Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - SpellCasters Beta yaklasiyor
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

SpellCasters Beta yaklasiyor
Sayfa Önceki  1, 2, 3
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Thu Nov 25, 2004 2:22 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Vektorel cizilen karakterleri gradient ve flat renklerle boyamak yerine texturelamaya karar verdik. Ornek screenshot isterseniz;
http://www.thelastmage.com/ss/reddragon.jpg
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
SoulOfSilent



Kayıt: Oct 05, 2004
Mesajlar: 480
Nereden: /dev/null

MesajTarih: Thu Nov 25, 2004 3:15 am    Mesaj konusu: . Alıntıyla Cevap Ver

böyle güzel olmuş eskiside güzeldi ama buda güzel ama daha bi gerçekçi olsa yani ne biliim pullar falan olsa sanki daha iyi olurdu diye düşünüyorum ama yinede çok iyi.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Jazz



Kayıt: Jul 14, 2003
Mesajlar: 58
Nereden: izmir

MesajTarih: Thu Nov 25, 2004 11:31 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Texture lanmış hali daha bi güzel olmuş, sonuçta daha farklı texture denemeleriyle daha güzel görünüme ulaşmak mümkün, ama böylede güzel Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Thu Nov 25, 2004 4:29 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Ya sonucta bir suru zirh var hepsini tek tek textureluyoruz su an... Daha sonra ufak degisikliklerle en guzel goruntuyu elde ederiz zaten Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
harzememo



Kayıt: May 03, 2004
Mesajlar: 270

MesajTarih: Fri Nov 26, 2004 3:58 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

texture işi epey değiştirmiş görüntüyü. güzel oluyor. ama kasmasın sonra? balangıçta niye bu şekilde başlamadınız?
umarım beklediğinizden de güzel olur...

Kolay gelsin..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
MungaBunga



Kayıt: Oct 19, 2004
Mesajlar: 207
Nereden: Mardin

MesajTarih: Fri Nov 26, 2004 4:56 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Karakterleri düzet Idea kütüklü eve güzel olmuş
Karakterler, Warcraft'taki karakterler gibi anime tarzı olsa çok güzel olur. kamera açısını biraz daha mesafeli yap


Yinede güzel olmuş tebrikler:
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Fri Nov 26, 2004 7:10 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

harzememo demiş ki:
texture işi epey değiştirmiş görüntüyü. güzel oluyor. ama kasmasın sonra? balangıçta niye bu şekilde başlamadınız?
umarım beklediğinizden de güzel olur...

Kolay gelsin..



İnan kasmıyor.. Testlere de devam ediyoruz zaten, ki, önem verdiğimiz en büyük şey de oyunun boyutu + hızı.. (en azından Sith önem veriyor ehe)

En baştan texture'lı neden başlanmamış bende bilmiyorum aslında.. Ama belki de başlarda oyunun daha çok bir anime/manga havası taşıması istenmiş olabilir..

Ama texture'ların üzerinde çok uğraşıyoruz bu aralar.. Çok güzel oluyor. O nedenle bu konuya daha fazla değinmeyelim, gerektiği zaman haberiniz olacak zaten Smile Siz inanın, bekleyin.

(inansınlar değil mi Sith?.. Evet evet inansınlar..)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Fri Jan 07, 2005 2:51 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

(inansinlar tabi? Smile )
bu arada, sizi screenshotsuz birakmayalim diyerek yeni screenshotlar veriyorum;
http://www.thelastmage.com/ss/skeleton.jpg
http://www.thelastmage.com/ss/dragonknight.jpg
oyunun durumundan haber vermem gerekirse bu hafta icinde bir closed-beta oynanacak. Son buglar ve eklenecek seylerin listesi cikarilacak, bunlarla ilgilenildikten sonra kisa bir sure icinde open-beta baslayacak...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Sun Jan 09, 2005 3:05 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

arabirimin son hali bu olcak galiba? yanmis kagit olayi guzel olmus.. Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3
3. sayfa (Toplam 3 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.133 Saniye