Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
proximity
Kayıt: Apr 04, 2005 Mesajlar: 395 Nereden: istanbul
|
Tarih: Thu Jun 09, 2005 4:39 am Mesaj konusu: Rapstar 1.5 |
|
|
Street Fighter türünde ama dövüşmek yerine rap yaparak kapışılan küçük bir oyun olacak bu sefer.Buna benzer birkaç mekan daha tasarlamayı düşünüyorum Duvarın kaplamasını beğenen varsa istediği boyutta gönderebilirim.
Bir aksilik olmazsa 2-3 gün içinde biter |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Thu Jun 09, 2005 4:13 pm Mesaj konusu: |
|
|
Önce yaptıklarından daha kaliteli gözüküyor, geliştiriyorsun kendini.Tebrik ederim, bitirmeni bekliyorum.. |
|
Başa dön |
|
|
graphmaster
Kayıt: Mar 24, 2004 Mesajlar: 175 Nereden: Adana
|
Tarih: Thu Jun 09, 2005 9:24 pm Mesaj konusu: Re: Rapstar 1.5 |
|
|
Alıntı: |
Duvarın kaplamasını beğenen varsa istediği boyutta gönderebilirim. |
Duvar kaplaması çok kötü... |
|
Başa dön |
|
|
proximity
Kayıt: Apr 04, 2005 Mesajlar: 395 Nereden: istanbul
|
Tarih: Thu Jun 09, 2005 11:27 pm Mesaj konusu: |
|
|
Nomax demiş ki: |
Önce yaptıklarından daha kaliteli gözüküyor, geliştiriyorsun kendini.Tebrik ederim, bitirmeni bekliyorum.. |
Sağol Nomax, uğraştıkça bişeyler çıkıyo ama bir yere kadar. Biliyosun bu grafik çizme konusunda hepimiz dertliyiz biraz |
|
Başa dön |
|
|
proximity
Kayıt: Apr 04, 2005 Mesajlar: 395 Nereden: istanbul
|
Tarih: Thu Jun 09, 2005 11:29 pm Mesaj konusu: Re: Rapstar 1.5 |
|
|
graphmaster demiş ki: |
Alıntı: |
Duvarın kaplamasını beğenen varsa istediği boyutta gönderebilirim. |
Duvar kaplaması çok kötü... |
Beğenmemenin sebebi sanırım renginden. Koyu gri renkte tam bir duvar gibi duruyor. Ona da çok kötü diyemezsin, eğer dersen art niyet ararım ve bulurum
Koyu gri versiyonunu çizeyim de sen karar ver |
|
Başa dön |
|
|
proximity
Kayıt: Apr 04, 2005 Mesajlar: 395 Nereden: istanbul
|
Tarih: Fri Jun 10, 2005 12:27 am Mesaj konusu: |
|
|
Bir de şuna bir göz at. Aynı duvar işte? |
|
Başa dön |
|
|
mentat
Kayıt: Oct 15, 2002 Mesajlar: 528
|
Tarih: Fri Jun 10, 2005 12:31 am Mesaj konusu: |
|
|
üzerinden bir tur blur atmayı denesene.. o kadar uzaktan o kadar gözenekli ve net görünmesi, öyle bir ortamda mümkün olmamalı bence.. |
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Jun 10, 2005 1:11 am Mesaj konusu: |
|
|
yaw aslinda guzel ugraslar icindesin dusundum 3d composite bir ekranda bu oyun guzel gozukecektir bir kac bisi karaladim tabi 2 -3 dk da bitti kusura bakma artik biraz kotu oldu ama su tarza yakin bir ekran feana durmuyacaktir oyunda birazda gelistirilirse tabi..
