Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
stroma
Kayıt: Mar 31, 2003 Mesajlar: 169
|
Tarih: Fri Jan 07, 2005 12:50 pm Mesaj konusu: kamera demosu v2 |
|
|
merhaba
eski demoyu bilenler düzeltilen kısımları farkedecektir. wasd, c tuşları ve fare kullanılıyor. sağ tıklama ile zıplayabilirsiniz.
demo için : demo2.zip ~550 kb
yine de belirtmek istiyorum, model/kaplama/grafik/font hazır olarak kullanıldı zaten ilerde md2 kullanılmayacak. collision sisteminin geliştirmeleri sürüyor. harita formatı için de çalışmalarımız var. şu an için görebildiğiniz programa gömülü.. opengl ve visual c++ ile hazırlandı. bu demo hazırlanan motorun belli bir kısmını gösterdiği için bu kısım üzerinde mesaj atarsanız sevinirim. diğer kısımlar için zaman olursa ayrı demolar yapabiliriz. Bu yüzden lütfen sadece demo için fikir yazınız.
her türlü hatayı ve eleştirinizi çekinmeden yazınız ki değerlendirilip düzeltilsin...
ekran görüntüleri:
ss1.jpg ~70kb
ss2.jpg ~40kb
Hepinize kolay gelsin.
+-+-+-+-+-
STR |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Fri Jan 07, 2005 1:09 pm Mesaj konusu: |
|
|
o nebiçim şey ya o texture çalıntı o modelide almışsınız bi yerden nebiçim oyun böyle oyun mu olur copyright (c) 2004 akyalcingames
tebrikler oldukca hoş.. bende tv3d calismasinda boyle bir kamera yapmaya calisiyordum sonradan zor geldi direk adamin arkasina baglamistim..
şöyle bir eklentide güzel olabilir.. mesala tam köşedeyken kamera dondugunde duvara carpiyorsa direk adamin arkasina geciyo.. o gecis daha yumusak(soft ) birşekilde olabilirse belki daha hoş olabilir... |
|
Başa dön |
|
|
madprogrammer
Kayıt: Jun 10, 2004 Mesajlar: 290 Nereden: İstanbul // Üsküdar
|
Tarih: Fri Jan 07, 2005 2:52 pm Mesaj konusu: |
|
|
Çok hoş cidden bittim yani çok büyük bir zevkle geziniyorum haritada
Alıntı: |
o nebiçim şey ya o texture çalıntı o modelide almışsınız bi yerden nebiçim oyun böyle oyun mu olur |
nerede acaba kendisi olsa da yine moral bozsa. Kendi oyunu var mı acaba O deil de stroma 2 yerde kaplama hatası buldum onlara bir el atsan mükemmel olacak bir de adam koşsun biraz be hocam çok yavaş animasyonla hız uyuşmamış. Bu demo'ya 5 üzerinden 4.99 veririrm dediklerimi düzltebilirsen 5 üzerinden 6 olacak tebrikler aynen devam |
|
Başa dön |
|
|
traubleman
Kayıt: Apr 12, 2004 Mesajlar: 87 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Fri Jan 07, 2005 4:46 pm Mesaj konusu: |
|
|
ben 5 üzerinden 1 veririm bu demoya..
garifk diye bişey yok her yer kutu kutu pense gibi bişey..
garikte bazı dalgalanmalar oluyor
modelin haraket hızı çok fazla
ve önce yürüme ile başlayıp sonra hızlanarak koşma olmalı ivmelenme yani.. |
|
Başa dön |
|
|
DoganBir
Kayıt: Mar 24, 2003 Mesajlar: 305 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Fri Jan 07, 2005 6:18 pm Mesaj konusu: |
|
|
demo güzel tebrik ederim. Traubleman bir gün inşallah seninde bir demonu görürüz. |
|
Başa dön |
|
|
madprogrammer
Kayıt: Jun 10, 2004 Mesajlar: 290 Nereden: İstanbul // Üsküdar
|
Tarih: Fri Jan 07, 2005 7:07 pm Mesaj konusu: |
|
|
Alıntı: |
ben 5 üzerinden 1 veririm bu demoya..
garifk diye bişey yok her yer kutu kutu pense gibi bişey..
garikte bazı dalgalanmalar oluyor
modelin haraket hızı çok fazla
ve önce yürüme ile başlayıp sonra hızlanarak koşma olmalı ivmelenme yani.. |
ya sen başlığı okumaz mısın? KAMERA DEMOSU yazıyor grafik ve ya hareket değil ayrıca kendine ait bir projen yoksa bu proje ile kafa kafaya gelecek hiç konuşma. Akyalcingames 1 sen 2 ne bu ya.
