Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Platform oyunun daha tam bitmedi...
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Platform oyunun daha tam bitmedi...

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
ercan15tr



Kayıt: May 26, 2005
Mesajlar: 14
Nereden: İzmir

MesajTarih: Wed Jul 13, 2005 12:48 am    Mesaj konusu: Platform oyunun daha tam bitmedi... Alıntıyla Cevap Ver

Slm herkese, üzerinde çalıştığım bir platform oyunu vardı bir kaç kere ara vermiştim, ve onu bitirmeye karar verdim Smile. Bilgisayarınızda kasarsa ekran çözünürlüğünüzü 1024*768*32 yapın. Zaten detaylar adreste yazıyor. ( su an 56k modem ile baglandigim için 4parçaya bolmek zorunda kaldım (500kb) )

http://ercan15tr.sitemynet.com/index.htm
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
ercan15tr



Kayıt: May 26, 2005
Mesajlar: 14
Nereden: İzmir

MesajTarih: Wed Jul 13, 2005 12:50 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ayrica vc++ 7.0 kullandim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
paradox



Kayıt: May 27, 2005
Mesajlar: 120
Nereden: bursa

MesajTarih: Wed Jul 13, 2005 1:53 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

karakter daha iyi olabilir.yani ben ne olduğunu anlamadım bunun.astronot falan yap.yürümesi,zıplaması da olsun. animasyonlu falan.birde game over olsun.(can negatife düşüyo.!).level editor de tam bitmemiş galiba.!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
proximity



Kayıt: Apr 04, 2005
Mesajlar: 395
Nereden: istanbul

MesajTarih: Wed Jul 13, 2005 2:17 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Oyuna başladığımda karakter aşağıya düşmeden önce ekran karardı. Detayı 0 yaptım yine de birşey değişmedi. 2 saniyelik görüntüde görebildiğim kadarıyla karakter bir çember ve dikdörtgenden ibaret. Oynanabilirlik hakkında yorum yapamıyorum ama mutlaka karakter çizmelisin. Zaten oyununun daha tamamlanmadığını söylemişsin.

Oyunun bitmiş versiyonunda karakter ve optimizasyon sorununu çözmelisin. Bir platform oyunu sistemi bu kadar zorlamamalı. Başarılar kolay gelsin...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Takashi



Kayıt: Apr 25, 2003
Mesajlar: 129
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Jul 13, 2005 9:04 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Sprite'lar ın Frame rate i düşük gibi geldi (kaya ve elmas) Biraz daha hızlı oynasa anmasyonlar daha akıcı olacak. Bu tarz oyunlarda en önemli iki unsur oynanbilirlik ve görselliktir. Bunlara biraz daha dikkat edersen ortaya bişeyler çıkabilir.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
ercan15tr



Kayıt: May 26, 2005
Mesajlar: 14
Nereden: İzmir

MesajTarih: Wed Jul 13, 2005 11:10 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Yani ben o karakteri paintte çizdim (belli oluyor galiba), ayrica level editoru daha bitmedi, asil amacım daha degisik bir level dosyasi yapmaktı ama kolayıma geldi. Ztn platform ve elmas sayısının 10 ile sınırlı olması kotu.
Oyunun sistemi zorlamasının nedeni ise OpenGl veya DirectX kullanmıyor olmam. ( sade win32 )
Ben pek çizim yapamıyorum, bildiğiniz karakter setleri varsa link yollarsanız sevinirim.

Ayrica OpenGl öğrenmeye yeni başladım. ( birkaç hafta oluyo. )
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
madprogrammer



Kayıt: Jun 10, 2004
Mesajlar: 290
Nereden: İstanbul // Üsküdar

MesajTarih: Wed Jul 13, 2005 11:19 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Alıntı:
Oyunun sistemi zorlamasının nedeni ise OpenGl veya DirectX kullanmıyor olmam. ( sade win32 )
böyle bir gerekçe olamaz ben eskiden eklemeler yaptığım ufak bir motora sahiptim (fusion blast http://sourceforge.net/projects/fusionblast) ve tamamen win32 kullandım ve zaten motorun özü de öyleydi hatta visual basic'de bir de ide yazdım motora değil kasmak fazla hızlı bile çalışıyordu oyunlar. Motorun dili c++ idi ben de eklemelerimi haliyle c++ olarak yaptım motorun dili türkçe istersen kodları kullanmayı istediğin gibi kullan.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Tesla



Kayıt: Feb 17, 2004
Mesajlar: 245
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Jul 13, 2005 1:39 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Oyun üzerinde baya uğraşmışa benziyorsun, herkesin dediği gibi adam sprite'i çok kötü. Bir de adamın altından çıkan parçacıklar çok büyük.

Al sana buralardan hazır sprite çal çırp Smile

http://www.panelmonkey.org
http://www.gsarchives.net

Platform oyunları için Metal Slug, Mega Man, Ninja gibi şeyler arattır Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
Spawned_c



Kayıt: Jun 11, 2004
Mesajlar: 115
Nereden: Kornanın dori dori ettiği yerden

MesajTarih: Wed Jul 13, 2005 2:36 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

herkes söylenmesi gerekenleri söylemiş.yalnız canım -40 'a düştü ama ölmedim. sanırım gözden kaçmış. kafama bin tane taş düşüyo yine de bişi olmuyo Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
paradox



Kayıt: May 27, 2005
Mesajlar: 120
Nereden: bursa

MesajTarih: Wed Jul 13, 2005 3:03 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ben -850 ye kadar game over olcak diye bekledim Very Happy Very Happy Very Happy .olmadı.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
ercan15tr



Kayıt: May 26, 2005
Mesajlar: 14
Nereden: İzmir

MesajTarih: Wed Jul 13, 2005 9:35 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

madprogrammer, peki oyunun hızını arttırmak için neler yapabilirim? Sonuçta kullanmadığım herşeyi bellekten silip, işlemden çıkardım ama gene kasıyor makinada, daha düşük çözünürlükte mi çalıştırmak gerekir?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
ercan15tr



Kayıt: May 26, 2005
Mesajlar: 14
Nereden: İzmir

MesajTarih: Wed Jul 13, 2005 9:40 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Unnuttum, bi de win98 de oyun duzgun çalışmıyor
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.162 Saniye