Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
CHaRMaNDeR
Kayıt: Nov 25, 2003 Mesajlar: 109
|
Tarih: Sun Jan 09, 2005 1:42 pm Mesaj konusu: Türkiyede oyunun doğuşu |
|
|
İşte yteni resimler fakat bunları yeni bir konu olarak açmayı dahga uygun görüyorum. Hem burada hemde yeni bir KONU olarak göreceksiniz.
ÜSTTEKİ RESİM KATIKSIZ BİR BÖLÜM
[BU RESİMDE ONCEDEN HESAPLANMIS RADIOSITY+LIGHTMAP]
ONCEDEN HESAPLANMIS RADIOSITY+LIGHTMAP VE REALTIME GLOW(daha net isik cizgileri)
ONCEDEN HESAPLANMIS RADIOSITY+LIGHTMAP VE REALTIME HDR
SONUÇ: ONCEDEN HESAPLANMIS RADIOSITY+LIGHTMAP VE REALTIME GLOW(daha net isik cizgileri) + REALTIME HDR
ONCEDEN HESAPLANMIS RADIOSITY+LIGHTMAP VE REALTIME HDR
SONUÇ: En kaliteli görüntü kalitesi
Teşekkür ediyorum. |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Sun Jan 09, 2005 1:52 pm Mesaj konusu: |
|
|
Tebrikler Güzel olmuş, fakat lightmap'lar da biraz hata var, o da okadar olucaktır tabi... neyse kolay gelsin! |
|
Başa dön |
|
|
CHaRMaNDeR
Kayıt: Nov 25, 2003 Mesajlar: 109
|
Tarih: Sun Jan 09, 2005 2:02 pm Mesaj konusu: |
|
|
Lightmap'ler gerçekle birebir değil. Gösterilmek istenen şey görüntü kalitesidir. Lightmap'ler önceden hesaplandığı için tamamen bölüm tasarım programında hazırlanan bölüme göre değişen bir etmen. Bilmeniz gerekiyor, bazı bölüm derleyicilerinde iki duvar ne kadar birleşirse birleşsin yine ışık sızıyor. onu engellemek için "caulk" kullanılıyor. Fakat bahsettiğiniz yerde galiba unutulmuş. |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Sun Jan 09, 2005 2:29 pm Mesaj konusu: |
|
|
Tamamda zaten senin için önemli olan ilk iki resim? Ondan sonrasını Donanım yapıyor? Yani burada senin yaptığın tam yeni bir şey yok ki (Bkz: Doom3+) Ama yinede güzel olmuş, Ekran kartın ne? |
|
Başa dön |
|
|
CHaRMaNDeR
Kayıt: Nov 25, 2003 Mesajlar: 109
|
Tarih: Sun Jan 09, 2005 2:34 pm Mesaj konusu: |
|
|
MD-C demiş ki: |
Tamamda zaten senin için önemli olan ilk iki resim? Ondan sonrasını Donanım yapıyor? Yani burada senin yaptığın tam yeni bir şey yok ki (Bkz: Doom3+) Ama yinede güzel olmuş, Ekran kartın ne? |
ATI Mobility Radeon 9700 Pro. Yanlız üçüncü resimdeki glow efekti software tabanlı olarak yapılıyor. Dahili efekt kullanıyor. Donanım olarak kullandığı tek şey multitexture. Fakat HDR için bişey diyemem. Tam erkan (RenderTexture) ARB_Fragment_Shader kullanıyor. Yani yazılmış bir ton kodları var sonuç olarak. |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Sun Jan 09, 2005 2:58 pm Mesaj konusu: |
|
|
CHaRMaNDeR demiş ki: |
...
Yani yazılmış bir ton kodları var sonuç olarak. |
Tabiki Shader'ı kullanmak o kadar kolay değil alt yapı için baya bir satır yazı yazmak gerekiyor... Neyse güzel de gerçek bir oyun motoru her şeyi barındırmalı... |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Sun Jan 09, 2005 3:09 pm Mesaj konusu: |
|
|
allah analı babalı büyütsün
beğendim ışık olaylarını çok şık olmuş.. bende tv3d ile uğraşırken hazır FAke HDR class i vardı onu kullandigim zaman fps %100 bi düşüş gosterioyrfdu 200 den 100 olmuştu.. ama görüntü güzel oluyordu..
