Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
Tesla
Kayıt: Feb 17, 2004 Mesajlar: 245 Nereden: Ankara
|
Tarih: Sun Jan 09, 2005 1:48 am Mesaj konusu: |
|
|
eraser demiş ki: |
Wail Of Deathi oynayan başka kimse yok mu?
wodla ilgili görüşlerinizi en kısa zaman da bekliyorum |
Half Life yok o yuzden oynayamiyorum. Ama bir kac gune kadar elimde olacak insallah bir tane...
Ekran goruntulerine dayanarak guzel oldugunu soyleyebilirim... |
|
Başa dön |
|
|
eraser
Kayıt: Oct 18, 2004 Mesajlar: 173
|
Tarih: Mon Jan 10, 2005 4:03 pm Mesaj konusu: kovangames |
|
|
Birisi bizim siteye saçma sapan şeyler göndermiş.
İzinsiz giriş yaparak bir şekilde becermiş bunu.
Sanırım forumda ki üyelerden birisi yaptı.
Kim yaptıysa şiddetle kınıyorum. |
|
Başa dön |
|
|
eraser
Kayıt: Oct 18, 2004 Mesajlar: 173
|
Tarih: Tue Jan 18, 2005 4:02 pm Mesaj konusu: kovangames |
|
|
Wail of Deathi oynayan yok mu?
Oynayan varsa görüşlerinizi bekliyorum.
Bu arada wod 2 nin yapımına hızla devam etmekteyiz.
wod 2 nin çok iyi bir mod olacağını söyleyebiliriz.
wod 2 yi hl 2 için yapabilirdik fakat hl 2 çok iyi
bir sistem istiyor.(doom 3 kadar istemese de keyifle
oynamak için iyi bir sistem gerekli). |
|
Başa dön |
|
|
kmn
Kayıt: Nov 29, 2004 Mesajlar: 321 Nereden: Nereye gelmiş ülkemizde oyun yapımı...
|
Tarih: Tue Jan 18, 2005 5:27 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ya bi kapıya geliom yaklaşınca kapanıo. Orda tıkandım. Daha oyunun başında... |
|
Başa dön |
|
|
eraser
Kayıt: Oct 18, 2004 Mesajlar: 173
|
Tarih: Tue Jan 18, 2005 6:39 pm Mesaj konusu: kovangames |
|
|
kmn demiş ki: |
Ya bi kapıya geliom yaklaşınca kapanıo. Orda tıkandım. Daha oyunun başında... |
Oyunu direct 3d ayarında oynuyorsun değil mi?
Eğer software de oynuyorsan kapılar uzaktayken
gözükmez yaklaşınca gözükür.Bu hatayı düzeltmek
için menüde confirigations ordan video modes
ordan da direct 3d yi seç.
Oynun başlarında küçük bir havuz var orda büyük
bir kapı var içeri gir ve ordaki düğmeye bas.
Hemen ordan çıkıp kapıya doğru ilerle.
Acele etmezsen kapı kapanır.İçeri giremezsin. |
|
Başa dön |
|
|
kmn
Kayıt: Nov 29, 2004 Mesajlar: 321 Nereden: Nereye gelmiş ülkemizde oyun yapımı...
|
Tarih: Wed Jan 19, 2005 10:06 pm Mesaj konusu: |
|
|
Haa anladım tsk. Bu modları siz hangi programla veya dille yapyosunuz ? |
|
Başa dön |
|
|
cjungie
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 806 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Thu Jan 20, 2005 10:02 am Mesaj konusu: |
|
|
kmn demiş ki: |
Haa anladım tsk. Bu modları siz hangi programla veya dille yapyosunuz ? |
vb+ gamemakerla yapıyolar...
ya nası yapabilirler sdk ile yapıyolardır tabiki de... |
|
Başa dön |
|
|
eraser
Kayıt: Oct 18, 2004 Mesajlar: 173
|
Tarih: Thu Jan 20, 2005 9:42 pm Mesaj konusu: |
|
|
cjungie demiş ki: |
kmn demiş ki: |
Haa anladım tsk. Bu modları siz hangi programla veya dille yapyosunuz ? |
vb+ gamemakerla yapıyolar...
ya nası yapabilirler sdk ile yapıyolardır tabiki de... |
Aynen öyle.(Worldcraft,Milkshape 3D,Wally,MDL Viewer,
Sprite Wizard,HL Model Viewer...)
