Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - OpenGL combiner
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

OpenGL combiner

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OpenGL, DirectX
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon May 09, 2005 10:58 am    Mesaj konusu: OpenGL combiner Alıntıyla Cevap Ver

selam,
Her ekran kartinin destekleyeci bir opengl combiner lazim dokunun rengini RGB olarak degistirebilecegim.

Bu konuda yardimci olabilecek var mi?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon May 09, 2005 1:27 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bu isiklandirma icin istemistim ama baska bir yol buldum resim asagida:



isiklandirma icin combiner kullanan var mi?Nasil yapiyor yardimci olabilir mi?

Bana simdilik 1 tane isik kaynagi yetecek veya baska bir yontemde olur illa combiner olmasi sart degil yardim edebilecek varsa simdiden tessekkurler..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon May 09, 2005 3:13 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

sanırım dinamik (hareketli) bir ışık kullanacaksın, standart ogl ışık modelinde seni tatmin etmeyen nedir? register combiner lar oldukça karışık bir konu.. eğer bu nanelere bulaşmadan haleddebiliyorsan daha rahat edersin. Tam olarak yapmak istediğin nedir?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon May 09, 2005 3:41 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bunu su an icin satranc projesinde kulancam ama genel olarak oyun motorum icin standart bir isiklandirmaya ihtiyacim var..

GLlight kulaniyorum fakat goruntu acisindan yeterli degil..

Realtime bir isiklandirmaya ihtiyacim var genel olarak..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon May 09, 2005 4:24 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

yeterli değil ise o zaman kendi ışık modelini kuracaksın (vertex shader/fragment shader).. ya da ben tüm pipeline ı değiştirmek istemiyorum, sadece çok spesifik bi özellik kullanıcam diyorsan (bump mapping, gloss mapping gibi..) o zaman net de ilgiyi konuyu araştr sadece, örneğin sitemizde bile dot3 bumpmapping örneği var.. nasıl bir görüntü istediğine tam karar vermeden yola çıkmanı tavsiye etmem.. yapmak istediğin pekala multitexture, ya da multipass ve çeşitli TexEnv ler ile daha -kolay yoldan- yapılıyor olabilir..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
madprogrammer



Kayıt: Jun 10, 2004
Mesajlar: 290
Nereden: İstanbul // Üsküdar

MesajTarih: Mon May 09, 2005 4:33 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

vallahi ben per pixel light için bir ara nvidia'nın register combinerlarını kullanmayı denedim ama deniz'in dediği gibi çok karışıklar zati ortak bir combiner yok zannediyorum. Ati ve nvidia farklı combinerlar kullanıyor.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon May 09, 2005 4:51 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

aslinda dokunun RGB si ile oynasam yeticek bana ama ..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Black_Knight



Kayıt: Oct 23, 2002
Mesajlar: 286
Nereden: İstanbul/İzmir

MesajTarih: Mon May 09, 2005 8:46 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bi fragment shader da dokunun renkgi degistirsen olmaz mi?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon May 09, 2005 10:06 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

hangi ekran kartiyla? Very Happy

GLSL yok ekran kartimda..

NV register combinerler bu isi yapiyor ama oda nv da calisiyor sadece onun uzerine bir deneme yaptim zaten sorun yok dot3 de denedim ama iste renk sorun oluyor..


neyse kendim denizin dedigi gibi birseyler karaladim guzel oluyor gibi simdilik onla idare edicem sanirim..

ama genede cozum onerisi olan varsa beklerim..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
lucifer



Kayıt: Nov 02, 2002
Mesajlar: 215
Nereden: Istanbool

MesajTarih: Tue May 10, 2005 8:20 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

arb_combine.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
lucifer



Kayıt: Nov 02, 2002
Mesajlar: 215
Nereden: Istanbool

MesajTarih: Tue May 10, 2005 8:23 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

eee ooo keske edit olsaydi. dokunun rengiyle direk oynayamazsin da... nv_combiners'da dokunun red component'ini 0 ile carp gibi biseyler oluyordu sanirim. arb_combine'da component component carpamiyordun galiba, ama... yada elindeki rgb texture'i duz kirmizi bir texture ile carparsan, rgb texture'nin r'sini extract edersin.. boyle boyle bayaa bisey yapmak mumkun...

ya orda var iste, bakmak lazim.

Bi de benim turkce ogrenmem lazim artik.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OpenGL, DirectX Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.142 Saniye