Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
nightwolfcem
Kayıt: Nov 22, 2004 Mesajlar: 190
|
Tarih: Mon Dec 13, 2004 4:27 pm Mesaj konusu: Collision haritasi programı |
|
|
kendi yazdığım bi program ama henüz yapım aşamasında
çok kasıyorum ilgisiz mesaj yerine uğraşımı gösterip
bir iki arkadaşın teprik etmesiyle moral bulayım dedim. tabi böylelikle daha sıkı asılacağım işe neyse mutlaka beni okuyu okuyun.
http://www.geocities.com/nightwolfcem1/kesme.zip
çalışmazsa
http://www.geocities.com/nightwolfcem1/dll.zip
geliştirdikce yeni sürümlerini yollarım inşallah bi gün biter |
|
Başa dön |
|
|
harzememo
Kayıt: May 03, 2004 Mesajlar: 270
|
Tarih: Mon Dec 13, 2004 6:08 pm Mesaj konusu: |
|
|
programı indirdim, baya cebelleştim, ama bişey anlamadım. "BENİOKU(YADAKENDİNKEŞVET)" yazısının biraz uzaması veya programın baya bi değişmesi lazım. en azından şekillerin ne olduğunu anlasak?
kusura bakma pek gaz veremedim |
|
Başa dön |
|
|
kmn
Kayıt: Nov 29, 2004 Mesajlar: 321 Nereden: Nereye gelmiş ülkemizde oyun yapımı...
|
Tarih: Mon Dec 13, 2004 6:15 pm Mesaj konusu: |
|
|
Konuyu iyice bozmuşsunuz..
Bu arada yazılım galiba delphi7 ile yazılmış doğrumu ???
Bu arada yazılım hata veriyor.. |
|
Başa dön |
|
|
nightwolfcem
Kayıt: Nov 22, 2004 Mesajlar: 190
|
Tarih: Mon Dec 13, 2004 6:18 pm Mesaj konusu: |
|
|
anladım anlaşılan programın bitmesi lazım yada bi movie hazırlamam lazım
bu program bittiğinde ne olcak söyleyeyim
(şimdi collision olayı triangle le yapılıyor demi bu yüzden haritanın trianle sayısı artınca collision olayı bilgiseyarı kastırmaya başlıycak demi
yada önümüzde glushpere(1,100,100) olan bi obje var bunla carpişmayi
test etirdiğini düşünün makinanın 10000 e yakın triangle ı test etmesi gerekicek buda epey bi kasar öyle diğilmi , biz ne yapacağız bunun yerine Tkure collision objesini kulanıcagız
ve 2 satirlik kodla çarpışmayı test etmiş olcağız
1 -oyunun mapini(haritasını) bu programla yükliyceğiz
2- programla uygun yerlere uygun collision objelerini yerleştireceğiz
3 -collision haritası kaydedilecek
4 -oyunda collision haritası acılıp collision test leri yapılacak |
|
Başa dön |
|
|
nightwolfcem
Kayıt: Nov 22, 2004 Mesajlar: 190
|
Tarih: Mon Dec 13, 2004 6:19 pm Mesaj konusu: |
|
|
dll hatası ise linki verdim başka bi hata ise lütfen söylermisin nasıl bir hata
evet delphi 7 ile yazıldı |
|
Başa dön |
|
|
nightwolfcem
Kayıt: Nov 22, 2004 Mesajlar: 190
|
Tarih: Mon Dec 13, 2004 6:27 pm Mesaj konusu: |
|
|
yok baba ya niye kızıyım sadece sebebini söyledim
okadar. program anlattığım gibi olcak anlıyan varmı ? |
|
Başa dön |
|
|
nightwolfcem
Kayıt: Nov 22, 2004 Mesajlar: 190
|
Tarih: Mon Dec 13, 2004 6:43 pm Mesaj konusu: |
|
|
tabi bu programı ilerde map yapmak içinde kulanabilirim. |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Mon Dec 13, 2004 9:54 pm Mesaj konusu: |
|
|
night cem güzel tebrikler başarılarının devamını bekliyoruz.. yaş kaç buarada? bi an yazdıklarına bakınca geçmişimi gördüm de... |
|
Başa dön |
|
|
Comez
Kayıt: Nov 01, 2004 Mesajlar: 64
|
Tarih: Mon Dec 13, 2004 10:43 pm Mesaj konusu: |
|
|
Cem kardeş. Dünya zıtların bir arada olduğu bir mekan. Iyiler olduğu gibi kötülerde mevcut. Sana kötüler denk geldi diye. Herkes kötü diyemezsin. Bak ne güzel collision demosu yapmışın. 2-3 yerde hatalı collision saptadım. Şimdi bütün sisteme hatalı diyemem. Dolayısıyla saman saklarken ineklerin aç kalma potansiyelini de hesaba katlamalısın. Bu bağlamda inek yerine deve kullanırsan. Saman/Zaman grafiğinde belirgin bir ivme yaşandığını gözlerin yaşlı bir şekilde göreceksin. Demekki neymiş? Özetlersek oyun sektörü gelişmeli. Yeşili koru elinin körü. |
|
Başa dön |
|
|
nightwolfcem
Kayıt: Nov 22, 2004 Mesajlar: 190
|
Tarih: Tue Dec 14, 2004 2:34 am Mesaj konusu: |
|
|
comez bu anlamlı bu bu öğüt dolu printer dan çıktı alıp çerçeveletiğim
ve duvarımın baş köşesine astığım eşi bulunmaz sözlerin için saol.
ferit yaş 24 benim, formun bi yerinde seninde evden çıkmıyorum dediğini okumuştum aynı sebebtenmi acaba
ya bide ben alpha ayarlama programı yapmıştım ilginizi çekermi
1-resmi açıyorsun (her türlü format olabilir ne aklınıza gelirse)
2- mouse la alpha sı ayarlanıcak yeri seçiyorsunuz
3- alpha değeri veriyorsunuz
istenilen yerlerin ve resmin alpha değeri verildikten sonra rgba (direk opengl nin kulandığı )formatta kaydediyorsunuz
yaw diyorum ki msn yada başka bi chat programıyla chat ordamı kursakta
ben anlatsam. yada herkez bilgilerini paylaşsa olmazmı? |
|
Başa dön |
|
|
nightwolfcem
Kayıt: Nov 22, 2004 Mesajlar: 190
|
Tarih: Tue Dec 14, 2004 3:51 am Mesaj konusu: |
|
|
baktınmı |
|
Başa dön |
|
|
kmn
Kayıt: Nov 29, 2004 Mesajlar: 321 Nereden: Nereye gelmiş ülkemizde oyun yapımı...
|
Tarih: Tue Dec 14, 2004 2:06 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ok verdiğin dll ler ile yazılım çalıştı...
Bu arada ferit ben hiç "hancangames"e girmedim. Orda çalışmadım. O gruptan deilim. Bu yüzden bişeyi tam bilmeden sallama... |
|
Başa dön |
|
|
|