Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 12:09 pm Mesaj konusu: Ucan arabaların yarisi :) |
|
|
selam,
Tanitim amacli ufak bir oyun yapmaya karar verdik. Ne yapalim derken aklimiza boyle bisi geldi ve calismalara basladik ben ufak bir program cikardim grafiker arkadasim ise su an haritayi hazirliyor.
Test etmek icin ufak bir carpisma kodladim gerci asiri guclu bir sey degil ama yeterli sanirim zaten ufak bir demo olucak.
Bakmak isteyenler:
DOSYA:
http://mosengine.inativa.com/dosya/arabaa.zip
RESIM:
begenenler haritanin bitmesini ve kodlamanin bitmesini bekliycek artik ..
Begenmiyenler ise baska freeware oyunlar oynasin |
|
Başa dön |
|
|
badman
Kayıt: Aug 02, 2004 Mesajlar: 173 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 12:22 pm Mesaj konusu: |
|
|
Yaw Vedat sen yapacanda biz beğenmeyecek haa...
Model güzel görünüyor.Sonuçta bir free çalışma dimi... |
|
Başa dön |
|
|
CemilKara
Kayıt: May 18, 2005 Mesajlar: 41 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 12:50 pm Mesaj konusu: |
|
|
başlangıç olduğu için optimize edilebilir. proje komplexleshmeden uyarayım : performans çok düşük.
ama hareketler hoş olmuş. uygun ve renkli modeller de kullanılırsa (çarpışan araba gibi) eğleceli birşeyler çıkabilir ortaya. kolay gelsin.. |
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 12:52 pm Mesaj konusu: |
|
|
Program calisirken baska uygulamalar calisiyor muydu ..?
Monitorun tazeleme hizini bekliyor su an o yuzden 60 fps ise normal ama altinda ise bir anormallik var.
FPS yi soyliyebilir misin? |
|
Başa dön |
|
|
tetanoise
Kayıt: Jan 18, 2003 Mesajlar: 432 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 2:00 pm Mesaj konusu: |
|
|
öneri
FPS 60'daydı sürekli olarak (V-Sync sanırım dediğin gibi...) ancak performansta herhangi bir anormallik yoktu (ki 8 tane de program açık)
çarpışma olayı da gayet güzel görünüyor.
destruction derby'nin ilk oyununa benzer bir "çapışan tumafiller" klonu yaparsanız gerçekten zevkli bir oyun olabilir
kolay gelsin... |
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 2:03 pm Mesaj konusu: |
|
|
vayy hocam ne guzel olmus yav
Evet bilincli olarak tekerleri hep oyle yapmaya calistim senin dedigin gibi particul ekliycektim sen benden once davrandin eheh
Araba yarisi olcak iste dusundugumuz bir kac sey onuda ekliyip yayinliycaz. 1 veya 2 bolumlu bir oyun. |
|
Başa dön |
|
|
CemilKara
Kayıt: May 18, 2005 Mesajlar: 41 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 2:39 pm Mesaj konusu: |
|
|
msn, tray, catalyst cc, googledesktop gibi ıvırlar hariç arka planda bişey çalışmıyordu(bunlar da her zaman çalışıyor, karşılaştırmada sorun olmaz yani) . fps 200 civarı, ekrandakilerin polygon sayısı 20k nın altında olduğunu düşünerek söyledim.
20k x 200 = 4m pek iyi sayılmaz ATI Radeon 9600 Pro için. eminim ahatlıkla 10m polygona kadar artırabilirsin... ben herşeyi begin end ile çizip üstüne animasyon ve 10 bsphere coll. test yapınca 300 fps alıyorum 20000 poly ile. biyerlerde fazladan işlemler olduğuna inanıyorum.. kolay gelsin tekrar... |
|
Başa dön |
|
|
madprogrammer
Kayıt: Jun 10, 2004 Mesajlar: 290 Nereden: İstanbul // Üsküdar
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 4:37 pm Mesaj konusu: |
|
|
teta, hocam napmışsı ya süper gitmiş sahneye. Aynı zamanda çok da güzel bir çalışma olmuş. Abartıdan ne zarar görülmüş |
|
Başa dön |
|
|
UzMaN
Kayıt: Jan 29, 2003 Mesajlar: 118 Nereden: Eskişehir
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 5:18 pm Mesaj konusu: |
|
|
ben benim onboard intel extreme (aşırı yavaş yani) 855 de denedim, sorunsuz çalıştı boş boş gezmek bile zevkliydi ha,bitince daha da güzel olur. |
|
Başa dön |
|
|
Tesla
Kayıt: Feb 17, 2004 Mesajlar: 245 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 9:37 pm Mesaj konusu: |
|
|
Vayy çok güzel olmuş. "Geleceğe Dönüş" filmindeki gibi...
Yarım pencerede 900 fps yaziyordu.
Tam ekranda 500 fps yaziyordu.
Yalniz bende mi öyle çalıştı bilmiyorum ama biraz fazla hızlı gidiyordu. Manevra yapmak zor oluyor tabi
Kolay gelsin, |
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 10:09 pm Mesaj konusu: |
|
|
o sorun pek bir ayarlama yapmadigimdan oluyor ekran tazelemeyi beklemeyi acarsaniz normal hizda oynarsiniz onu sonra duzeltirim artik.. |
|
Başa dön |
|
|
TheCotanak
Kayıt: Sep 03, 2003 Mesajlar: 921 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 10:11 pm Mesaj konusu: |
|
|
Bende gayet normal çalıştı..
Collision'da çarptıktan sonra fazla bir sekme var sanki.. Arabaya çarptığımızda sekeceğimizi pek sanmıyorum ben
Ama güzel.. Partikül eklenmesinden sonra daha da güzel olur kanaatindeyim. |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 10:33 pm Mesaj konusu: |
|
|
Çarptığımız aracı itme olayı hoş olmuş... |
|
Başa dön |
|
|
devreci
Kayıt: Mar 04, 2005 Mesajlar: 256
|
Tarih: Mon Jun 06, 2005 11:13 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ya hocam harika olmuş benim hurdada bile çalıştı.
30-45 fps (P2 400 128r 32tnt2)
Sitene girdim bi ton oyun yapmışşın (tebrikler)
galiba bunlar formun tozlu sayfalarında kayboldu.
Keşke sitede çalışan programların konulduğu bi yer olsa böylece
kim ne yapmış görürüz yeni gelenler olarak.
son olarak texture filter ve mipmap eklersen daha güzel olur |
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed Jun 15, 2005 11:58 pm Mesaj konusu: |
|
|
Bir kac yeni ss daha eklenecek cok sey var gerci:
|
|
Başa dön |
|
|
|