Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Wed May 25, 2005 7:12 pm Mesaj konusu: Yeni Proje - Wanderer:Between Stars |
|
|
Selamlar! Soğuk Kabus projesini rafa kaldırdığımızdan beri boş durmadık ve şu anda yeni bir projenin sadece temellerini tamamlamış bulunmaktayız.Aslına bakarsanız büyük kardeşimle iddialaşmam sonucunda ortaya çıktı bu proje.Şimdilik sadece ekran görüntüsü verebiliyorum yani oynanabilir birşey yok.Umarım "Yine mi ekran görüntüsü !'^%+*?" demezsiniz.Sağlıcakla kalın...
Not:Oyun ile ilgili bilgileri bir süre sonra buradan vereceğim.Herşey kesin olmadan bahsetmek istemiyorum.
MortiisGames - Sarper Şoher |
|
Başa dön |
|
|
Gord10
Kayıt: Aug 07, 2003 Mesajlar: 357 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed May 25, 2005 7:45 pm Mesaj konusu: |
|
|
Başarılar |
|
Başa dön |
|
|
GameRealist
Kayıt: Oct 08, 2004 Mesajlar: 220 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed May 25, 2005 8:09 pm Mesaj konusu: |
|
|
eline emeğine sağlık. bir sorum bir de eleştirim olacak. sorum programlama aşamasında ne ile çalışıyorsun? eleştirim keşke daha ayrıntılı grafikler yapsaydın. mesela ön kabin bu kadar sadece olmamalı değil mi?
iyi çalışmalar, başarılar... |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Wed May 25, 2005 8:15 pm Mesaj konusu: |
|
|
GameRealist demiş ki: |
programlama aşamasında ne ile çalışıyorsun?keşke daha ayrıntılı grafikler yapsaydın. mesela ön kabin bu kadar sadece olmamalı değil mi? |
Programlama için Blitz3d kullanıyorum.Grafikler konusunda ise diyebileceğim birşey yok, grafiker değilim ama grafiker arkadaşım da yok.Modelleri ben yapıyorum onun için çok kötü oluyor... |
|
Başa dön |
|
|
son1431
Kayıt: Jan 15, 2003 Mesajlar: 82 Nereden: Balıkesir
|
Tarih: Thu May 26, 2005 1:38 am Mesaj konusu: |
|
|
Aynı dert bendede var. Güzel görünüyor. Eline sağlık. |
|
Başa dön |
|
|
malihsen
Kayıt: Apr 17, 2004 Mesajlar: 328 Nereden: Balıkesir
|
Tarih: Thu May 26, 2005 11:10 am Mesaj konusu: |
|
|
blitz3d bence çok zor bir motor değil, fakat grafik yapmak daha zor. Bunları bende biliyorum bu projenin Soğuk Kabus gibi tutulması canı gönülden istiyorum . Başarılar sana Sarper Şoher |
|
Başa dön |
|
|
badman
Kayıt: Aug 02, 2004 Mesajlar: 173 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Thu May 26, 2005 12:44 pm Mesaj konusu: |
|
|
Oy.org hep rafa kaldırılmış projelerle doludur zaten.Pusu ve Koridor'a laf yok.İstanbul oyununuda merakla bekliyoruz.
------------------------------
Rafa kaldırılmayı bekleyen bir proje: Bkz. Morg (bizim proje oluyor) |
|
Başa dön |
|
|
proximity
Kayıt: Apr 04, 2005 Mesajlar: 395 Nereden: istanbul
|
Tarih: Thu May 26, 2005 2:38 pm Mesaj konusu: |
|
|
Grafikler kötü değil bence.Grafiker olmayan birinden bundan daha iyi grafikler çıkamaz.Güzel olmuş.Tie Fighter geri mi dönüyor ne:) |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Thu May 26, 2005 4:22 pm Mesaj konusu: |
|
|
proximity demiş ki: |
Grafikler kötü değil bence.Grafiker olmayan birinden bundan daha iyi grafikler çıkamaz.Güzel olmuş. |
Daha iyi grafikler çıkar tabii fakat çok çalışmak lazım.Ben vakit ayırmıyorum çünkü hoşlanmıyorum.Beğendiğine sevindim.Umarım bir Tie Fighter kadar olur
badman demiş ki: |
Oy.org hep rafa kaldırılmış projelerle doludur zaten |
Soğuk kabus rafa kaldırıldı çünkü daha ileri götüremiyorum tek başıma.Bana sürekli harita tasarımı ve 3B model yapacak 2 arkadaş lazım.Yani iptal olmadı, iki gönüllü dost bulursam oyunu baştan bile yazabilirim ve profosyonel bir oyun haline getirebilirim.