Bozma moralini Stroma süper olmuş harita da güzel kaplamaları düzelt gerisi ok süpersin aynen devam. |
|
Başa dön |
|
|
SoulOfSilent
Kayıt: Oct 05, 2004 Mesajlar: 480 Nereden: /dev/null
|
Tarih: Fri Jan 07, 2005 7:13 pm Mesaj konusu: |
|
|
Deja-Vu
neyse konuya dönelim gerçekten güzel olmuş ancak açıkcası ben eskisinden fazla bi fark bulamadım. özellikle kamera modelin arkasına gelince sağ omzun üzerinde durması güzel olmuş tebrik ederim. başarıların devamı |
|
Başa dön |
|
|
3ddreams
Kayıt: Nov 28, 2003 Mesajlar: 352 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Fri Jan 07, 2005 8:50 pm Mesaj konusu: |
|
|
Demo güzel olmuşta sanki birincisi ile hemen hemen aynı. Burada kameradan konuşacak olursak karakteri duvara yasladığımızda kameranın sağ omuza gelmesi dışında bir eğişiklik olmamış galiba. Karakteri yönlendirirken ani sapmalar çok can sıkcı. Yumuşak dönüşler de oldu mu kamera olayı bitti sayılır. Ancak şu hali ile bir oyunda kullanılamaz. Demo çok karanlık olmuş. Monitörün ışığını sonuna kadar açmama ramen hala çok karanlık gözüküyor. Daha iyi lacak inşallah.
Kolay gelsin |
|
Başa dön |
|
|
harzememo
Kayıt: May 03, 2004 Mesajlar: 270
|
Tarih: Fri Jan 07, 2005 8:51 pm Mesaj konusu: |
|
|
evet eskisinden pek farkı yok gibi görünüyor ama bunun performansı daha iyi gibi geldi bana, 400 civarında genelde fps. bu arada FPS yi de font ile ekrana yazdırsanız iyi olur..
modelin dönüşü için umarım güzel bişeyler düşünüyorsunuzdur çünkü epey amatör gösteriyor, bir de kamera sistemi esnek mi? yani bikaç değişiklik ile FPS şekline gelebilecek mi? motorda hazır kamera pozisyon scriptleri var mı?
pek laf söylenecek açık yok gibi ama tabii daha yolu çok.. öncelikli olarak güzel bir harita ve model formatı ayarlamanız lazım.. sonra gölge, efekt, particle engine, network, fizik, collision.. bla bla.. sonu gelmez yaw bu işlerin.. umarım pişman olmasın hazır motor kullanmadığına..
bir de motor pek çok kişi gibi laf olsun giye yazılmıyordur umarım. yani oyun düşünülmüyor ise sonunda pek biteceğini sanmam. varsa proje ne zaman tanıtılacak? (gerçi bana göstermiştin bikaç ss ama hatırladığım kadarı ile hazır motor dan idi onlar)
www.mikrop.gen.tr de şu yazıyor:
Alıntı: |
This is the placeholder for domain mikrop.gen.tr. If you see this page after uploading site content you probably have not replaced the index.html file. |
tam açıldı derken gene gitti site... umarım uzun sürmez..
Kolay gelsin, başarılar.. |
|
Başa dön |
|
|
stroma
Kayıt: Mar 31, 2003 Mesajlar: 169
|
Tarih: Fri Jan 07, 2005 9:39 pm Mesaj konusu: |
|
|
Merhaba,
öncelikle sanırım şunu belirtmem gerekiyor: bunu tek başıma yapmadım, hatta benden fazla diğer programcı arkadaşlarım çalıştı. yani takdir ederken onları da unutmazsanız ben de mahcup olmam. sonuçta takımız. ki zaten her yerde "mikrop team" ismi geçer, tek başına bu tarz bir konuda çalışmak moral bozucu/zevksiz/tatsız bir durum. Harzemin de dediği gibi pek çok konu var, bunların altından kalkmak için 4 programmer + 2 modelist + 1 mapper + 1 grafiker +1 webmaster çalışıyoruz. umarım Allah'ın izni ile sonuç da alacağız.
dediğim gibi formatlar ile ilgili araştırma sürüyor, işe yaramayan yeni format yapmak çok kolay ve gereksiz. İskeletli bir sistem kullanmayı planlıyoruz md3 de olabilir.. yakın zamanda bu tarz konular netlik kazanacaktır. o zaman konuşmak daha iyi olur.
model dönüşleri anim eksikliğinden kaynaklanıyor biraz, model formatı değişince hitman oyununa benzer şekilde yapmayı düşünüyoruz. yani önce başını çevirecek ve fare daha da ilerler ise 90 derece sağa dönecek, kayma olmayacak.
projeye gelince, şu an için değişebilir pek çok unsur barındırdığı için açıklamamam sanırım daha yerinde. yakın zamanda netlik kazanınca siteden takip edilebilinecek. site demişken, site ne yazık ki "yine" yenilenecek. yeni sitede epey değişiklik olacak, tabii biz de en kısa zmanda açılmasını istiyoruz ama işte güzenli ve sağlam bir sistem kurmak zaman alabilir.