Bir de hl nin bazı kodlarını değiştirerek yapıyoruz.
En basit örnek config deki bazı değişiklikler. |
|
Başa dön |
|
|
eraser
Kayıt: Oct 18, 2004 Mesajlar: 173
|
|
Başa dön |
|
|
cjungie
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 806 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Mon Feb 07, 2005 2:58 pm Mesaj konusu: |
|
|
Artık Half life 2 için çalışın derim ben... Görüntüler güzel gerçi... |
|
Başa dön |
|
|
SoulOfSilent
Kayıt: Oct 05, 2004 Mesajlar: 480 Nereden: /dev/null
|
Tarih: Tue Feb 08, 2005 12:31 am Mesaj konusu: |
|
|
ya bu "tuzak:dünya yokedildi" bu ne ya? burdan çıkış yok varsa biri oyunun çözümünü yazsın bana güzel olmuş mekanlar güzel ama çok alakasız mekanlar ve oyun gerektiğinden fazla zor bence yada ben paslanmışım |
|
Başa dön |
|
|
eraser
Kayıt: Oct 18, 2004 Mesajlar: 173
|
Tarih: Tue Feb 08, 2005 12:25 pm Mesaj konusu: |
|
|
SoulOfSilent demiş ki: |
ya bu "tuzak:dünya yokedildi" bu ne ya? burdan çıkış yok varsa biri oyunun çözümünü yazsın bana güzel olmuş mekanlar güzel ama çok alakasız mekanlar ve oyun gerektiğinden fazla zor bence yada ben paslanmışım |
tuzak:dünya yok edildi.Eğer bu yazıyı gördüysen oyun bitmiş
demektir.Tebrikler.Angelic dünyayı kurtaracak enerjiyi devreye geçirecekken demoniclerin tuzağına düşer yani aslında dünyayı
kurtarayım derken dünyayı yok etme enerjisini başlatır.
Yani oyunun sonu kötü bitiyor.Bunu wod 2 olucağı için
böyle yaptık.Mekanlar alakasız haklısın.Değişik birşeyler
yapmaya çalıştım.Gothicle teknolojinin karışımı bir şey yani. |
|
Başa dön |
|
|
eraser
Kayıt: Oct 18, 2004 Mesajlar: 173
|
Tarih: Tue Feb 08, 2005 1:48 pm Mesaj konusu: |
|
|
Söylemeyi unuttum da
Oyun zor haklısın.Ama zor olmazsa da zevki olmaz. |
|
Başa dön |
|
|
SoulOfSilent
Kayıt: Oct 05, 2004 Mesajlar: 480 Nereden: /dev/null
|
Tarih: Tue Feb 08, 2005 3:53 pm Mesaj konusu: |
|
|
vay bitirmişim hehehe
neyse konuya dönelim, mekanların alakasızlığı derken bahsettiğim olay şuydu misal a haritasından b haritasına geçtiğinde birbiriyle alakasız şeyler var varni biraz daha birbirine yaın şeyler daha iyi olurdu düşüncem bide bi kaç yerde hata var söylemeyi unuttum misal bi asansör var sonlara doğru böyle vuvarlak şeffaf bişey (tanıma bak) aşağı inmeğe çalışıyosun onunla ama kaçırdığın an iniyo aşağıda kalıyo yukarda bekliyosun birde çok az karakter modellemesi var buda belli bi süre sonra aynı adamı görmekten bıkkınlık yaratıyo bide son olarak çok kısa sürüyo çok mu fazla şey söyledim acaba? neyse iyi çalışmalar elinize sağlık |
|
Başa dön |
|
|
eraser
Kayıt: Oct 18, 2004 Mesajlar: 173
|
Tarih: Tue Feb 08, 2005 4:59 pm Mesaj konusu: |
|
|
Asansör olayı hata değil.Bilerek onu öyle yaptım.
Dikkat edersen aşağı doğru yaklaşınca bızt bızıt
diye bir ses duyacaksın.Orda düğmenin üstünde
beam efekti var.Yani oyunda o asansör arızalı
aslında.Kapıya doğru yaklaşınca hemen yaklaşıp içeri
giriceksin.Yani o asansör tamamen oyuna hareket
kazandırmak için öyle yapıldı.Çok zevkli bir hareket
değil tabi. |
|
Başa dön |
|
|
|