Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Karakter üzerindeki kaplamanın kayması
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Karakter üzerindeki kaplamanın kayması
Sayfa Önceki  1, 2
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OpenGL, DirectX
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
huzeyfecoskun



Kayıt: Dec 29, 2003
Mesajlar: 174
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon May 30, 2005 6:30 pm    Mesaj konusu: model Alıntıyla Cevap Ver

sorun büyük ihtimalle exporter ayarlarında veya exporter ın kendisinde,hangi exporter ı kullanıyorsunuz?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
DoganBir



Kayıt: Mar 24, 2003
Mesajlar: 305
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Mon May 30, 2005 6:34 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

DirectX9 SDK ile gelen ve Pandasoft un exporter ı . yani tek exporter la denemedim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
CemilKara



Kayıt: May 18, 2005
Mesajlar: 41
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon May 30, 2005 7:04 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ben Milkshape kullanıyorum export için, kaplamayı vertical flip edince(malum dx sebebi) sorunsuz şekilde çalışıyor, en azından şu ana kadar çalıştı Smile
milkshape modelleme için ne kadar kötü ise exporterları o kadar iyi.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon May 30, 2005 7:08 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

evet bak arkadasin dedigini yap modellemeyi 3dsmax de yap animasyon ve exportu milkshapede yap bence..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OpenGL, DirectX Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa Önceki  1, 2
2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.242 Saniye