|
|
Başa dön |
|
|
proximity
Kayıt: Apr 04, 2005 Mesajlar: 395 Nereden: istanbul
|
Tarih: Fri Jun 10, 2005 3:02 am Mesaj konusu: |
|
|
mentat demiş ki: |
üzerinden bir tur blur atmayı denesene.. o kadar uzaktan o kadar gözenekli ve net görünmesi, öyle bir ortamda mümkün olmamalı bence.. |
Bencede çok haklısın.2d bir oyunda bu kadar uzaktan belli olmamalı. Bu daha çok 3d bir oyunda binanın dış cephe kaplaması olabilir. O zaman uzaktan belli olmaz sanırım
vmeydanaeri, 3d composite ekranla yaptığın görüntü çok daha şık olmuş. Ben daha önce 3d ile hiç uğraşmadım.Bu konuda bilgim yok. Bana bunun gibi 3d composite backgroundlar gönderebilir misin? Yada basitse nasıl yapılacağını öğretir misin? |
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Jun 10, 2005 10:03 am Mesaj konusu: |
|
|
3dsmax de cizip photoshopda senin resimdileri ekledim..
Eger 3d ye baslamak istiyorsan en iyi adres www.tr3d.com dur. Ben 3dsmax le ilk 1999 da tanismistim gerci uzerinde fazla durmadim ama yinede az bucuk modelleme yapabilirim.Ogrenmen uzun surebilir ama boyle bisi yapmak istiyorsan yilma. |
|
Başa dön |
|
|
proximity
Kayıt: Apr 04, 2005 Mesajlar: 395 Nereden: istanbul
|
Tarih: Fri Jun 10, 2005 10:15 pm Mesaj konusu: |
|
|
Anladım. Kısa sürede öğreneceğimi sanmıyorum. 3.boyutu daha sonraki projelere saklayayım o zaman. Teşekkürler |
|
Başa dön |
|
|
TheCotanak
Kayıt: Sep 03, 2003 Mesajlar: 921 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Fri Jun 10, 2005 10:52 pm Mesaj konusu: |
|
|
Duvar ve monitorlerde (hoparlor diyelim) aynı efekti kullanmışsın aslında.. Bir çeşit simple noise efekti. Sadece tek bir efekt kullanmak yerine kendini çizim konusunda geliştir derim. |
|
Başa dön |
|
|
SoulOfSilent
Kayıt: Oct 05, 2004 Mesajlar: 480 Nereden: /dev/null
|
Tarih: Fri Jun 10, 2005 10:58 pm Mesaj konusu: |
|
|
bence ilk hali çok güzel ayrı bi hava katıyo hiç gerek yok 3d ye falan öyle gözüme daha güzel gorundu, hayır dalga falan geçmiyorum gerçekten çok hoşuma gitti(ne bilim belki eski oyunları sevdiğimdendir) ayrı bi hava veriyo oyuna |
|
Başa dön |
|
|
dahaka
Kayıt: Jun 02, 2005 Mesajlar: 122 Nereden: Bursa
|
Tarih: Sat Jun 11, 2005 1:05 am Mesaj konusu: |
|
|
selam proximity yeni oyunun güzel olur inşallah sana bişey sormak istiyorum biliyosun AGS ile birlikte gelen bir karakter var bunu kullanabiliyorsun ama AGS ile iyi grafikli bi oyun yaptığın zaman o hazır karakter kötü kaçıyor. bu hazır gelen karakterden başka oyunda kullanmak için internette değişik karakterler bulduysan rica etsem adresi yazabilirmisin?internet sitesine baktım bu şekilde işime yarar bişey bulamadım oturup bi karakter çizip onu hareketlendirmekde zor geliyor acaba yardım edebilir misin? |
|
Başa dön |
|
|
proximity
Kayıt: Apr 04, 2005 Mesajlar: 395 Nereden: istanbul
|
Tarih: Sat Jun 11, 2005 2:41 am Mesaj konusu: |
|
|
TheCotanak demiş ki: |
Duvar ve monitorlerde (hoparlor diyelim) aynı efekti kullanmışsın aslında.. Bir çeşit simple noise efekti. Sadece tek bir efekt kullanmak yerine kendini çizim konusunda geliştir derim. |
Onu monitör değil de hoparlör olarak tasarlamaya çalıştım . Hoparlördeki simple noise, duvar efekti simple noise in biraz daha efekt görmüş hali. Ama bu tür partiküllü grafiklerde noise efekti kullanmak akıllıca değil mi? Öbür türlü tek tek piksel boyamak gerekir, buda uzun ve zahmetli bir iş olur |
|
Başa dön |
|
|
|