Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Soğuk Kabus 2 hakkında.
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Soğuk Kabus 2 hakkında.
Sayfa 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Thu Jul 07, 2005 12:30 am    Mesaj konusu: Soğuk Kabus 2 hakkında. Alıntıyla Cevap Ver

Merhabalar.

Soğuk Kabus 2 nin yapımına karar kılmış bulunmaktayım.Bu sefer çok daha oynanabilir, daha çok özellik barındıran, göze daha da hoş gözüken bir oyun yapmayı planlıyorum.Şimdiden bir liste çıkarmış bulunmaktayım.

-Daha iyi grafikler.
-Daha fazla bölüm, bölüme göre değişken hava şartları ve vakit.
-Daha fazla "bonus".
-Pek çok yeni efekt.
-Menü sistemi, save/load seçenekleri, grafik ayarları.
-Düşük sistemlerde eskisinden daha iyi performans verebilecek motor yapısı.

Şimdilik aklımda bunlar var.Zaman geçtikçe de yenileri ekleniyor.Tek bir problemim var o da şu ki, oyunun yeterince profosyonel gözükmesi için iyi tasarımcılara ihtiyaç duymaktayım.Gerek çizimler, gerekse de modeller/animasyonlar olsun benimle projenin sonuna kadar çalışacak arkadaşlar bulmalıyım.Belki bu sitede birilerinin ilgisini çekebilirim diye düşündüm.Sadece profosyonel bir yapıt ortaya koymak istediğimden şüpheniz olmasın.

İlgilenen herkesten bir şekilde bana ulaşmalarını rica ediyorum.Gerekli bilgilere profilimden ulaşabilirsiniz.Sağlıcakla kalın.

Sarper Şoher.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Tesla



Kayıt: Feb 17, 2004
Mesajlar: 245
Nereden: Ankara

MesajTarih: Thu Jul 07, 2005 8:09 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Ben yine de Uzay oyununa devam etmeni isterdim... Neyse yine karlarda koşacaz demek ki Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Fri Jul 08, 2005 3:12 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Sadece karlarda değil pek çok farklı arazi olacak.Oyunu geliştirmeye devam ediyorum ve gerçekten tonla yeni özellik eklemek üzere planlı olarak baştan kodluyorum.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
malihsen



Kayıt: Apr 17, 2004
Mesajlar: 328
Nereden: Balıkesir

MesajTarih: Fri Jul 08, 2005 11:51 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Soğuk Kabus Nasıl Bir Şey Olacak Tarzi Önceki Gibimi Olacak Yoksa Daha Heyecanlımı O Yaratığı Alt Etmek Çok Kolay
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Fri Jul 08, 2005 12:06 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Daha farklı yaratıklar olacak, bu bir yana düşünmeniz gereken tek şey yaratıklar olmayacak.Sanırım bunları size zamanla göstereceğim.Şimdiden çok konuşmak istemiyorum.Ama aklımda birşeyler var.Oynanış tarzı olarak ise, çok geliştirilmiş bir Soğuk Kabus gibi düşünülebilir...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Sun Jul 10, 2005 4:16 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Evet arkadaşlar ilk WIP ekran görüntülerini veriyorum.Daha bu haritaya ekleyeceğim bir ton şey var ama tutamadım kendimi.Buyrun, yorumlarınızı bekliyorum, iyi veya kötü...(sadece 3 gündür uğraştığımı da hesaba katın lütfen)


Bu görüntüde, arazideki parlamaya dikkat çekmek istiyorum Smile eklediklerimden ilki bu.Aslında diğer RPG projem için geliştirdiğim şeylerdi ama soğuk kabus'un devamına nasip oldu...

Ayrıca lightmapping de eklediklerimden bir diğeri.Böylece statik objeler dandik de olsa gölge düşürüyorlar...

Not:Modellerin hepsi bana ait.Allahın bir kulu yokmu soğuk kabus için model yapmak isteyen Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
paradox



Kayıt: May 27, 2005
Mesajlar: 120
Nereden: bursa

MesajTarih: Sun Jul 10, 2005 5:12 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

güzel gözüküyor.gölge olayıda gayet iyi olmuş ama ağaçlar ağlıyoo Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
SoulOfSilent



Kayıt: Oct 05, 2004
Mesajlar: 480
Nereden: /dev/null

MesajTarih: Sun Jul 10, 2005 7:28 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bence ağaçlar çok şirin görünüyo hiçte ağlıyo gibi değil hatta eskisinden daha güzel olmuş öyle piramit gibi,
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Gord10



Kayıt: Aug 07, 2003
Mesajlar: 357
Nereden: Ankara

MesajTarih: Sun Jul 10, 2005 10:02 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bence gayet güzel ve sevimli olmuş, ama ağaçların daha detaylı olması gerektiğini düşünüyorum.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
levent



Kayıt: Mar 13, 2003
Mesajlar: 188
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Sun Jul 10, 2005 10:08 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bence de grafikler çok sevimli...sanki her an küçük hobbitler sağdan soldan fışkırıvericekmiş gibi. Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Sun Jul 10, 2005 12:38 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

hımm... güzel ateş etmede istiyoruz sadece kaçmayalım mayın koymada olsun.

gölgeleri vertexleri karartarak yapmışşın. bu çizerken kolay olur fakat
oyundaki canavarlarında gölgesini yapmak gerekir dimi. canavarların
hareketini "vertex" gölgeye çevirmek zor olur . tavsiyem stencil buffer
ile yap hiç uğraşmazsın hesaplatmak için.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sun Jul 10, 2005 1:33 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Ağaçlar cidden çok güzel.
Detay yerine böyle tatta bir şeyler yap derim ben.. Çok tatlı olur.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
malihsen



Kayıt: Apr 17, 2004
Mesajlar: 328
Nereden: Balıkesir

MesajTarih: Sun Jul 10, 2005 2:28 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Abi Sper Olmuş Dal Geldi Kal Geldi Gülmekten Bir Hal Geldi Wink
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Sun Jul 10, 2005 2:36 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

devreci demiş ki:
hımm... güzel ateş etmede istiyoruz sadece kaçmayalım mayın koymada olsun.

gölgeleri vertexleri karartarak yapmışşın. bu çizerken kolay olur fakat
oyundaki canavarlarında gölgesini yapmak gerekir dimi. canavarların
hareketini "vertex" gölgeye çevirmek zor olur . tavsiyem stencil buffer
ile yap hiç uğraşmazsın hesaplatmak için.


light map yapmışsın yazını okumamışım . map ekrana fazla gerilip gösterildiği için karekare görünüyor . ya usta bu yöntemle hareketli cisimleri lighmap'a gölgesini düşürmen daha zor Allah kolaylık versin.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
OsmanTuran



Kayıt: Apr 09, 2004
Mesajlar: 210
Nereden: Mersin - K.Maraş gel-git halinde

MesajTarih: Sun Jul 10, 2005 3:42 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bu haberi duymak guzeldi Nomax. Ama lutfen AI kasma. Bence bizi kovalayan herifin (yaratik veya yaratiklar mi deseydim Very Happy ) aptal aptal agaclara takilmasi daha eglenceli olur. Hatta tuzak yapip adami takili birakacak sekilde haritalari duzenlersen daha eglenceli olur. Mesela arada bir yan yana iki agac koyarsin. Biz de aradan geceriz. Diger herif de gecim diyim takili kalir.
Haydin bakalim dort gozle bekliyoruz ilerlemeyi...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki
1. sayfa (Toplam 7 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.432 Saniye