Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - ProTurka - (İntikam zamanı)
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

ProTurka - (İntikam zamanı)

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
CHaRMaNDeR



Kayıt: Nov 25, 2003
Mesajlar: 109

MesajTarih: Sun Mar 20, 2005 6:13 pm    Mesaj konusu: ProTurka - (İntikam zamanı) Alıntıyla Cevap Ver

(Oyunun adı değişti) Radiosity ve HDR kullanılıyor.Ve bu sadece oyunun rendering ile ilgili olan resimler.Diğer özellikleri hazırlıyoruz



















Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
madprogrammer



Kayıt: Jun 10, 2004
Mesajlar: 290
Nereden: İstanbul // Üsküdar

MesajTarih: Sun Mar 20, 2005 7:24 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

cidden güzel ilk baktığımda yol üstündeki kaplamaya bumpmap uyguladığını sandım uzaktan iyi gözüküyor. Son bir kaç resimdeki evlerin neden 2d anlayamadım ancak daha bitmeden koymuşsun siteye ah keşke bir şeyler gösterseydin de daha iyi olurdu o zaman.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
fikretduru



Kayıt: Nov 03, 2003
Mesajlar: 135
Nereden: konya

MesajTarih: Sun Mar 20, 2005 10:49 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

selam

harita programı olarak radiant mı kullanıyorsunuz..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
malihsen



Kayıt: Apr 17, 2004
Mesajlar: 328
Nereden: Balıkesir

MesajTarih: Mon Mar 21, 2005 1:12 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bence Çok Güzel Galiba Haritalar Bitmemiş Textureleri Sizmi Yaptınız Yoksa Başka Bir yerden mi Aldınız.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
eraser



Kayıt: Oct 18, 2004
Mesajlar: 173

MesajTarih: Wed Mar 23, 2005 5:14 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Evet.Haritalar bitmemiş.Daha da çok üzerinde uğraşılırsa ortaya
çok iyi bir sonuç çıkabilir.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
badman



Kayıt: Aug 02, 2004
Mesajlar: 173
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Wed Mar 23, 2005 5:23 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Engine size ait galiba.Oyunun demo yazılarınıda Oyuncu'da okumuştum.Gayet güzel...Birde oyununuzda toplam kaç harita olacak???
[Ayriyetten çıkış tarihi]
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
MungaBunga



Kayıt: Oct 19, 2004
Mesajlar: 207
Nereden: Mardin

MesajTarih: Thu Mar 24, 2005 9:52 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Harita türü çok hoşuma gitti ... Yani çizimin haritaya olan uyumu.
Güzel bir çalışma Tbr...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
CHaRMaNDeR



Kayıt: Nov 25, 2003
Mesajlar: 109

MesajTarih: Sat Mar 26, 2005 12:58 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Motor'u GLSL ile güçlendiriyoruz. herşey gördüğünüz gibi. Fakat çıkış tarihini söylemek için daha erken.

Not: Radiant'ı artık kullanmıyoruz. Kendi tasarımımız olan XML tabanlı bölüm tasarlayıcısını geliştirmeye başladık (WYSWYP) (what you see what you play) ne görürsen onu oynarsın. Oyun moturu bölüm tasarım programının içinde olduğu için compile etmeye gerek yok Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Apr 01, 2005 5:13 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

güzel iş.. devamını bekliyoruz Smile

anlayana konu dışı not: gerekli uyarılar gereken yerlere iletildi.. durum kontrol altında. deniz artık izne çıkar. logout.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.200 Saniye