Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Kar yağışı demo(3D)
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Kar yağışı demo(3D)
Sayfa Önceki  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Sun Apr 03, 2005 2:59 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Arkadaşlar oyuna bir patch hazırladım.Bir denerseniz sevinirim.Açılıştaki bekleme süresi ve yaratığın uçarak beyninize şiddetle çarpma olayını düzelttim.Açınız bakınız...lütfen sonuçlarını yazınız.... http://www.geocities.com/mortiisgames dan çekebilirsiniz...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sun Apr 03, 2005 7:26 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Aman kaldır o patch'i..
Oyun iyi çalışırken patch i yükledikten sonra kare kare tadında bir hızla çalışmaya başladı.. ardından nedense paralara collision eklendi ve paraları alamaz oldum.. gidip paralara çarpıyorum resmen.. duruyo adam, sanki ağaç gibi.. yani collisionlu işte..

Ayrıca oyun hakkında fikirlerim var:
- yere sis ekle.. böylece soğuk havası verirsin, ayrıca adamın ayak kısmı da gözükmeyeceğinden ayaklardaki gariplik ortadan kalkar..
- adam geri giderken daha yavaş gitsin, aynı hızda gidince olmuyor..

daha fikirlerim var soracak olursan..
Kolay gelsin.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Sun Apr 03, 2005 8:00 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Hmm çok garip.Bende gayet sağlam çalışıyor.Arka planda çalışan program falan vardır dicem(antivirus vs) ama collision la bir alakası yok bunun...Bir kaç kişi daha test ederse anlarız.Teşekkürler önerilerin için.Daha fazla var diyorsan öm yoluyla ilet lütfen.Tekrar teşekkürler...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
OsmanTuran



Kayıt: Apr 09, 2004
Mesajlar: 210
Nereden: Mersin - K.Maraş gel-git halinde

MesajTarih: Sun Apr 03, 2005 8:29 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Onceki surumu ve patchlenmis halini test ettim. Eski surume gore degisen seyler:

Canavar artik daha adaletli (ucarcasina kosmuyor)
Baslardaki takilmalar yok

Sistem (~90 FPS):
P4 HTT 3 GHz, 1 GB RAM, GeForceFX 5200 128 MB
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
kmn



Kayıt: Nov 29, 2004
Mesajlar: 321
Nereden: Nereye gelmiş ülkemizde oyun yapımı...

MesajTarih: Mon Apr 04, 2005 4:38 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

SÜPER
1-Artık sitede "küçük platform oyunu" diye bahstme artık bence
2-hızda problem yok
3-Bence düşman adama belirli aralıkta yaklaşınca bizim gerçek hayattaki gibi adrenalin artsın Smile ve hızlı koşalım.O da aynı seviyede koşsun.Bize çok uzaktaykende o hızlı koşsun.
4-Düşman belirli sürede yorulsun
5-Oyuna "enerji" ekle bunu küçük bir değişkenle halledebilirsin. 100den başlasın sürekli 1er azalsın adamımız düşman yaklaşınca daha hızlı koştuğu için busefer -2 azalsın ve buna göre oyuncunun speed'in uyarla bunu çok kolayca yapabilirsin (tahmin ediyorum c++ da okadar iyi değilim).Bu enerji 0lanınca adam dursun 10 olunca yine yavaş yavaş yürümeye başlasın, aynısınıda zamanın olursa düşmanada uygula derim

Bilmiyorum çok şey istedim galiba Smile ama benim görüşlerim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Mon Apr 04, 2005 6:07 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

C++ kullanmıyorum.Neyi nasıl yapacağımı söylemene gerek yok kmn nitekim sormadım da...beğendiğine sevindim...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Tue Apr 05, 2005 2:09 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Adrenalin salgılanırken insanlar yorulmaz Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
madprogrammer



Kayıt: Jun 10, 2004
Mesajlar: 290
Nereden: İstanbul // Üsküdar

MesajTarih: Tue Apr 05, 2005 7:39 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

@anakonu:
patchi yükledim evdeki makinamda gayet sorunsuz çalıştı ancak bizim ofisteki makinada ehem nasıl anlatsam resmen makinayı çiğneyip tükürdü;

evdeki mak:
fx 5200, 256 ram, p4 2.8

ofiste denediğim mak:
ge force 6800 gt, 1024 ram, p4 3.06

olay nedir anlamadım ati yok bişi yok daha baba bir makinada nasıl bu kadar kötü çalışabilir.Neyse vardır bir sebebi arkada coreldraw açıktı ama bu ramde etkileyeceğini sanmam Rolling Eyes

