Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
ercan15tr
Kayıt: May 26, 2005 Mesajlar: 14 Nereden: İzmir
|
Tarih: Wed Jul 13, 2005 12:48 am Mesaj konusu: Platform oyunun daha tam bitmedi... |
|
|
Slm herkese, üzerinde çalıştığım bir platform oyunu vardı bir kaç kere ara vermiştim, ve onu bitirmeye karar verdim . Bilgisayarınızda kasarsa ekran çözünürlüğünüzü 1024*768*32 yapın. Zaten detaylar adreste yazıyor. ( su an 56k modem ile baglandigim için 4parçaya bolmek zorunda kaldım (500kb) )
http://ercan15tr.sitemynet.com/index.htm |
|
Başa dön |
|
|
ercan15tr
Kayıt: May 26, 2005 Mesajlar: 14 Nereden: İzmir
|
Tarih: Wed Jul 13, 2005 12:50 am Mesaj konusu: |
|
|
ayrica vc++ 7.0 kullandim. |
|
Başa dön |
|
|
paradox
Kayıt: May 27, 2005 Mesajlar: 120 Nereden: bursa
|
Tarih: Wed Jul 13, 2005 1:53 am Mesaj konusu: |
|
|
karakter daha iyi olabilir.yani ben ne olduğunu anlamadım bunun.astronot falan yap.yürümesi,zıplaması da olsun. animasyonlu falan.birde game over olsun.(can negatife düşüyo.!).level editor de tam bitmemiş galiba.! |
|
Başa dön |
|
|
proximity
Kayıt: Apr 04, 2005 Mesajlar: 395 Nereden: istanbul
|
Tarih: Wed Jul 13, 2005 2:17 am Mesaj konusu: |
|
|
Oyuna başladığımda karakter aşağıya düşmeden önce ekran karardı. Detayı 0 yaptım yine de birşey değişmedi. 2 saniyelik görüntüde görebildiğim kadarıyla karakter bir çember ve dikdörtgenden ibaret. Oynanabilirlik hakkında yorum yapamıyorum ama mutlaka karakter çizmelisin. Zaten oyununun daha tamamlanmadığını söylemişsin.
Oyunun bitmiş versiyonunda karakter ve optimizasyon sorununu çözmelisin. Bir platform oyunu sistemi bu kadar zorlamamalı. Başarılar kolay gelsin... |
|
Başa dön |
|
|
Takashi
Kayıt: Apr 25, 2003 Mesajlar: 129 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed Jul 13, 2005 9:04 am Mesaj konusu: |
|
|
Sprite'lar ın Frame rate i düşük gibi geldi (kaya ve elmas) Biraz daha hızlı oynasa anmasyonlar daha akıcı olacak. Bu tarz oyunlarda en önemli iki unsur oynanbilirlik ve görselliktir. Bunlara biraz daha dikkat edersen ortaya bişeyler çıkabilir. |
|
Başa dön |
|
|
ercan15tr
Kayıt: May 26, 2005 Mesajlar: 14 Nereden: İzmir
|
Tarih: Wed Jul 13, 2005 11:10 am Mesaj konusu: |
|
|
Yani ben o karakteri paintte çizdim (belli oluyor galiba), ayrica level editoru daha bitmedi, asil amacım daha degisik bir level dosyasi yapmaktı ama kolayıma geldi. Ztn platform ve elmas sayısının 10 ile sınırlı olması kotu.
Oyunun sistemi zorlamasının nedeni ise OpenGl veya DirectX kullanmıyor olmam. ( sade win32 )
Ben pek çizim yapamıyorum, bildiğiniz karakter setleri varsa link yollarsanız sevinirim.
Ayrica OpenGl öğrenmeye yeni başladım. ( birkaç hafta oluyo. ) |
|
Başa dön |
|
|
madprogrammer
Kayıt: Jun 10, 2004 Mesajlar: 290 Nereden: İstanbul // Üsküdar
|
Tarih: Wed Jul 13, 2005 11:19 am Mesaj konusu: |
|
|
Alıntı: |
Oyunun sistemi zorlamasının nedeni ise OpenGl veya DirectX kullanmıyor olmam. ( sade win32 ) |
böyle bir gerekçe olamaz ben eskiden eklemeler yaptığım ufak bir motora sahiptim (fusion blast http://sourceforge.net/projects/fusionblast) ve tamamen win32 kullandım ve zaten motorun özü de öyleydi hatta visual basic'de bir de ide yazdım motora değil kasmak fazla hızlı bile çalışıyordu oyunlar. Motorun dili c++ idi ben de eklemelerimi haliyle c++ olarak yaptım motorun dili türkçe istersen kodları kullanmayı istediğin gibi kullan. |
|
Başa dön |
|
|
Tesla
Kayıt: Feb 17, 2004 Mesajlar: 245 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed Jul 13, 2005 1:39 pm Mesaj konusu: |
|
|
Oyun üzerinde baya uğraşmışa benziyorsun, herkesin dediği gibi adam sprite'i çok kötü. Bir de adamın altından çıkan parçacıklar çok büyük.
Al sana buralardan hazır sprite çal çırp
http://www.panelmonkey.org
http://www.gsarchives.net
Platform oyunları için Metal Slug, Mega Man, Ninja gibi şeyler arattır |
|
Başa dön |
|
|
Spawned_c
Kayıt: Jun 11, 2004 Mesajlar: 115 Nereden: Kornanın dori dori ettiği yerden
|
Tarih: Wed Jul 13, 2005 2:36 pm Mesaj konusu: |
|
|
herkes söylenmesi gerekenleri söylemiş.yalnız canım -40 'a düştü ama ölmedim. sanırım gözden kaçmış. kafama bin tane taş düşüyo yine de bişi olmuyo |
|
Başa dön |
|
|
paradox
Kayıt: May 27, 2005 Mesajlar: 120 Nereden: bursa
|
Tarih: Wed Jul 13, 2005 3:03 pm Mesaj konusu: |
|
|
ben -850 ye kadar game over olcak diye bekledim .olmadı. |
|
Başa dön |
|
|
ercan15tr
Kayıt: May 26, 2005 Mesajlar: 14 Nereden: İzmir
|
Tarih: Wed Jul 13, 2005 9:35 pm Mesaj konusu: |
|
|
madprogrammer, peki oyunun hızını arttırmak için neler yapabilirim? Sonuçta kullanmadığım herşeyi bellekten silip, işlemden çıkardım ama gene kasıyor makinada, daha düşük çözünürlükte mi çalıştırmak gerekir? |
|
Başa dön |
|
|
ercan15tr
Kayıt: May 26, 2005 Mesajlar: 14 Nereden: İzmir
|
Tarih: Wed Jul 13, 2005 9:40 pm Mesaj konusu: |
|
|
Unnuttum, bi de win98 de oyun duzgun çalışmıyor |
|
Başa dön |
|
|
|