Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Oyun yaparken yeni donanımlar...
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Oyun yaparken yeni donanımlar...

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Profesyonel Oyun Yapımcılığı
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
GameRealist



Kayıt: Oct 08, 2004
Mesajlar: 220
Nereden: Ankara

MesajTarih: Thu May 26, 2005 7:48 pm    Mesaj konusu: Oyun yaparken yeni donanımlar... Alıntıyla Cevap Ver

Arkadaşlar;

Bir oyun yapılırken aradan geçen senelerde yeni donanımlar çıkabiliyor. Diyelimki oyun 2.5 senede bitti. Oyun bulunduğu zamanın donanımlarına göre yapılıyorsa 2.5 sene sonraki donanımlara göre yapılması söz konusu olamayacaktır. Peki bir oyun yapılırken ileri zamandaki teknolojiler nasıl düşünülecek? Büyük şirketler donanım firmalarına para ödeyip çıkacak donanımları biliyorlar mı? Bunun gibi birşey var mı? Beni bu konuda aydınlatırsanız sevinirim.

Şimdiden teşekkürederim...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Thu May 26, 2005 9:46 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Herhangi bir 3d oyunun options una girersen ;
- Texture Detail : Trilineer , Bli...
- Model Quality : vs.

seçenekler görürsün... Bence; Yapılmaya başlığı anki max sistem gereksinimlerini karşılıyacak şekilde yapılıp daha sonra yeni teknolojiye optimize edilir...

Ayrıca: Oyunlar; NVIDIA ve ATI destekli oyunlar olarak 2 ye ayrılıyor... Bu 2 firmadan birisiyle işbirliğini seçen büyük firmaların vizyon gibi bir sorunları kalmıyor.


Bir modeli hazırladın e poligon sayısı az kalmazmı da deme; bir model yapıldıktan sonra program içinden ve dışından poligon sayısıyla istenildiği gibi oynanabiliyor!

Belki de vizyonları iyi Razz

Profesyonel birisi böyle mi düşünüyor bilemicem ama bence bu tarz işliyordur..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri May 27, 2005 8:23 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ati ya da nvidia ile partnership anlaşması yapmış büyük isimler (doom, hl, farcry gibi..) illaki donanımların gelişim süreçleri konusunda bizden --çok daha fazla-- bilgiyi o kaynaklardan edinebiliyorlar..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Profesyonel Oyun Yapımcılığı Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.111 Saniye