Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Thu Jul 07, 2005 12:30 am Mesaj konusu: Soğuk Kabus 2 hakkında. |
|
|
Merhabalar.
Soğuk Kabus 2 nin yapımına karar kılmış bulunmaktayım.Bu sefer çok daha oynanabilir, daha çok özellik barındıran, göze daha da hoş gözüken bir oyun yapmayı planlıyorum.Şimdiden bir liste çıkarmış bulunmaktayım.
-Daha iyi grafikler.
-Daha fazla bölüm, bölüme göre değişken hava şartları ve vakit.
-Daha fazla "bonus".
-Pek çok yeni efekt.
-Menü sistemi, save/load seçenekleri, grafik ayarları.
-Düşük sistemlerde eskisinden daha iyi performans verebilecek motor yapısı.
Şimdilik aklımda bunlar var.Zaman geçtikçe de yenileri ekleniyor.Tek bir problemim var o da şu ki, oyunun yeterince profosyonel gözükmesi için iyi tasarımcılara ihtiyaç duymaktayım.Gerek çizimler, gerekse de modeller/animasyonlar olsun benimle projenin sonuna kadar çalışacak arkadaşlar bulmalıyım.Belki bu sitede birilerinin ilgisini çekebilirim diye düşündüm.Sadece profosyonel bir yapıt ortaya koymak istediğimden şüpheniz olmasın.
İlgilenen herkesten bir şekilde bana ulaşmalarını rica ediyorum.Gerekli bilgilere profilimden ulaşabilirsiniz.Sağlıcakla kalın.
Sarper Şoher. |
|
Başa dön |
|
|
Tesla
Kayıt: Feb 17, 2004 Mesajlar: 245 Nereden: Ankara
|
Tarih: Thu Jul 07, 2005 8:09 am Mesaj konusu: |
|
|
Ben yine de Uzay oyununa devam etmeni isterdim... Neyse yine karlarda koşacaz demek ki |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Fri Jul 08, 2005 3:12 am Mesaj konusu: |
|
|
Sadece karlarda değil pek çok farklı arazi olacak.Oyunu geliştirmeye devam ediyorum ve gerçekten tonla yeni özellik eklemek üzere planlı olarak baştan kodluyorum. |
|
Başa dön |
|
|
malihsen
Kayıt: Apr 17, 2004 Mesajlar: 328 Nereden: Balıkesir
|
Tarih: Fri Jul 08, 2005 11:51 am Mesaj konusu: |
|
|
Soğuk Kabus Nasıl Bir Şey Olacak Tarzi Önceki Gibimi Olacak Yoksa Daha Heyecanlımı O Yaratığı Alt Etmek Çok Kolay |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Fri Jul 08, 2005 12:06 pm Mesaj konusu: |
|
|
Daha farklı yaratıklar olacak, bu bir yana düşünmeniz gereken tek şey yaratıklar olmayacak.Sanırım bunları size zamanla göstereceğim.Şimdiden çok konuşmak istemiyorum.Ama aklımda birşeyler var.Oynanış tarzı olarak ise, çok geliştirilmiş bir Soğuk Kabus gibi düşünülebilir... |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Sun Jul 10, 2005 4:16 am Mesaj konusu: |
|
|
Evet arkadaşlar ilk WIP ekran görüntülerini veriyorum.Daha bu haritaya ekleyeceğim bir ton şey var ama tutamadım kendimi.Buyrun, yorumlarınızı bekliyorum, iyi veya kötü...(sadece 3 gündür uğraştığımı da hesaba katın lütfen)
Bu görüntüde, arazideki parlamaya dikkat çekmek istiyorum eklediklerimden ilki bu.Aslında diğer RPG projem için geliştirdiğim şeylerdi ama soğuk kabus'un devamına nasip oldu...
Ayrıca lightmapping de eklediklerimden bir diğeri.Böylece statik objeler dandik de olsa gölge düşürüyorlar...
