Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
CHaRMaNDeR
Kayıt: Nov 25, 2003 Mesajlar: 109
|
Tarih: Sun Mar 20, 2005 6:13 pm Mesaj konusu: ProTurka - (İntikam zamanı) |
|
|
(Oyunun adı değişti) Radiosity ve HDR kullanılıyor.Ve bu sadece oyunun rendering ile ilgili olan resimler.Diğer özellikleri hazırlıyoruz
|
|
Başa dön |
|
|
madprogrammer
Kayıt: Jun 10, 2004 Mesajlar: 290 Nereden: İstanbul // Üsküdar
|
Tarih: Sun Mar 20, 2005 7:24 pm Mesaj konusu: |
|
|
cidden güzel ilk baktığımda yol üstündeki kaplamaya bumpmap uyguladığını sandım uzaktan iyi gözüküyor. Son bir kaç resimdeki evlerin neden 2d anlayamadım ancak daha bitmeden koymuşsun siteye ah keşke bir şeyler gösterseydin de daha iyi olurdu o zaman. |
|
Başa dön |
|
|
fikretduru
Kayıt: Nov 03, 2003 Mesajlar: 135 Nereden: konya
|
Tarih: Sun Mar 20, 2005 10:49 pm Mesaj konusu: |
|
|
selam
harita programı olarak radiant mı kullanıyorsunuz.. |
|
Başa dön |
|
|
malihsen
Kayıt: Apr 17, 2004 Mesajlar: 328 Nereden: Balıkesir
|
Tarih: Mon Mar 21, 2005 1:12 pm Mesaj konusu: |
|
|
Bence Çok Güzel Galiba Haritalar Bitmemiş Textureleri Sizmi Yaptınız Yoksa Başka Bir yerden mi Aldınız. |
|
Başa dön |
|
|
eraser
Kayıt: Oct 18, 2004 Mesajlar: 173
|
Tarih: Wed Mar 23, 2005 5:14 pm Mesaj konusu: |
|
|
Evet.Haritalar bitmemiş.Daha da çok üzerinde uğraşılırsa ortaya
çok iyi bir sonuç çıkabilir. |
|
Başa dön |
|
|
badman
Kayıt: Aug 02, 2004 Mesajlar: 173 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Wed Mar 23, 2005 5:23 pm Mesaj konusu: |
|
|
Engine size ait galiba.Oyunun demo yazılarınıda Oyuncu'da okumuştum.Gayet güzel...Birde oyununuzda toplam kaç harita olacak???
[Ayriyetten çıkış tarihi] |
|
Başa dön |
|
|
MungaBunga
Kayıt: Oct 19, 2004 Mesajlar: 207 Nereden: Mardin
|
Tarih: Thu Mar 24, 2005 9:52 am Mesaj konusu: |
|
|
Harita türü çok hoşuma gitti ... Yani çizimin haritaya olan uyumu.
Güzel bir çalışma Tbr... |
|
Başa dön |
|
|
CHaRMaNDeR
Kayıt: Nov 25, 2003 Mesajlar: 109
|
Tarih: Sat Mar 26, 2005 12:58 pm Mesaj konusu: |
|
|
Motor'u GLSL ile güçlendiriyoruz. herşey gördüğünüz gibi. Fakat çıkış tarihini söylemek için daha erken.
Not: Radiant'ı artık kullanmıyoruz. Kendi tasarımımız olan XML tabanlı bölüm tasarlayıcısını geliştirmeye başladık (WYSWYP) (what you see what you play) ne görürsen onu oynarsın. Oyun moturu bölüm tasarım programının içinde olduğu için compile etmeye gerek yok |
|
Başa dön |
|
|
deniz Site Yöneticisi
Kayıt: Sep 14, 2002 Mesajlar: 838 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Apr 01, 2005 5:13 pm Mesaj konusu: |
|
|
güzel iş.. devamını bekliyoruz
anlayana konu dışı not: gerekli uyarılar gereken yerlere iletildi.. durum kontrol altında. deniz artık izne çıkar. logout. |
|
Başa dön |
|
|
|