Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Soğuk Kabus 2 hakkında.
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Soğuk Kabus 2 hakkında.
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Sun Jul 10, 2005 5:45 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Ağaçlar: Gerçekçi ağaçlar denedim, çizgifilmvari olmayan ağaçlar oyunun biçimine hiç iyi gitmedi doğrusu.Daha renkli daha şirin olmaları için böyle yaptım ağaçları.Kare kare olmaları dandik olmalarından kaynaklanmıyor yani bu tarz meselesi.Eski dondurma kılıklı ağaçlardan kat kat daha iyi bence...

Ateş etme: Olacak fakat terminatör olmayacağız kesinlikle.Yani oyunun 9/10'u kaçmakla geçecek.

Haritanın kare kare gözükmesi: devreci harita kare kare gözüküyor çünkü arazi de LOD var.Kameraya yakın alanlarda daha çok poligon uzak alanlarda ise daha az poligon çiziliyor.Kameranın görmediği alanlar da eleniyor.Hatta belirli bi uzaklıktan sonra objeler "fade out" oluor.Tıpkı GTA 3 ve sonraki GTA larda olduğu gibi.

Gölgeler: Ligthmap ile sadece durağan objelerin gölgeleri çiziliyor.Hareketli objelere lightmap ile gölge verildiğini hiç duymadım.Çünkü bu gölgeler gerçek zamanlı değil sadece harita oluşturuluken ekleniyor ve birdaha güncellenmiyor.

AI:Açıkcası AI yi hazırlamaya zaman var.Şimdilik aklımda birşeyler var.Fakat gerçekleştireceğimden emin olmadan söylemesem daha iyi olur.Sonra yalan olmasın.

İyi kötü tüm eleştriler için teşekkürler.Gelişmelerden haberdar olacaksınız...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Sun Jul 10, 2005 5:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

[KONUDIŞI]

nomax onun matematiğiğle ben biraz uğraşdım sonuç güzel ama tek sorun hız ve bellek (çünkü her üçgene belirli texture alanı ayırmak lazım)
üçgeni taramak uzun sürüyor.

şöyle:
her ücgenin texture koordinatlarını alıyorsun her pixel için lighta uzaklığıgla
renk dağılımını textureyi çizdiriyorsun gl gibi . üçgeni mat hesaplarını yaparak tarıyorsun.

[/KONUDIŞI]
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Jul 11, 2005 10:02 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

evet, evet böyle şirin şirin olsun modelleme ve grafikler.. hem böylelikle bir tarzı da oluyor, en azından benim görüşüm bu yönde. aklıma worms3d serisi geldi..

kolay gelsin, iyi çalışmalar..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
BabaCONDA



Kayıt: Jun 12, 2005
Mesajlar: 58
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Wed Jul 13, 2005 12:33 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

nomax dostum oyununu oynadım. Kendi çapında tek kelimeyle mükemmel.

Biraz daha engebeli arazi ve ağaçların daha ayrıntılı olması ile daha eğlenceli olabilir bence.

Tebrik ederim.

K.G....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Wed Jul 13, 2005 3:34 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

BabaCONDA bahsettiğin birinci oyun olsa gerek.İkincisi çok daha gelişmiş olacak inşallah.Tam anlamıyla bir devam oyunu olacak.3 gün önce yeni eve taşındık ve ben en az 2 hafta oyun ile uğraşamayacağım.Ama ondan sonra güzel gelişmelerden haberdar olacağınızdan şüpheniz olmasın.İlk oyunu da beğendiğine sevindim, oynadığın için teşekkürler.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Tue Aug 02, 2005 12:02 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bu arada gazler.com çökeli uzun zaman olmuş, benim ekran görüntüleri gitmiş.Bi tane daha ekliyim de bakanlar olursa bi fikir edinebilsin...

Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
mentat



Kayıt: Oct 15, 2002
Mesajlar: 528

MesajTarih: Tue Aug 02, 2005 1:56 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

çok güzel gözüküyor.. gökyüzü biraz alakasız kaçmış şirin grafiklere, daha toparlak bulutlar olsun bence..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Hunturk



Kayıt: Jul 20, 2005
Mesajlar: 78
Nereden: heavy metal aleminden

MesajTarih: Wed Aug 03, 2005 1:25 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Evet bu haliyle çok güzel, birincisini oynadım, fakat pek birşey anlaşılmıyordu. Tabii yaratığın korkutma seviyesi bence iyi. Zira nerde bu herif diye bayaa bir hızlı koşup arkaya baktım. Very Happy

Bu resim daha iyi olacağını söylüyor, bekliyoruz.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
LorenSoth



Kayıt: Oct 12, 2004
Mesajlar: 99

MesajTarih: Wed Aug 03, 2005 1:41 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Güzel gözüküyor valla cok hos !!! devam Nomax devam Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
coolprogrammer



Kayıt: Apr 30, 2005
Mesajlar: 71
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Aug 03, 2005 10:22 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Walla gayet güzel olmuş tebrikler ilk oyunu da fena değildi ben o yaratığı iki ağaca sıkıştırıp istediğim kadar dolaşıyordum. Very Happy Ancak para toplayamadım yaw nasılsa üzerine geliyorum hiçbirşey olmuyor Confused
Neyse güzel olmuş yeniden tebrikler ve çalışmalarında başarılar...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Wed Aug 03, 2005 4:39 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Obahre...

Cartoon render teknolojisi kullanmadan malzemelerle görüntüye yaklaşmışsın şekil olmuş...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Aug 03, 2005 5:16 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Evet ortam ve harita cok guzel olmus bu haritaya birde biraz sis ve kar lazim Wink
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Thu Aug 04, 2005 4:22 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Süper yaratıcı bir indie game modelerın çalışması sana örnek teşkil edebilir




Süper bir renk paleti...

Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Fri Aug 05, 2005 8:15 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Çok çok güzeller...beni aşar işte kıt 3d bilgimle tüm yapabildiğim ekran görüntüsünde görünüyor...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Sat Aug 06, 2005 5:01 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Birkaç değişiklik yaptım ilk haritada bakalım hangi hali daha iyi siz karar verin...


Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki
2. sayfa (Toplam 7 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.154 Saniye