Kayıt: Nov 29, 2004 Mesajlar: 321 Nereden: Nereye gelmiş ülkemizde oyun yapımı...
Tarih: Fri Jan 14, 2005 3:17 pm Mesaj konusu: Re: Türkiyede oyunun doğuşu
http://www.harlekin-stegaurach.de hostu sana mı ait. Anadığım kadarıyla orası bi lokantanın hostu herneyse resimler güzel. Bi teknoloji demosu çıkartsana...
iyi gerçekten güzel olmuş.
Ama bir sorum var oyuncu dergisinde yayınlanacak olan ne
"işte Türkiyede oyunun doğuşu "
diye bu mu yayınlanacak.Yada buna benzer bişey mi.
Ve buda aklıma başka bir soru getiriyor bu güne kadar Türkiyede oyun adına hiç bir şey hiç bir motor yapılmadımı yada bu ilk kez Türkiyede oyun motorunun yapılışını mı simgeliyor.
3-) bu bir çelişkimidir bu üçünü istiyorum...
Sanırım yanlış anlamalar oldu. Oyun sadece görüntüden ve önceki sayfada gördüğünüz ekran görüntülerinden oluşmuyor. Fizik motoru, Ağ bağlantısı, Donanımsal ve yazılımsal shader sistemi. Yazılım'dan yönetilen shader'larda vertex ve pixel shader'lar tek bir kalıp içinde. HTTP iletişim aracısı (ileride açıklayacağım bir sebepten dolayı), yeni bölüm tasarım programı ve dahilinde donanım ve yazılım shader tasarım programı "what you see, what you PLAY - Ne görürsen onu oynarsın" (Yani ışıklandırmalar ve diğer eklenti özellikler bölümü derlemedende görüntülenebiliyor ve bölüm tasarım penceresinde açılan oyun motoru panelinde direk olarak denenebiliyor), yazılımsal olarak FPS'nin kırpılması .
standart motorlarda bulunan Frustum, q3 BSP, quake III Model dosyaları (MD3), camera vs.
shader kapsamı içindeki dahili efektleri saymıyorum.
Bu forumda yeni konular açamazsınız Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız