Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Karda Gezinti
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Karda Gezinti
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Ses ve Müzik
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
paradox



Kayıt: May 27, 2005
Mesajlar: 120
Nereden: bursa

MesajTarih: Sat Jul 16, 2005 8:51 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

burda önemli olan yağış, sniper zumu ,resim çekme ve 3 boyutlu yürüme.


darkbasic kullandım.

Aslında tamamen türkçe yapacaktım çünkü sadece oyunyapimi.org için yayımladım ancak sadece siz indirmiyosunuz o projeyi .(mesela modeller bana ait deil.sağdan soldan aldım.).. Neyse bunlar önemsiz şeyler.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
iware



Kayıt: Jun 12, 2005
Mesajlar: 20
Nereden: eskişehir

MesajTarih: Sat Jul 16, 2005 8:53 pm    Mesaj konusu: sabit hız Alıntıyla Cevap Ver

tekrar merhaba. Çoklu oyun için hız kalibrasyonu hakkında fikri olan ?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Sat Jul 16, 2005 9:02 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

paradox demiş ki:
burda önemli olan yağış, sniper zumu ,resim çekme ve 3 boyutlu yürüme.


Tamam ama bunları DarkBasic ile yapmak çok basit.Yani 200 satırı geçmez.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Sat Jul 16, 2005 9:06 pm    Mesaj konusu: Re: sabit hız Alıntıyla Cevap Ver

iware demiş ki:
tekrar merhaba. Çoklu oyun için hız kalibrasyonu hakkında fikri olan ?
höö vaşşşş Rolling Eyes Very Happy

hocam kızmayın ama c++ 'nın suyumu çıktıda darkbasic'le yazıyonuz
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Sat Jul 16, 2005 9:11 pm    Mesaj konusu: Re: sabit hız Alıntıyla Cevap Ver

devreci demiş ki:
hocam kızmayın ama c++ 'nın suyumu çıktıda darkbasic'le yazıyonuz


Pardon araya girmiş olmak istemem ama bu ne demek? İlk seçenek her zaman için C++ mı olmalıdır? DarkBasic kullanmak için C++'ın suyunun mu çıkması gerekmektedir?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
nkcoskun



Kayıt: Jul 07, 2005
Mesajlar: 14

MesajTarih: Sat Jul 16, 2005 9:25 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

gerçekten hoş ama 15mb miymiş ben mi yanlış anladım...neyse siten falan varsa söyle yoksa ben sana yer ayarlarım kendi sitem sadece türk oyunları topluyorum millet türklerinde birşeyler yapabildiğini görsün dimi???
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
BabaCONDA



Kayıt: Jun 12, 2005
Mesajlar: 58
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Sat Jul 16, 2005 9:25 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

nomax hocam senin fikrini almak istiyorum sana göre ;

Blitz3D mi yoksa DarkBasic mi?

Kriterler : Görsellik, programlama esnekliği, hız, kolaylık v.b.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
nkcoskun



Kayıt: Jul 07, 2005
Mesajlar: 14

MesajTarih: Sat Jul 16, 2005 9:31 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

pardon siteyi yazmadım www.arshiv.gen.ms
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Sat Jul 16, 2005 9:39 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

BabaCONDA demiş ki:
nomax hocam senin fikrini almak istiyorum sana göre ;
Blitz3D mi yoksa DarkBasic mi?
Kriterler : Görsellik, programlama esnekliği, hız, kolaylık v.b.


Ben ne kullanıyorsam bence iyi odur.Şahsen Blitz3d nin motor yapısının daha kuvvetli ve daha hızlı olduğunu düşünüyorum.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Sat Jul 16, 2005 9:44 pm    Mesaj konusu: Re: sabit hız Alıntıyla Cevap Ver

Nomax demiş ki:
devreci demiş ki:
hocam kızmayın ama c++ 'nın suyumu çıktıda darkbasic'le yazıyonuz


Pardon araya girmiş olmak istemem ama bu ne demek? İlk seçenek her zaman için C++ mı olmalıdır? DarkBasic kullanmak için C++'ın suyunun mu çıkması gerekmektedir?



Nomax ne yazıkki öyle bana c++/asm'nın dışında yazılmış güzel ve hl gibi
para getirmiş bir oyun söyle

oyun bende hiç çalışmadı p2-400 32mb ekr winXP bumudur

babaconda sana tavsiyem asm
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Sat Jul 16, 2005 9:48 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bide şu var opration falshpoint, quake3 gibi daha on yılda mekanizmasını
türklerin yapamayacağı oyunları bilgisayarım hiç takılmadan çalışıtıryor
darkbasicle yapılırmı şimdi bunlar
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
iware



Kayıt: Jun 12, 2005
Mesajlar: 20
Nereden: eskişehir

MesajTarih: Sat Jul 16, 2005 9:53 pm    Mesaj konusu: hmm Alıntıyla Cevap Ver

[quote="Nomax
Tamam ama bunları DarkBasic ile yapmak çok basit.Yani 200 satırı geçmez.[/quote]
YAPTA GOREYIM !
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
paradox



Kayıt: May 27, 2005
Mesajlar: 120
Nereden: bursa

MesajTarih: Sat Jul 16, 2005 10:00 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

biz yıllardır basic kullanıyoruz..3d olarak da blitz3d ve darkbasic
den darkbasic'i kullanıyoruz.sağolsun adam yapmış biz basic ciler için c++ ile..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
paradox



Kayıt: May 27, 2005
Mesajlar: 120
Nereden: bursa

MesajTarih: Sat Jul 16, 2005 10:03 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Alıntı:
Tamam ama bunları DarkBasic ile yapmak çok basit.Yani 200 satırı geçmez.


evet benimde dediğim gibi çok basit..
+cevap bekliyoruz 200 satırda bana bunları yap..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
DG



Kayıt: Mar 06, 2004
Mesajlar: 351
Nereden: Eskişehir

MesajTarih: Sat Jul 16, 2005 10:04 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Alıntı:
If you are a kid or just want to get started fast this guide is probably not for you. In that case I recommend that you start with something more immediately rewarding like Dark Basic, Blitz Basic, or 3D game studio (Google them)


http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/guides/guide-display/-/2FRIQOWB2THR/ref%3Dcm%5Fbg%5Fguides/104-1942843-7047935
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Ses ve Müzik Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
2. sayfa (Toplam 4 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.264 Saniye