malihsen demiş ki: |
blitz3d bence çok zor bir motor değil, fakat grafik yapmak daha zor. Bunları bende biliyorum bu projenin Soğuk Kabus gibi tutulması canı gönülden istiyorum . Başarılar sana Sarper Şoher |
Haklısın, blitz3d 2-3 ay çalışmayla kullanılmaya başlanabilecek bir motor fakat ustalaşması 2-3 yıl alıyor.Grafik gerçekten de zor...İyi dileklerin için teşekkür ederim umarım dediğin gibi üstesinden gelebilirim.Korktuğum başka birşey de, uzay simulasyonu meraklısının az olması.Sana da başarılar dilerim 2d tasarımlarında ve projelerinde... |
|
Başa dön |
|
|
GameRealist
Kayıt: Oct 08, 2004 Mesajlar: 220 Nereden: Ankara
|
Tarih: Thu May 26, 2005 4:27 pm Mesaj konusu: |
|
|
Peki neden kendinize grafiker arkadaşlar edinip birlikte çalışmıyorsunuz? bu noktada bunu yapmak tam yerinde olacaktır. Her işi 1 kişi yaparsa sonuç çok iyi olmayacaktır. bu yüzden herzaman ekip kurmaktan yanayım. o zaman daha az proje askıya alınır.
ekiplerin kurulamamasındaki sorun olarak ta kendini lider gibi görenler diye düşünüyorum. neyse konunun dışına çıktım yavaş yavaş |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Thu May 26, 2005 4:33 pm Mesaj konusu: |
|
|
GameRealist demiş ki: |
Peki neden kendinize grafiker arkadaşlar edinip birlikte çalışmıyorsunuz? bu noktada bunu yapmak tam yerinde olacaktır. Her işi 1 kişi yaparsa sonuç çok iyi olmayacaktır. bu yüzden herzaman ekip kurmaktan yanayım. o zaman daha az proje askıya alınır.
ekiplerin kurulamamasındaki sorun olarak ta kendini lider gibi görenler diye düşünüyorum. neyse konunun dışına çıktım yavaş yavaş |
Grup kurmak istemez miyim? Milyon tane foruma milyon tane mesaj yazdım fakat yanaşan olmadı bir yana cevap bile atılmadı.e-posta verdim msn verdim fakat yardım olan yok.Gruplaşmayı ve kalabalıklaşmayı çok isterim ama bu işi hakkıyla yapan ve bana yardım etmek isteyen birisi bu güne kadar çıkmadı.Patronluk taslayan birisi de değilim... |
|
Başa dön |
|
|
GameRealist
Kayıt: Oct 08, 2004 Mesajlar: 220 Nereden: Ankara
|
Tarih: Thu May 26, 2005 5:23 pm Mesaj konusu: |
|
|
Nomax :
Evet doğru. O problem bir süre önce bende de vardı. Fakat şunun sayesinde birilerinin dikkatimi hep üzerime çekmeyi başardım. Güzel bir çalışma, iyi bir açıklama ve ekip kurmaya davet ile bunu sağladım. Şu anki ekip bu sayede kuruldu.
Yani şunu yap. Bir çalışma hazırla, bunun yanında isteğini veya davetini neyse bildir. Ekipte bir liderin olmaması gerek. Bizden bir örnek vereyim...
Bizde bir lider veya yönetici yok. Eğer bir kişi bir konu hakkında bilgiye sahipse, o diğerlerini yönlendirir... Devam edebilmemizi buna borçluyuz. Ekiptekiler ile sıkı bir dostluk ve kankalık var. Hatta burdan yunus abiye sesleniyorum abi seni seviyorum
Hocam demek istediğim ekip kenetlenmeli, lider olmamalı, samimi olunmalı. Konu dışı konuştuğumun yine farkındayım ama söylemem gerekiyordu bunları.
Sana kolay gelsin NOMAX. İnşallah bir ekibiniz olur... |
|
Başa dön |
|
|
directxgame
Kayıt: May 11, 2005 Mesajlar: 119 Nereden: Aydın
|
Tarih: Thu May 26, 2005 6:02 pm Mesaj konusu: cevap |
|
|
GameRealist sen kimsin ya ben sevmiyorum birdaha ben seviyorum filan konuşma mu hahahaha şaka biryana GameRealist bende seni çok seviyorum canım kardeşim nomax aynen GameRealist arkadaşıma katılıyorum dediği gibi Bir çalışma hazırla, bunun yanında isteğini veya davetini neyse bildir. Ekipte bir liderin olmaması gerek.herkeze allah kolaylıklar versin. |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Thu May 26, 2005 6:24 pm Mesaj konusu: |
|
|
Arkadaşlar lütfen forumu gereksiz ve konu dışı yorumlarla doldurmayın.Sonra malum 10 sayfanın üstüne çıkıyor sadece kısa ve öz bir şekilde tavsiyelere ve oyun olsun lütfen.Hatta yorumları özel mesaj olarak da gönderebilirsiniz.İlginiz için teşekkürler... |
|
Başa dön |
|
|
graphmaster
Kayıt: Mar 24, 2004 Mesajlar: 175 Nereden: Adana
|
Tarih: Sat May 28, 2005 8:20 pm Mesaj konusu: |
|
|
heh heh şu kopkit bana x-wing serilerini hatırlattı |
|
Başa dön |
|
|
|