@kmn:
Sen nasıl bir insansın anlamıyorum. Daha kodun yazıldığı platformu bilmeden herşeyi gamemaker gözüyle nasıl düşünebiliyorsun eğer c++ o kadar kolay ya da Nomax'in kullandığı Blitz3d o kadar basit olsaydı millet işi gücü bırakır her beş dakkada bir oyun yapardı. Bak git önce bu kadar insancağız ne zorlukla ne kasışla yapıyor bu meredi bir öğren (bknz Steep Parallax Mapping, 3ds skeletal anim., Milyar adet extension, cg... uzar daa gider) sonra gel bir de kendi söylediklerine bak bakalım adreanalinden girip mesafeden çıkmışsın. Bir kere per poly collision testde iki poligon arasına doğru parçası ya da ışın çekip bunun kesişimini hesaplatıp üstüne bir de uzaklık mesafesi şaapıp YUH! dur biraz ya iyisi mi sen biraz internette gezin bir gir nehe'ye bak gamedev'e bak BİZLERE danış. Böle fikir babalığı yapmak kolay benim kafamda da var milyar adet fikir ama söylemeden önce karşımdakini düşünüyorum vereceği tepkiyi. Onun ne kullandığını öğreniyorum imkanı olup olmadığını eğer hepsi ok ise gelip söylüyorum. neyse uzadı boşver. belki 50. kez anlatıyorUZ bunları ama taktığın yok. boşver...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Tue Apr 05, 2005 8:51 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Oyun hızındaki değişiklik (azalma) oyunun eğlencesini biraz azaltmış gibi..
Şimdi gidiyodum tam canavar arkama yanaştı ve ekranın yarısını kaplayınca paraları göremedim uzun bi müddet Smile

birde bi kaç kere paranın agacin içinde olduğunu gördüm ve alamadım..

bence oyun daha hızlı aksiyonmatrik olmalı..

çalışmaya devam başarılar.. en örnek gösterilesi procelerin başında bu olmalı.. tebrik takdir..

centrino 1.6
512mb ddr
ati radeon 9600 mobility
win xp
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Wed Apr 06, 2005 3:53 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Dün gece test yaparken oyunda başıma gelen bir enstantane:Yükleniyor ekranı kapandı, yeni eklediğim(TheCotanak'ın fikri için teşekkürler bu arada) sisin içinde adamımız gözüktü.Başladım koşmaya yaratık direk binmesin beynime diye.Arkama birde baktım yaratık falan yok.Dedim bi hata mı yaptım kodla ilgili, yaratığı ekleyen fonksiyonu kaldırdım herhalde ana döngüden.Başlangıç noktasından biraz daha geriye yürüdüm birden ağacın içinden siyah bir kütle çıkıp löp diye üstüme devrildi.Meğersem yaratığın çıkış noktası ile ağaç kesişmiş.Kaza eseri ama çok da şaşırtıcı bir olaydı...

@ferit:
Çeşitli iltiatların için teşekkür ederim.Projeyi o kadar da büyütme, aslında hiç planım programım olmadan, eğlencesine başladığım bir proje bu.Eminim ki tüm arkadaşlar planlı programlı çalışırsa bundan kat be kat güzel oyunlar yapılabilir.Keşke modellerle, müziklerle uğraşacak bir kaç arkadaşım olaydı da ciddi birşeyler üzerinde çalışsaydık.Tek başımayken yapabileceklerim sınırlı maalesef.Neyse uzatmiyim...

-Oyunda bir yavaşlama olmadı Ferit, sadece açılış süresindeki takılmayı giderdim ve yaratık frame bazlı hareket ediyordu onun için makineniz 200 fps basıyorsa oyunda, zbamk diye kafanıza biniyordu.Bunu da gidermiş bulundum.Daha çok aksiyon eklemeyi bende düşünüyorum ama yeni demo çıkarmam 1 ay mı alır 2 ay mı alır bilemicem artık.Oyun programlamak bir yerden sonra zevkli olduğu için kolay geliyor ama zamanın varsa...Sözün özü oyunu daha zevkli hale getirecek çeşitli düşüncelerim var.Bekleyin Twisted Evil
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
KeMeNe



Kayıt: Apr 07, 2005
Mesajlar: 3

MesajTarih: Thu Apr 07, 2005 7:44 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Süper oyun..
Artık bu oyunu bizim yeşil cemiyet grubuna alma vakti geldi. Wink

Sen de bize iyice yaklaştın Nomax. HADİ BAKALIM!

