Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
kmn
Kayıt: Nov 29, 2004 Mesajlar: 321 Nereden: Nereye gelmiş ülkemizde oyun yapımı...
|
Tarih: Sat Mar 12, 2005 12:23 am Mesaj konusu: |
|
|
çok güzel ilerliyor vmydaneri. en zor kısım yapay zeka. onu yapabilecekmisin acaba. |
|
Başa dön |
|
|
ebleda
Kayıt: Dec 30, 2004 Mesajlar: 183 Nereden: usa
|
Tarih: Sat Mar 12, 2005 1:18 am Mesaj konusu: |
|
|
yapay zeka zaten hazir. |
|
Başa dön |
|
|
ebleda
Kayıt: Dec 30, 2004 Mesajlar: 183 Nereden: usa
|
|
Başa dön |
|
|
kroniqque
Kayıt: Feb 12, 2003 Mesajlar: 67
|
Tarih: Sat Mar 12, 2005 12:37 pm Mesaj konusu: |
|
|
çok güzel görünüyor, yapay zekayı test etmek için sabırsızlanıyorum. |
|
Başa dön |
|
|
ebleda
Kayıt: Dec 30, 2004 Mesajlar: 183 Nereden: usa
|
|
Başa dön |
|
|
kmn
Kayıt: Nov 29, 2004 Mesajlar: 321 Nereden: Nereye gelmiş ülkemizde oyun yapımı...
|
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Sun Mar 13, 2005 12:56 am Mesaj konusu: |
|
|
Yeni goruntu haberlesme bitti sira diger safhaya geldi:
Yani is bana dustu interface in motorun komutlarina gore hareketini sagliycagim.
|
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Sun Mar 13, 2005 12:57 am Mesaj konusu: |
|
|
Yeni goruntu haberlesme bitti sira diger safhaya geldi:
Yani is bana dustu interface in motorun komutlarina gore hareketini sagliycagim.
|
|
Başa dön |
|
|
ebleda
Kayıt: Dec 30, 2004 Mesajlar: 183 Nereden: usa
|
Tarih: Sun Mar 13, 2005 1:54 am Mesaj konusu: |
|
|
Alıntı: |
http://www.elfchess.com/downloads/chess/elf121/elf121.zip ise ben yükledim. ama sadece bir ms-dos penceresi açıldı ve durdu okadar. kullanamadım. |
Motoru calistirmissin iste
oraya sirayla bunlari yaz:
Kod: |
xboard
protover 2
st 6
new |
ve sonra hamleni yap, mesela...
Daha onceden de soyledigim gibi Elf, winboard 2 protokolunu kullaniyor. Onunla anlasabilmeniz icin protokol komutlarini kullanmaniz lazim.
komutu size Elf'in internal boardunu gosterir. |
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Sun Mar 13, 2005 11:57 pm Mesaj konusu: |
|
|
Yakinda bu komutlara gerek kalmadan oynuyacaksiniz merak etmeyin interface bitmek uzere gerci ilk cikardigimiz versiyonda tonla hata olucak ama en azindan oynanabildigini goruceksiniz
Ben su anda oynamaya basladim bile... |
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Mar 14, 2005 5:07 pm Mesaj konusu: |
|
|
Hareketlendirmeyi bitirdim bazi seyleride degistik tahtayi ve grafikleri... En son halini aslinda gunun resmi bolumune yoliyacaktim ama bazi grafikler bizim cizimimiz degil grafikerimiz olmadigi icin baska sitelerden alindi o yuzden buruya gondermeye karar verdim.
Yeni hali : Oynana biliyor fakat eksikleri var tabi onlarida haledince bir test surumu cikaricagiz..
|
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Mon Mar 14, 2005 6:54 pm Mesaj konusu: |
|
|
hareketlendirme yi bitirdim demişsinde böyle mesala atı seçtik diyelim kale gibi oynatmaya calisicna herhangi bi uyari hata felan cikiyomu onu merak ettim..
başarılı bi çalışma olmuş tebrikler.. |
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Mar 14, 2005 6:57 pm Mesaj konusu: |
|
|
uyari degilde gitmeye calistigin yer eger kurallara uygun degilse secim iptal ediliyor ve tekrar secmen bekleniyor..
yani duzgun calisiyor. |
|
Başa dön |
|
|
amator
Kayıt: Dec 21, 2003 Mesajlar: 36
|
Tarih: Mon Mar 14, 2005 7:32 pm Mesaj konusu: |
|
|
Guzel olmus da, 3D olunca taslari birbirinden ayirmak cok zor oluyor.
Yapmisken 2D bir gorunum de eklesen iyi olacak gibi.
Bir de oyunda animasyon yapmayi dusunuyor musun bilmiyorum. Eger yoksa poligon sayisini artirip ozellikle taslarda daha kaliteli bir goruntu elde edemez misin? Sahneyi sadece yeni bir herekette yenilemen yeter o zaman. |
|
Başa dön |
|
|
ebleda
Kayıt: Dec 30, 2004 Mesajlar: 183 Nereden: usa
|
Tarih: Mon Mar 14, 2005 9:19 pm Mesaj konusu: |
|
|
Animasyon ve 2D goruntuyu bu ilk test versionu icin dusunmuyoruz. (en azindan simdilik). |
|
Başa dön |
|
|
|