Önceki başlık :: Sonraki başlık |
oyun yapımında ... konuda uzmanim. |
3d modelleme |
|
23% |
[ 16 ] |
2d kaplama (modellemeden ayırdım cunku ,tabletle sıfırdan hazır resim kullanmadan) |
|
4% |
[ 3 ] |
c++ ..vs program + yapayzeka |
|
44% |
[ 31 ] |
müzik |
|
11% |
[ 8 ] |
konsept ve senaryo |
|
14% |
[ 10 ] |
karakalemle karekter ve mekan eskizi cizmek |
|
1% |
[ 1 ] |
|
Toplam Oylar : 69 |
|
Yazar |
Mesaj |
cuneytbnd
Kayıt: May 07, 2005 Mesajlar: 329 Nereden: CMOS SENSOR
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 12:01 am Mesaj konusu: En Az Orta Seviye Birseyler Yapabilen Arkadaşlar BURAYA ! |
|
|
bir yatirimci oyun studyosu kursa
(kendini yetiştirip en az orta seviye birseyler yapabilen .. falan)
herkes anketi doldursun bakalim sonuclar nasil olacak.
isteyenler foruma detayli ne yapabildini yazsin belki birileri studyo kurar. |
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 12:40 am Mesaj konusu: |
|
|
3d modellemeyi secen kim? özel mesaj atsın bana.. cık, yeter artık sıkıldım yarı yolda su koyuveren 3dcilerden ya
(kimse üstüne alınmasın bu arada overdose cafein olarak çaresizliğimizi belirtiyorum burada ) |
|
Başa dön |
|
|
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 12:48 am Mesaj konusu: |
|
|
sith e yardım edin! yarı yolda bırakan benim... ( çok ayıp ) şartlar böyle... |
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 1:24 am Mesaj konusu: |
|
|
Norman demiş ki: |
sith e yardım edin! yarı yolda bırakan benim... ( çok ayıp ) şartlar böyle... |
haha alınmayın ustunuze dedim bak o kadar |
|
Başa dön |
|
|
proximity
Kayıt: Apr 04, 2005 Mesajlar: 395 Nereden: istanbul
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 3:23 am Mesaj konusu: |
|
|
Sith demiş ki: |
Norman demiş ki: |
sith e yardım edin! yarı yolda bırakan benim... ( çok ayıp ) şartlar böyle... |
haha alınmayın ustunuze dedim bak o kadar |
Sith sende hep böyle yapıyosun Bişey atıyosun ortaya sonra kimse üstüne alınmasın oh ne rahat Sen bunu yaparsan birileri de çıkar herkese küfür eder, sonra kimse üzerine alınmasın diyip sıyrılıverir
çok ayıp |
|
Başa dön |
|
|
malihsen
Kayıt: Apr 17, 2004 Mesajlar: 328 Nereden: Balıkesir
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 9:59 am Mesaj konusu: |
|
|
valla ben maplette mekan modellemesi yapabiliyorum (Buradan directgame tokamak işini blitz3d de yapacam tam kızma.Sizde bir yardım edin abiler ) |
|
Başa dön |
|
|
CemilKara
Kayıt: May 18, 2005 Mesajlar: 41 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 12:15 pm Mesaj konusu: |
|
|
" c++ ..vs program + yapayzeka " şıkkı çok yanlış olmuş. 2d ve 3d yi bile ayırdıktan sonra buranın en az 5 bölüme ayrılması lazım. fizik/grafik/yapay zeka/ses/network... programlama. |
|
Başa dön |
|
|
GameRealist
Kayıt: Oct 08, 2004 Mesajlar: 220 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 1:38 pm Mesaj konusu: |
|
|
Cemilkara'ya katılıyorum. Bu gibi anketler bilinçli ve düzgün olarak kategorilendirilmelidir.
Ben oyun yapımında karakterler ile ilgili tüm işlerin altından kalkarım.
Kolay gelsin... |
|
Başa dön |
|
|
burak575
Kayıt: Jul 08, 2004 Mesajlar: 162 Nereden: Kocaeli
|
Tarih: Thu Jun 16, 2005 5:57 pm Mesaj konusu: |
|
|
hepsinide yaparım |
|
Başa dön |
|
|
son1431
Kayıt: Jan 15, 2003 Mesajlar: 82 Nereden: Balıkesir
|
Tarih: Thu Jun 16, 2005 10:08 pm Mesaj konusu: |
|
|
Evet bende her isin altindan kalkmaya calisiyorum. Bide oyunuma yapilan yorumlardan sonra kaplama isinide kendim yapma karari aldim. Yani yüküm biraz daha artti. . Neyse gülü seven dikenine katlanir. Ama en çok zevk aldigim programcilik. Herkese çalismalarinda basarilar. |
|
Başa dön |
|
|
cuneytbnd
Kayıt: May 07, 2005 Mesajlar: 329 Nereden: CMOS SENSOR
|
Tarih: Thu Jun 16, 2005 11:09 pm Mesaj konusu: |
|
|
anket sonuclarına bakarsak 2d texture uretiminde uzman yok gibi gorunuyor.
ve anket sonuclarina bakarsak
(ankete kendine güvenenlerin katıldıgını ve işaretlediği konuda bilgili olduğunu hesaba katarsak.)
28 kişilik bir studyo potansili var |
|
Başa dön |
|
|
cuneytbnd
Kayıt: May 07, 2005 Mesajlar: 329 Nereden: CMOS SENSOR
|
Tarih: Thu Jun 16, 2005 11:11 pm Mesaj konusu: |
|
|
cuneytbnd demiş ki: |
28 kişilik bir studyo potansili var |
28 kişilik bir studyo potansiyeli var |
|
Başa dön |
|
|
Black_Knight
Kayıt: Oct 23, 2002 Mesajlar: 286 Nereden: İstanbul/İzmir
|
Tarih: Thu Jun 16, 2005 11:20 pm Mesaj konusu: |
|
|
Nasıl yaw 28 kisilik studyo olcak 13 tane programcı mı olucak
Millet birbirini gebertir bence |
|
Başa dön |
|
|
cuneytbnd
Kayıt: May 07, 2005 Mesajlar: 329 Nereden: CMOS SENSOR
|
Tarih: Fri Jun 17, 2005 12:47 am Mesaj konusu: |
|
|
Black_Knight demiş ki: |
Nasıl yaw 28 kisilik studyo olcak 13 tane programcı mı olucak
Millet birbirini gebertir bence |
tamam abi oyunun konusu belli oldu.
horror surviaval turunde(silent hill) bir oyun yapalim.
oyun studyosu icindeki zombi programcilar animatorlere karşı
(mmo horror survl super olur.)
ekipteki herkesi modelleriz.
nasıl fikir ama |
|
Başa dön |
|
|
ozgurcocuk1987
Kayıt: Aug 08, 2005 Mesajlar: 33
|
Tarih: Sun Aug 14, 2005 3:23 pm Mesaj konusu: |
|
|
selam ben yeni üyeyim gm 6.1 de 3d oyunlar yapıyorum fps ve tps . kod yardımında bulunabilirim |
|
Başa dön |
|
|
|