); diyerek cozebilmen lazim.


Ya da ekran kartinin opengl ayarlarinda (Always wait for vertical hedehodo) gibi birsey varsa onu aktif hale getir. Galiba nvidia icin (wait for vsync: always idi).
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
xmxdas



Kayıt: Jun 06, 2004
Mesajlar: 44
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Wed Jul 20, 2005 9:29 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

glflush() ve bi benzeri fonksiyon var,adını unuttum bunları bi dene istersen.Swapbufferstan önce kullanıyorsun.
Bi de normal şartlarda double buffer varken bu oluyorsa ekran kartının sürücüsü çok eski olabilir.Eğer xp ve 98 arasında frame rate(fps) te çok fazla fark var sa bu olabilir problem...Bence problemin sürücülerle ilgilidir....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OpenGL, DirectX Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.124 Saniye