Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
deniz Site Yöneticisi
Kayıt: Sep 14, 2002 Mesajlar: 838 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Apr 22, 2005 4:19 pm Mesaj konusu: Phi Engine |
|
|
Phi Engine
3 bilgisayar mühendisliği öğrencisi olarak. 8 aydır geliştirmekte olduğumuz grafik motorundan görüntü. Ancak iyi bir proje için 3 kişi yetmiyor. (aslında amacımız sadece oyun yapmak da değil, maddi yükü daha az, geliri daha fazla alanlar arıyoruz (mecburiyetten). Ama işin zevki öne çıkınca tabii ki oyun ^_^ ) Bu yüzden şu ana kadar sadece görüntü üzerinde durabildik.
Windows platformunda OpenGL ile geliştiriyoruz. Ancak planlarımız için gerek network, gerekse işin art kısmından anlayan arkadaşlara ihtiyacımız var. Motorun scene management ve level system bölümü üzerinde çalışıyoruz halen, bitince(zaten pek bişey kalmayacak geriye) güzel bir tech-demo çıkarmayı düşünüyoruz. (sınavlar başladı, sanırım 3-4 ayı bulur.)
Web sitemiz yok, bu konuda veya diğer konularda yardım edebilecek varsa mail ile bana ulaşsınlar netekim forumları fazla takip edemiyorum, 2 kere üye olmak istedim ikisinde de onay mailini zamanında yollayamadım..
Açıklamakta yarar var, model md5mesh formatında değil, obj halinde, editor ile iskelet, ing. anahtarı ve dış mesh i çıkardık. Görünen sadece "damaged" için belirlenen kaplama koordinatlarına sahip olan kısmı. 1204 poligon... Biraz da renderer ve shader da optimizasyon yapınca fps epey arttı. (shader için GLSL kullanıyoruz)
Teşekküler
Cemil Kara
cemilkara85 _at_ mynet _nokta_ com |
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Fri Apr 22, 2005 4:44 pm Mesaj konusu: |
|
|
kolay gelsin
(daha fazla screenshot isteriz ) |
|
Başa dön |
|
|
TheCotanak
Kayıt: Sep 03, 2003 Mesajlar: 921 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Fri Apr 22, 2005 11:38 pm Mesaj konusu: |
|
|
Bu tür işlerle uğraşan insanları görünce bir tebessüm kaplıyor yüzümü..
Evet evet.. süper. |
|
Başa dön |
|
|
MungaBunga
Kayıt: Oct 19, 2004 Mesajlar: 207 Nereden: Mardin
|
Tarih: Mon Apr 25, 2005 11:46 am Mesaj konusu: |
|
|
Tebrikler Güzel bir SS ...
Biraz DoomIII'ü andırıyor |
|
Başa dön |
|
|
eraser
Kayıt: Oct 18, 2004 Mesajlar: 173
|
Tarih: Mon Apr 25, 2005 3:09 pm Mesaj konusu: |
|
|
Güzel.İyi modellenmiş.Gerçekten Doom 3'ü andırıyor. |
|
Başa dön |
|
|
malihsen
Kayıt: Apr 17, 2004 Mesajlar: 328 Nereden: Balıkesir
|
Tarih: Wed Apr 27, 2005 2:35 pm Mesaj konusu: |
|
|
Zaten DoomIII modeli sizde bu modeli bulabilirsiniz doom3 ün pack dosyasını dragon unpacker ile açın ve orada bazı lwo uzantılı dosyalar bulacaksınız |
|
Başa dön |
|
|
directxgame
Kayıt: May 11, 2005 Mesajlar: 119 Nereden: Aydın
|
Tarih: Tue May 17, 2005 10:37 am Mesaj konusu: hak |
|
|
malihsan kardeşim sana hak veriyorum |
|
Başa dön |
|
|
badman
Kayıt: Aug 02, 2004 Mesajlar: 173 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Tue May 17, 2005 12:29 pm Mesaj konusu: |
|
|
Zaten elemanların modeli biz yaptık diye bir sözü yok! Önemli olan motorun modeli ekrana nasıl bastığı... |
|
Başa dön |
|
|
CemilKara
Kayıt: May 18, 2005 Mesajlar: 41 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed May 18, 2005 10:30 am Mesaj konusu: |
|
|
tabii ki modeli biz yapmadık. doom3 ün modeli. kendi yaptığımız modeller de var. ancak normalmap lerini çıkartmak için bir modeli 2 kez çizmemiz gerekiyor(highploy, lowpoly). bizde de buna pek vakit yoktu. o yüzden hazır kullandık. sanırım bu konu çok da önemli değil. ne de olsa burada görünen bir grafik motoru, oyun yapmıyoruz şu an.
şu an bu ss de görülen bumpmap için glossmap özelliğini test ediyoruz. ayrıca hdr lighting ve refraction da eklemeyi planlıyoruz.. ancak performans her geçen gün düştüğü için sanırım bazılarında tsarruf etmemiz gerekecek...
daha fazla ss i denize göndermektense bir yere upload edip buraya koysam daha iyi olur.. var mı bedava resim hostu için iyi bir yer? |
|
Başa dön |
|
|
badman
Kayıt: Aug 02, 2004 Mesajlar: 173 Nereden: Istanbul
|
|
Başa dön |
|
|
CemilKara
Kayıt: May 18, 2005 Mesajlar: 41 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed May 18, 2005 1:14 pm Mesaj konusu: |
|
|
image shake diye bişey varmış:
800/600 de, FPS 300 civarı bunlarda.. yanlız efekte yakından bakınca fragment program yüzünden çok düşüyor. uzakta ise model 500 lere kadar çıkıyor. bu nedenle bina gibi yerlerde uygulanması için daha basit bir şeklini hazırlıyoruz. ilk denemelerde bu çıktı:
%30 civarı bir artış oldu, ama sadece ati ekran kartlarında çalışıyor...
finallerden sonra daha fazla yollarım. belki bir demo yaparız... |
|
Başa dön |
|
|
badman
Kayıt: Aug 02, 2004 Mesajlar: 173 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Wed May 18, 2005 1:36 pm Mesaj konusu: |
|
|
Final dedinde, bizimde ÖSS var ne yapacaz bilmiyorum yaa.Meslek liseliyiz kara kara düşünüyorum walla! |
|
Başa dön |
|
|
|