Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
paradox
Kayıt: May 27, 2005 Mesajlar: 120 Nereden: bursa
|
Tarih: Sat Jul 16, 2005 8:51 pm Mesaj konusu: |
|
|
burda önemli olan yağış, sniper zumu ,resim çekme ve 3 boyutlu yürüme.
darkbasic kullandım.
Aslında tamamen türkçe yapacaktım çünkü sadece oyunyapimi.org için yayımladım ancak sadece siz indirmiyosunuz o projeyi .(mesela modeller bana ait deil.sağdan soldan aldım.).. Neyse bunlar önemsiz şeyler. |
|
Başa dön |
|
|
iware
Kayıt: Jun 12, 2005 Mesajlar: 20 Nereden: eskişehir
|
Tarih: Sat Jul 16, 2005 8:53 pm Mesaj konusu: sabit hız |
|
|
tekrar merhaba. Çoklu oyun için hız kalibrasyonu hakkında fikri olan ? |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Sat Jul 16, 2005 9:02 pm Mesaj konusu: |
|
|
paradox demiş ki: |
burda önemli olan yağış, sniper zumu ,resim çekme ve 3 boyutlu yürüme. |
Tamam ama bunları DarkBasic ile yapmak çok basit.Yani 200 satırı geçmez. |
|
Başa dön |
|
|
devreci
Kayıt: Mar 04, 2005 Mesajlar: 256
|
Tarih: Sat Jul 16, 2005 9:06 pm Mesaj konusu: Re: sabit hız |
|
|
iware demiş ki: |
tekrar merhaba. Çoklu oyun için hız kalibrasyonu hakkında fikri olan ? |
höö vaşşşş
hocam kızmayın ama c++ 'nın suyumu çıktıda darkbasic'le yazıyonuz |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Sat Jul 16, 2005 9:11 pm Mesaj konusu: Re: sabit hız |
|
|
devreci demiş ki: |
hocam kızmayın ama c++ 'nın suyumu çıktıda darkbasic'le yazıyonuz |
Pardon araya girmiş olmak istemem ama bu ne demek? İlk seçenek her zaman için C++ mı olmalıdır? DarkBasic kullanmak için C++'ın suyunun mu çıkması gerekmektedir? |
|
Başa dön |
|
|
nkcoskun
Kayıt: Jul 07, 2005 Mesajlar: 14
|
Tarih: Sat Jul 16, 2005 9:25 pm Mesaj konusu: |
|
|
gerçekten hoş ama 15mb miymiş ben mi yanlış anladım...neyse siten falan varsa söyle yoksa ben sana yer ayarlarım kendi sitem sadece türk oyunları topluyorum millet türklerinde birşeyler yapabildiğini görsün dimi??? |
|
Başa dön |
|
|
BabaCONDA
Kayıt: Jun 12, 2005 Mesajlar: 58 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Sat Jul 16, 2005 9:25 pm Mesaj konusu: |
|
|
nomax hocam senin fikrini almak istiyorum sana göre ;
Blitz3D mi yoksa DarkBasic mi?
Kriterler : Görsellik, programlama esnekliği, hız, kolaylık v.b. |
|
Başa dön |
|
|
nkcoskun
Kayıt: Jul 07, 2005 Mesajlar: 14
|
Tarih: Sat Jul 16, 2005 9:31 pm Mesaj konusu: |
|
|
pardon siteyi yazmadım www.arshiv.gen.ms |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Sat Jul 16, 2005 9:39 pm Mesaj konusu: |
|
|
BabaCONDA demiş ki: |
nomax hocam senin fikrini almak istiyorum sana göre ;
Blitz3D mi yoksa DarkBasic mi?
Kriterler : Görsellik, programlama esnekliği, hız, kolaylık v.b. |
Ben ne kullanıyorsam bence iyi odur.Şahsen Blitz3d nin motor yapısının daha kuvvetli ve daha hızlı olduğunu düşünüyorum. |
|
Başa dön |
|
|
devreci
Kayıt: Mar 04, 2005 Mesajlar: 256
|
Tarih: Sat Jul 16, 2005 9:44 pm Mesaj konusu: Re: sabit hız |
|
|
Nomax demiş ki: |
devreci demiş ki: |
hocam kızmayın ama c++ 'nın suyumu çıktıda darkbasic'le yazıyonuz |
Pardon araya girmiş olmak istemem ama bu ne demek? İlk seçenek her zaman için C++ mı olmalıdır? DarkBasic kullanmak için C++'ın suyunun mu çıkması gerekmektedir? |
Nomax ne yazıkki öyle bana c++/asm'nın dışında yazılmış güzel ve hl gibi
para getirmiş bir oyun söyle
oyun bende hiç çalışmadı p2-400 32mb ekr winXP bumudur
babaconda sana tavsiyem asm |
|
Başa dön |
|
|
devreci
Kayıt: Mar 04, 2005 Mesajlar: 256
|
Tarih: Sat Jul 16, 2005 9:48 pm Mesaj konusu: |
|
|
bide şu var opration falshpoint, quake3 gibi daha on yılda mekanizmasını
türklerin yapamayacağı oyunları bilgisayarım hiç takılmadan çalışıtıryor
darkbasicle yapılırmı şimdi bunlar |
|
Başa dön |
|
|
iware
Kayıt: Jun 12, 2005 Mesajlar: 20 Nereden: eskişehir
|
Tarih: Sat Jul 16, 2005 9:53 pm Mesaj konusu: hmm |
|
|
[quote="Nomax
Tamam ama bunları DarkBasic ile yapmak çok basit.Yani 200 satırı geçmez.[/quote]
YAPTA GOREYIM ! |
|
Başa dön |
|
|
paradox
Kayıt: May 27, 2005 Mesajlar: 120 Nereden: bursa
|
Tarih: Sat Jul 16, 2005 10:00 pm Mesaj konusu: |
|
|
biz yıllardır basic kullanıyoruz..3d olarak da blitz3d ve darkbasic
den darkbasic'i kullanıyoruz.sağolsun adam yapmış biz basic ciler için c++ ile.. |
|
Başa dön |
|
|
paradox
Kayıt: May 27, 2005 Mesajlar: 120 Nereden: bursa
|
Tarih: Sat Jul 16, 2005 10:03 pm Mesaj konusu: |
|
|
Alıntı: |
Tamam ama bunları DarkBasic ile yapmak çok basit.Yani 200 satırı geçmez. |
evet benimde dediğim gibi çok basit..
+cevap bekliyoruz 200 satırda bana bunları yap.. |
|
Başa dön |
|
|
DG
Kayıt: Mar 06, 2004 Mesajlar: 351 Nereden: Eskişehir
|
|
Başa dön |
|
|
|