Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Thu Nov 25, 2004 2:22 am Mesaj konusu: |
|
|
Vektorel cizilen karakterleri gradient ve flat renklerle boyamak yerine texturelamaya karar verdik. Ornek screenshot isterseniz;
http://www.thelastmage.com/ss/reddragon.jpg |
|
Başa dön |
|
|
SoulOfSilent
Kayıt: Oct 05, 2004 Mesajlar: 480 Nereden: /dev/null
|
Tarih: Thu Nov 25, 2004 3:15 am Mesaj konusu: . |
|
|
böyle güzel olmuş eskiside güzeldi ama buda güzel ama daha bi gerçekçi olsa yani ne biliim pullar falan olsa sanki daha iyi olurdu diye düşünüyorum ama yinede çok iyi. |
|
Başa dön |
|
|
Jazz
Kayıt: Jul 14, 2003 Mesajlar: 58 Nereden: izmir
|
Tarih: Thu Nov 25, 2004 11:31 am Mesaj konusu: |
|
|
Texture lanmış hali daha bi güzel olmuş, sonuçta daha farklı texture denemeleriyle daha güzel görünüme ulaşmak mümkün, ama böylede güzel |
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Thu Nov 25, 2004 4:29 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ya sonucta bir suru zirh var hepsini tek tek textureluyoruz su an... Daha sonra ufak degisikliklerle en guzel goruntuyu elde ederiz zaten |
|
Başa dön |
|
|
harzememo
Kayıt: May 03, 2004 Mesajlar: 270
|
Tarih: Fri Nov 26, 2004 3:58 pm Mesaj konusu: |
|
|
texture işi epey değiştirmiş görüntüyü. güzel oluyor. ama kasmasın sonra? balangıçta niye bu şekilde başlamadınız?
umarım beklediğinizden de güzel olur...
Kolay gelsin.. |
|
Başa dön |
|
|
MungaBunga
Kayıt: Oct 19, 2004 Mesajlar: 207 Nereden: Mardin
|
Tarih: Fri Nov 26, 2004 4:56 pm Mesaj konusu: |
|
|
Karakterleri düzet kütüklü eve güzel olmuş
Karakterler, Warcraft'taki karakterler gibi anime tarzı olsa çok güzel olur. kamera açısını biraz daha mesafeli yap
Yinede güzel olmuş tebrikler: |
|
Başa dön |
|
|
TheCotanak
Kayıt: Sep 03, 2003 Mesajlar: 921 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Fri Nov 26, 2004 7:10 pm Mesaj konusu: |
|
|
harzememo demiş ki: |
texture işi epey değiştirmiş görüntüyü. güzel oluyor. ama kasmasın sonra? balangıçta niye bu şekilde başlamadınız?
umarım beklediğinizden de güzel olur...
Kolay gelsin.. |
İnan kasmıyor.. Testlere de devam ediyoruz zaten, ki, önem verdiğimiz en büyük şey de oyunun boyutu + hızı.. (en azından Sith önem veriyor ehe)
En baştan texture'lı neden başlanmamış bende bilmiyorum aslında.. Ama belki de başlarda oyunun daha çok bir anime/manga havası taşıması istenmiş olabilir..
Ama texture'ların üzerinde çok uğraşıyoruz bu aralar.. Çok güzel oluyor. O nedenle bu konuya daha fazla değinmeyelim, gerektiği zaman haberiniz olacak zaten Siz inanın, bekleyin.
(inansınlar değil mi Sith?.. Evet evet inansınlar..) |
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Fri Jan 07, 2005 2:51 pm Mesaj konusu: |
|
|
(inansinlar tabi? )
bu arada, sizi screenshotsuz birakmayalim diyerek yeni screenshotlar veriyorum;
http://www.thelastmage.com/ss/skeleton.jpg
http://www.thelastmage.com/ss/dragonknight.jpg
oyunun durumundan haber vermem gerekirse bu hafta icinde bir closed-beta oynanacak. Son buglar ve eklenecek seylerin listesi cikarilacak, bunlarla ilgilenildikten sonra kisa bir sure icinde open-beta baslayacak... |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Sun Jan 09, 2005 3:05 pm Mesaj konusu: |
|
|
arabirimin son hali bu olcak galiba? yanmis kagit olayi guzel olmus.. |
|
Başa dön |
|
|
|