tebrikler çalışmalarında başarılar.. |
|
Başa dön |
|
|
CHaRMaNDeR
Kayıt: Nov 25, 2003 Mesajlar: 109
|
Tarih: Sun Jan 09, 2005 3:51 pm Mesaj konusu: |
|
|
İki resim daha;
|
|
Başa dön |
|
|
cjungie
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 806 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Sun Jan 09, 2005 6:50 pm Mesaj konusu: |
|
|
resimler hoş... bu bir motorsa ve sistem oturduysa tebrikler gerçekten. ama motor değilse sadece bu efektleri göstermek için yazılmış şeklindeyse-> (bkz. dx sdk demolar) |
|
Başa dön |
|
|
harzememo
Kayıt: May 03, 2004 Mesajlar: 270
|
Tarih: Sun Jan 09, 2005 8:45 pm Mesaj konusu: |
|
|
cjungie demiş ki: |
resimler hoş... bu bir motorsa ve sistem oturduysa tebrikler gerçekten. ama motor değilse sadece bu efektleri göstermek için yazılmış şeklindeyse-> (bkz. dx sdk demolar) |
katılıyorum, bu tarz örnekler ve kaynak kodlu programlar ortalıkta dolaşıyor zaten..
ve başlığın manasını anlayamadım... ne doğuyor? kocaman adam oldu be türkiye de oyun.. |
|
Başa dön |
|
|
CHaRMaNDeR
Kayıt: Nov 25, 2003 Mesajlar: 109
|
Tarih: Mon Jan 10, 2005 5:22 pm Mesaj konusu: |
|
|
Haklısınız, açıklama yapmadık.
Bu oyun eski adı "İntikam Zamanı" olan oyun motoru ve buna bağlı olarak bu oyun'un teknoloji görüntüleri.
Gördüğünüz resimler bölüm tasarım programında hazırlanmış küçük bir bölümün üzerine teknolojinin giydirilmiş hali.
Tamamen "GERÇEK ZAMANLI" bir oyun motoru. Oyun motorunun geniş ayrıntısını bu ayki OYUNCU dergisinde bulabilirsiniz. |
|
Başa dön |
|
|
xmxdas
Kayıt: Jun 06, 2004 Mesajlar: 44 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Tue Jan 11, 2005 12:55 am Mesaj konusu: |
|
|
Önce şunu belirteyim ekran görüntüleri güzel gözüküyo.Arkadaşlar bunlar heryerde var demişler biraz haklılar.Bence bu efektleri şöle güzel bi levelde gösterseydiniz daha bi anlamlı olurdu.Ama diğer yandan buradaki teknikler de az buz değil yani.bunların hepsini uygulayan bi oyun var mı bilmiyom.ama bumpmaping eksik kalmışsanırım bunları shader kullanarak yapmışsınız.bump maping te bole yapılabilir......
Ancak şunu anlamadım bi kaç resim koymuşsunuz sonra X dergisinde demişsiniz.Ben burdan epey yorum çıkartırdım ama iyi niyetli olduğunuzu düşünerek ben de iyi niyetli bişi dicem.Bu resimleri x dergisinde yayınladıktan sonra burda yayınlasaydınız ya da arkadaşlar bahsederdi zaten.sizinki biraz arkası yarın gibi olmuş.Yani bu sizin için bi problem.insanların güvenini kazanmalısınız,kazanmalıyız.dediğim gibi bunları X dergisinde yayınlayıp ondan sonra başka yerlerde yayınlasaydınız kimse en azından ben hiç gücenmezdim.Yani o dergi de alınsın okunsun isterim...Bu arada hiçbir dergiyle falan bi alakam yoktur.
Bi de forumda reklam yapmak nasıl karşılanıyo acaba bilmiyorum.bence bi problem yok ama...bize laf düşermi bilmem ama adminler bence foruma bi disiplin getirmeliler.bunu bu topic için değil geneli için söylüyorum.
Tabi sen boşver işine bak derseniz bunları boşuna yazdık o zaman.mürekkebe yazık oldu... |
|
Başa dön |
|
|
Serkan
Kayıt: Mar 29, 2003 Mesajlar: 54 Nereden: bileyim?
|
Tarih: Tue Jan 11, 2005 7:44 pm Mesaj konusu: |
|
|
Efektler , ışık hepsi çok güzel... Fakat ortam çok basit kalmış.. |
|
Başa dön |
|
|
sezgin
Kayıt: Nov 18, 2004 Mesajlar: 49
|
Tarih: Wed Jan 12, 2005 12:29 pm Mesaj konusu: |
|
|
Bence büyük bir iş başarılmış tebrikler. |
|
Başa dön |
|
|
traubleman
Kayıt: Apr 12, 2004 Mesajlar: 87 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Wed Jan 12, 2005 2:51 pm Mesaj konusu: |
|
|
iyi gerçekten güzel olmuş.
Ama bir sorum var oyuncu dergisinde yayınlanacak olan ne
"işte Türkiyede oyunun doğuşu "
diye bu mu yayınlanacak.Yada buna benzer bişey mi.
Ve buda aklıma başka bir soru getiriyor bu güne kadar Türkiyede oyun adına hiç bir şey hiç bir motor yapılmadımı yada bu ilk kez Türkiyede oyun motorunun yapılışını mı simgeliyor.
3-) bu bir çelişkimidir bu üçünü istiyorum... |
|
Başa dön |
|
|
|