Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - OpenGL de alpha testing problemleri ve transparency
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

OpenGL de alpha testing problemleri ve transparency
Sayfa Önceki  1, 2
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OpenGL, DirectX
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Sat Jul 02, 2005 11:42 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ya usta onun nedeni galiba texture filteri actığın için yeşil ile truncunun filter nedeni ile birbirine karışması bunun engellemenin yolu ya filteri kapatacan yada agacın rengiyle en yakın renkle transparan renkleri ayarlayacan. böyle yaparsan odun kısmının çvresini kahverengi agacın dallarının çevresini yesil yapnmalısın. daha sonra kendi yaptığın küçük bir programla bu renkleri ARGB Aya sıfır koyarak belirlersin
(bu olay kendi yaptığım programda benimde başıma geldi böyle engelledim)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
ankarali



Kayıt: Jun 29, 2005
Mesajlar: 32

MesajTarih: Sun Jul 03, 2005 12:53 am    Mesaj konusu: Texture'den Alıntıyla Cevap Ver

Bence texture ile ilgili.yani senin kullandığın doku herhalde önce jpg idi sonra büyük bir ihtimalle sen bunu bmp yaptın.tavsiyem
1-Ya kaliteli jpg kullan.yani internette vardır herhalde araştır.
2-Ya dijital fotoğraf makinesiyle yüksek kalitede ağaç çek öyle hallet
yani olay kullandığın texture(doku)nun kalitesiyle ilgili bence.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OpenGL, DirectX Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa Önceki  1, 2
2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.095 Saniye