Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
deniz Site Yöneticisi
Kayıt: Sep 14, 2002 Mesajlar: 838 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed Dec 29, 2004 11:58 am Mesaj konusu: Mos2d Oyun Motoru |
|
|
Mos2d Vedat Meydaneri tarafından geliştirilmiş 2 boyutlu bir grafik kütüphanesidir. Her ne kadar 2 boyutlu oyunları geliştirmeyi kolaylaştırmak için yazılmış olsada, kütüphane görüntü oluşturma için OpenGL kullanıyor. Dolayısıyla günümüz grafik hızlandırıcılarının tüm imkanlarından faydalanılabiliyor.
Bu kütüphane ile 2 boyutlu bir oyun geliştirmek için ihtiyacınız olacak birçok alt seviye sınıfa sahip olacaksınız. Kütüphane Visual C++ kullanılarak oluşturulmuş ve herhangi bir ek kütüphaneye ihtiyaç duymuyor. Direk olarak projenize ekleyip kullanmaya başlayabilirsiniz.
Projenin sayfasından tüm kaynak kodları ve örnek oyunu indirebilirsiniz.
web sayfasına gitmek için tıklayın
Vedat Meydaneri |
|
Başa dön |
|
|
NAMIDER
Kayıt: Dec 12, 2004 Mesajlar: 34
|
Tarih: Wed Dec 29, 2004 12:10 pm Mesaj konusu: |
|
|
Gordugum ilk turkler tarafindan yapilmis bir game engine, tevrikler. |
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Wed Dec 29, 2004 12:56 pm Mesaj konusu: |
|
|
NAMIDER demiş ki: |
Gordugum ilk turkler tarafindan yapilmis bir game engine, tevrikler. |
iyide game engine tanımını yanlış biliyorsun sanırım, yazacağın her oyun için zaten bir game engine yazarsın? dolayısıyla ilk değil.
ama çalışma çok başarılı, chenmy'a tebrikler... |
|
Başa dön |
|
|
NAMIDER
Kayıt: Dec 12, 2004 Mesajlar: 34
|
Tarih: Wed Dec 29, 2004 12:57 pm Mesaj konusu: |
|
|
Acaba bunun bir de Dev-C++ 4.99 projelisini yapsaniz ki compile ettim olmadi. Yada nasil ayarlamam lazim dogru calismasi icin?(glaux,falan ekledim library e)
Duvark oyunun muzigini ve resimlerini hangi program ile yaptiniz? |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Wed Dec 29, 2004 1:14 pm Mesaj konusu: |
|
|
Alıntı: |
Ana menüden Project -> Parameters (Sekme) -> Linker (Yazım Kutusu) -> -lopengl32 -lglu32 -lglaux -lkernel32 -luser32 -lgdi32 -lwinspool -lcomdlg32 -ladvapi32 -lshell32 -lole32 -loleaut32 -luuid -lodbc32 -lodbccp32 -lwinmm |
Her kütüphanenin başına -l (tre L) koyuyorsun, bu durumda *.lib eklentisi yapmana gerek yok |
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Thu Dec 30, 2004 4:54 pm Mesaj konusu: |
|
|
sagolun arkadaslar..
Vc++6 da kullanim icin:
-ilk once 2DSDKLIB derliyeceksiniz ve bir 2dsdk.lib olusturacaksiniz.
-Daha sonra oyunu derliyip linkler kisminda 2dsdk.lib yer vereceksiniz normalde ben yazdim ama yolu ve diger seyleri siz ayarliyacaksiniz ve LIB klasorune atabilirsiniz veya degisiklik yapacaksaniz PATH i tanimlamaniz gerekecek..
Herkese iyi editlemeler...
sevgiler, saygilar.. |
|
Başa dön |
|
|
Ragnor
Kayıt: Jan 26, 2003 Mesajlar: 218 Nereden: Bursa
|
Tarih: Fri Dec 31, 2004 4:58 pm Mesaj konusu: |
|
|
Çok güzel ama kaynak kod isterüüük. Vermezsenüüz kazan ya da hard disk, pc kasası falan kaldırabiliriz..
Biliyorum kötü espiri. Neyse kişisel fikrim bu tarz bir projenin GPL olması projenin çok hızlı gelişmesini sağlar. GPL lisansı konusunda bazı endişelerin varsa gidermeye çalışabilirim.
Evet çok feci bir cümle. Neyse yazdım yazacağımı.
Ragnor yine bildirdi... |
|
Başa dön |
|
|
Ragnor
Kayıt: Jan 26, 2003 Mesajlar: 218 Nereden: Bursa
|
Tarih: Fri Dec 31, 2004 5:12 pm Mesaj konusu: |
|
|
Pardon diyor, özür diliyorum. Birkaç akşam önce okuduğum bir mesajında kaynak kodları vermeyeceğini falan yazmıştın diye hatırlıyordum ve acele ile üsteki mesajı yazdım. Afedersin. Ve açık kaynak kodlu yapma amacından dolayı teşekkür ederim. |
|
Başa dön |
|
|
|