Bu arada ben gerçek kmn.. Asıl nikim hacklendi..

Ayrıca sinirlendirmeyin beni, alırım hesabınızı, hacklerim interneti, kırarım bilgisayarınızı..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
madprogrammer



Kayıt: Jun 10, 2004
Mesajlar: 290
Nereden: İstanbul // Üsküdar

MesajTarih: Thu Apr 07, 2005 9:04 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

neee ya kemene ya da bilmemne sen ne dediğinin farkında mısın?
Alıntı:
Sen de bize iyice yaklaştın Nomax. HADİ BAKALIM!
ne demek bu yafs hayır ya klavyenin tuşları falan değişti sende de terisini yazarken böyle çıktı ya da sen kendini Big Bro. Carmack'la falan kıyaslıyosun ya da öle bişi olduğunu zannediyorsun. kemene ya da kmn uyan artık uyan.
Alıntı:
Artık bu oyunu bizim yeşil cemiyet grubuna alma vakti geldi. Wink
ne demek bu ya? Off sen şimdi de EA falan sandın kendini herhalde her önüne gelen kişiyi alıyon şirkete. Bak canım benim kim senin prensin ~ prensesin bilmiyorum ama gelip seni rüyalardan uyandıracak öpücüğü vermesi lazım artık sana. Çok uçtun jetpacklerini kapat biraz soğut

Ya çok özür diliyorum ama (kmn hariç herkesten) çok oldu bunlar ya...
Hem SİTE KURALLARINDA AÇIKÇA BELİRTİLMESİNE RAĞMEN HACK İÇERİKLİ BİR MESAJ
Alıntı:
Ayrıca sinirlendirmeyin beni, alırım hesabınızı, hacklerim interneti, kırarım bilgisayarınızı..
OLAN BU ZIMBIRTININ DA BİR AN ÖNCE YOK EDİLMESİNİ TALEB EDİYORUM. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
madprogrammer



Kayıt: Jun 10, 2004
Mesajlar: 290
Nereden: İstanbul // Üsküdar

MesajTarih: Thu Apr 07, 2005 9:08 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ya bazı kişilikler yüzünden ne diyeceğimi unuttum ya. Neyse nomax senden özür dileyerek belirtiyorum ki ofis makinasındaki problem corel drawdan mış corel'i kapatıp denedim ve ~1500 fps aldım

Mentat galiba Ati Rulez falan demişti ona da cevap vereyim
NVIDIA GE-FORCE 6800 GT RULEZ! Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
ercoolman



Kayıt: Mar 27, 2005
Mesajlar: 54
Nereden: İzmir/Türkiye - Dünya

MesajTarih: Sun Apr 10, 2005 9:15 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

KeMeNe demiş ki:
Süper oyun..
Artık bu oyunu bizim yeşil cemiyet grubuna alma vakti geldi. Wink

Sen de bize iyice yaklaştın Nomax. HADİ BAKALIM!

Bu arada ben gerçek kmn.. Asıl nikim hacklendi..

Ayrıca sinirlendirmeyin beni, alırım hesabınızı, hacklerim interneti, kırarım bilgisayarınızı..

piskopat mısın abicim ya?yeşil cemiyet dediğin nedir?yeşil çam gibi bişey mi?Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
ercoolman



Kayıt: Mar 27, 2005
Mesajlar: 54
Nereden: İzmir/Türkiye - Dünya

MesajTarih: Sun Apr 10, 2005 9:20 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

malihsen demiş ki:

Yılın En Büyük Rebortajı Soğuk Kabus'un Baş Karekteri ile konuştuk Kaç yıldan beri MortiisGame den para alamadını aldığı paraları Moriitsgamenin aldını söyledi . bide Cavararın kendisinden hızılı oldunu söylen Karakter Muhabirimizi Dövdü .Karaker polis ve canavar tarafından aranılıyor.Çok Sinirlidir kendisi En Sok Uludağ'da görünmüştür. Görünlerin Yetkilileri aramasını istiyoruz.Sakın Yanına Yaklaşmayın Wink

sende de blitz3d var galiba.dragon örneğinden almışın gibi geldi neyse
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Sonraki
11. sayfa (Toplam 13 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.132 Saniye