Not:Modellerin hepsi bana ait.Allahın bir kulu yokmu soğuk kabus için model yapmak isteyen |
|
Başa dön |
|
|
paradox
Kayıt: May 27, 2005 Mesajlar: 120 Nereden: bursa
|
Tarih: Sun Jul 10, 2005 5:12 am Mesaj konusu: |
|
|
güzel gözüküyor.gölge olayıda gayet iyi olmuş ama ağaçlar ağlıyoo |
|
Başa dön |
|
|
SoulOfSilent
Kayıt: Oct 05, 2004 Mesajlar: 480 Nereden: /dev/null
|
Tarih: Sun Jul 10, 2005 7:28 am Mesaj konusu: |
|
|
bence ağaçlar çok şirin görünüyo hiçte ağlıyo gibi değil hatta eskisinden daha güzel olmuş öyle piramit gibi, |
|
Başa dön |
|
|
Gord10
Kayıt: Aug 07, 2003 Mesajlar: 357 Nereden: Ankara
|
Tarih: Sun Jul 10, 2005 10:02 am Mesaj konusu: |
|
|
Bence gayet güzel ve sevimli olmuş, ama ağaçların daha detaylı olması gerektiğini düşünüyorum. |
|
Başa dön |
|
|
levent
Kayıt: Mar 13, 2003 Mesajlar: 188 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Sun Jul 10, 2005 10:08 am Mesaj konusu: |
|
|
bence de grafikler çok sevimli...sanki her an küçük hobbitler sağdan soldan fışkırıvericekmiş gibi. |
|
Başa dön |
|
|
devreci
Kayıt: Mar 04, 2005 Mesajlar: 256
|
Tarih: Sun Jul 10, 2005 12:38 pm Mesaj konusu: |
|
|
hımm... güzel ateş etmede istiyoruz sadece kaçmayalım mayın koymada olsun.
gölgeleri vertexleri karartarak yapmışşın. bu çizerken kolay olur fakat
oyundaki canavarlarında gölgesini yapmak gerekir dimi. canavarların
hareketini "vertex" gölgeye çevirmek zor olur . tavsiyem stencil buffer
ile yap hiç uğraşmazsın hesaplatmak için. |
|
Başa dön |
|
|
TheCotanak
Kayıt: Sep 03, 2003 Mesajlar: 921 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Sun Jul 10, 2005 1:33 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ağaçlar cidden çok güzel.
Detay yerine böyle tatta bir şeyler yap derim ben.. Çok tatlı olur. |
|
Başa dön |
|
|
malihsen
Kayıt: Apr 17, 2004 Mesajlar: 328 Nereden: Balıkesir
|
Tarih: Sun Jul 10, 2005 2:28 pm Mesaj konusu: |
|
|
Abi Sper Olmuş Dal Geldi Kal Geldi Gülmekten Bir Hal Geldi |
|
Başa dön |
|
|
devreci
Kayıt: Mar 04, 2005 Mesajlar: 256
|
Tarih: Sun Jul 10, 2005 2:36 pm Mesaj konusu: |
|
|
devreci demiş ki: |
hımm... güzel ateş etmede istiyoruz sadece kaçmayalım mayın koymada olsun.
gölgeleri vertexleri karartarak yapmışşın. bu çizerken kolay olur fakat
oyundaki canavarlarında gölgesini yapmak gerekir dimi. canavarların
hareketini "vertex" gölgeye çevirmek zor olur . tavsiyem stencil buffer
ile yap hiç uğraşmazsın hesaplatmak için. |
light map yapmışsın yazını okumamışım . map ekrana fazla gerilip gösterildiği için karekare görünüyor . ya usta bu yöntemle hareketli cisimleri lighmap'a gölgesini düşürmen daha zor Allah kolaylık versin. |
|
Başa dön |
|
|
OsmanTuran
Kayıt: Apr 09, 2004 Mesajlar: 210 Nereden: Mersin - K.Maraş gel-git halinde
|
Tarih: Sun Jul 10, 2005 3:42 pm Mesaj konusu: |
|
|
Bu haberi duymak guzeldi Nomax. Ama lutfen AI kasma. Bence bizi kovalayan herifin (yaratik veya yaratiklar mi deseydim ) aptal aptal agaclara takilmasi daha eglenceli olur. Hatta tuzak yapip adami takili birakacak sekilde haritalari duzenlersen daha eglenceli olur. Mesela arada bir yan yana iki agac koyarsin. Biz de aradan geceriz. Diger herif de gecim diyim takili kalir.
Haydin bakalim dort gozle bekliyoruz ilerlemeyi... |
|
Başa dön |
|
|
|