FPS yi pek dikakte almıyoruz şu an, zira şu an için iyi bir gösterge değil. -olursa- ilerki demolarda ekrana yazdırırız...
ve kimse traubleman e kızmasın, o tarz fikirleri de bilmemiz lazım. varsa "kötü" diyecek lütfen "nedeni" ve mümkünse "çözüm önerisi" ile yazsın. ve lütfen kimse de baskı yapmasın bu konuda. aksi halde ancak kendimize güzel birşey çıkar. (zaten 2 kötü eleştiri ile dağılacak olsaydık şimdiye kum olurduk)
biliyorum uzun mesaj oldu ama bir duyuru yapmak istiyorum; takımda çalışmak, projede görev almak, yardım etmek isteyenler benimle veya diğer takım elemanları ile görüşebilir.. tecrübeli kaplama tasarımcısı, network programcısı ve mapper arıyoruz.
tekrar takım adına teşekkür ederim.
+-+-+-+-
STR |
|
Başa dön |
|
|
Serkan
Kayıt: Mar 29, 2003 Mesajlar: 54 Nereden: bileyim?
|
Tarih: Fri Jan 07, 2005 10:18 pm Mesaj konusu: |
|
|
Gerçekten güzel olmuş yalnız karakter çok yavaş gidiyor bence? |
|
Başa dön |
|
|
Tesla
Kayıt: Feb 17, 2004 Mesajlar: 245 Nereden: Ankara
|
Tarih: Sat Jan 08, 2005 2:12 am Mesaj konusu: |
|
|
Güzel olmuş tebrikler. Evet dönüşlerde biraz yavaşlama gibi bir denetim gerekiyor. Yoksa adamın belli bir süre sonra başı dönebiliyor. Aslında bir bakıma hızlı döndüğü için oynanabilirliği de arttırabilir(Çeviklik).
Çalışmalarınızda başarılar... |
|
Başa dön |
|
|
Caner_
Kayıt: Jan 03, 2005 Mesajlar: 2
|
Tarih: Sat Jan 08, 2005 6:52 am Mesaj konusu: |
|
|
madprogrammer demiş ki: |
Çok hoş cidden bittim yani çok büyük bir zevkle geziniyorum haritada
Alıntı: |
o nebiçim şey ya o texture çalıntı o modelide almışsınız bi yerden nebiçim oyun böyle oyun mu olur |
nerede acaba kendisi olsa da yine moral bozsa. Kendi oyunu var mı acaba |
Böyle bir gerekçe olamaz, çalıntı(burada bahsi geçen oyundan bahsetmiyorum daha incelemedim.) kodlar ve/veya doku vs. ile oyun hazırlanmasının gerekçesi olamaz. Kaldı ki eleştirmek için oyun hazırlamak şart değil, oyunlarla ilgili biraz(dikkatini çekiyorum biraz) bilgi sahibi olması yeterli. Çünkü bu oyunu -sadece-yapımcılar değil oyuncularda oynayacak. Ancak şunuda belirtmek isterim bir oyunun(en azından ciddi bir oyunun) demosunda hazırlayan şahıs veya kuruluşa atıfta bulunmak şartıyla herkese açık olan kaynak kullanılabilir. Ancak sadece demoda. Elbette bu benim görüşümdür.
Eğer böyle bir durum varsa yapımcılara kaynakları(kod, doku, model vs.) hazırlayan şahıs veya kuruluşları açıklamasını öneririm. |
|
Başa dön |
|
|
harzememo
Kayıt: May 03, 2004 Mesajlar: 270
|
Tarih: Sat Jan 08, 2005 12:43 pm Mesaj konusu: |
|
|
off off, nedir bu ya, canercim ne toysun sen... bari yazılanları iyi oku... |
|
Başa dön |
|
|
traubleman
Kayıt: Apr 12, 2004 Mesajlar: 87 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Sat Jan 08, 2005 3:34 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ben en azından programlamada gördüğüm hataları söyledim millet hala
modele takmış ve hala bana laf atılıyor anlaşılmıştırki model şu an için kullanılıyor yani gerçek oyunda kullanılmayacak belkide modellerini alıp kullanmayalım diye yapıyolar bunları...Ama onlar pusunun texture sini kullanıyolar buda değişik bir konu tabi...Bundan bi oyun çıkarmı derseniz ben pek sanmıyorum ama yinede tebrikler başarılar.. |
|
Başa dön |
|
|
|