Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
GameRealist
Kayıt: Oct 08, 2004 Mesajlar: 220 Nereden: Ankara
|
Tarih: Thu May 26, 2005 7:48 pm Mesaj konusu: Oyun yaparken yeni donanımlar... |
|
|
Arkadaşlar;
Bir oyun yapılırken aradan geçen senelerde yeni donanımlar çıkabiliyor. Diyelimki oyun 2.5 senede bitti. Oyun bulunduğu zamanın donanımlarına göre yapılıyorsa 2.5 sene sonraki donanımlara göre yapılması söz konusu olamayacaktır. Peki bir oyun yapılırken ileri zamandaki teknolojiler nasıl düşünülecek? Büyük şirketler donanım firmalarına para ödeyip çıkacak donanımları biliyorlar mı? Bunun gibi birşey var mı? Beni bu konuda aydınlatırsanız sevinirim.
Şimdiden teşekkürederim... |
|
Başa dön |
|
|
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
Tarih: Thu May 26, 2005 9:46 pm Mesaj konusu: |
|
|
Herhangi bir 3d oyunun options una girersen ;
- Texture Detail : Trilineer , Bli...
- Model Quality : vs.
seçenekler görürsün... Bence; Yapılmaya başlığı anki max sistem gereksinimlerini karşılıyacak şekilde yapılıp daha sonra yeni teknolojiye optimize edilir...
Ayrıca: Oyunlar; NVIDIA ve ATI destekli oyunlar olarak 2 ye ayrılıyor... Bu 2 firmadan birisiyle işbirliğini seçen büyük firmaların vizyon gibi bir sorunları kalmıyor.
Bir modeli hazırladın e poligon sayısı az kalmazmı da deme; bir model yapıldıktan sonra program içinden ve dışından poligon sayısıyla istenildiği gibi oynanabiliyor!
Belki de vizyonları iyi
Profesyonel birisi böyle mi düşünüyor bilemicem ama bence bu tarz işliyordur.. |
|
Başa dön |
|
|
deniz Site Yöneticisi
Kayıt: Sep 14, 2002 Mesajlar: 838 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri May 27, 2005 8:23 am Mesaj konusu: |
|
|
ati ya da nvidia ile partnership anlaşması yapmış büyük isimler (doom, hl, farcry gibi..) illaki donanımların gelişim süreçleri konusunda bizden --çok daha fazla-- bilgiyi o kaynaklardan edinebiliyorlar.. |
|
Başa dön |
|
|
|