Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
HakanNehir
Kayıt: Mar 22, 2004 Mesajlar: 60
|
Tarih: Mon Oct 18, 2004 10:40 am Mesaj konusu: Bsp viewer |
|
|
merakı olan arkadaşların meraklarını gidermeleri ve bilgi edinmeleri için bir adet bsp viewer ve renderer linki veriyorum. Sitede kaynak kodu da var. Faydalı olabileceğini düşünüyorum.
http://diesel.n5home.net/diesel.zip |
|
Başa dön |
|
|
deniz Site Yöneticisi
Kayıt: Sep 14, 2002 Mesajlar: 838 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Oct 18, 2004 11:07 am Mesaj konusu: |
|
|
Bu allet güzel bişi, neredeyse q3 grafik motorunun tıpkısının aynısı.. |
|
Başa dön |
|
|
malihsen
Kayıt: Apr 17, 2004 Mesajlar: 328 Nereden: Balıkesir
|
Tarih: Wed Oct 20, 2004 1:20 pm Mesaj konusu: |
|
|
Half life , counter haritaları gösteren gösterici varmı bsp leri var bu açmıyor? |
|
Başa dön |
|
|
stroma
Kayıt: Mar 31, 2003 Mesajlar: 169
|
Tarih: Wed Oct 20, 2004 6:52 pm Mesaj konusu: |
|
|
halflife ı dene, çok güzel açıyor hatta içinde dolaşabiliyorsun..
espri bir yana, sanırım worldcraft ile yapılıyordu cs hl haritaları... |
|
Başa dön |
|
|
malihsen
Kayıt: Apr 17, 2004 Mesajlar: 328 Nereden: Balıkesir
|
Tarih: Fri Oct 22, 2004 12:24 pm Mesaj konusu: |
|
|
Yapılması değil göstermesi? |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Fri Dec 10, 2004 4:42 am Mesaj konusu: |
|
|
bu program gene çalışmadı bende bu sefer gfx\2d\bigchars shader hatası veriyo sanırım quake kurulu olması gerekiyor.. ama bende quake yok..
bir bsp viewer arıyorum elimde güzel sade basit bir bsp var ama bikaç yerinde texture eksik. bsp yi render ederken debug txt isimlerini vermiyor ama textureları bulamadigini soyluyor.. bildiginiz bir bsp viewer varmı nerede hangi texture kullandigini gosterebilen. veya içinde olan textureların isimlerini gösteren.... eksik yerleri kendim yamıyacağımda |
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Dec 10, 2004 4:44 am Mesaj konusu: |
|
|
olm zaten BSP viewer diyo quake3 olmadan acilmaz EXE si ama modifiye edersen kodlarsan o zaman istedigin herseyi actirirsin am BSP dahilinde.. |
|
Başa dön |
|
|
harzememo
Kayıt: May 03, 2004 Mesajlar: 270
|
Tarih: Fri Dec 10, 2004 5:25 pm Mesaj konusu: |
|
|
mesajı görünce aklıma geldi, bu hitman tarzı yarı açık yarı kapalı mekanda geçen oyunlarda BSP sistemi ne kadar uygun? farklı şeyler mi kullanıyorlar? |
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Dec 10, 2004 5:38 pm Mesaj konusu: |
|
|
Yari acik veya kapali olmasi onemli degil kulandigin eleme sistemi onemli portal tarzi bir sistem var ama cok gelismis bir sistem..
Ekran karti bozuktu nesneleri saydam gosteriyordu soyle bir seye tanik oldum ..
Ucagin icindeyim disariya dogru yoneldim ve ucagin ici gozukmeyecek bir duruma geldi ama ekran karti saydam gosterdigi icin ici gozukuyordu ben ne zaman ici gorunmeyek bir pozisyona geldim ucagin icindeki nesnelerin cizimi yapilmadi ..
Yani cok eleme var oyunda hangi sektorun icinde isen orasi ciziliyor ..
Nereyi gorebiliyorsan orasi ciziliyor..
Daha bir cok eleme var ..Boyle birsey yapman icin BSP ye bazi yeni ozellikler eklemen lazim o zaman yapilir arti ..
Haritalarida ona gore cizmen gerekir ..Kocaman buyuk bir sektor var ve diger sektor tam olarak gozukmemeli acik ve kapali mekan olsun.. |
|
Başa dön |
|
|
|