model yapmaya gerek yok aslında, netten pek çok model bulabilirsin. proje kesinleştikçe ve ortaya çıktıkça bunları yawaştan kendi modellerin ile değiştirirsin? bu konuya çok takma bence kafanı.. kaplama da aynı şekilde, tabii birileri çıkıp bu model bende de var çalmış derse onu da takmayacaksın...
arazi hızlandırmak için özel bir teknik kullanıyyor mu? ne bileyim hani var ya bu tepenin arkasındaki kalan, görünmeyen kısımları çizmemek veya lod gibi..
alışveriş ve inventory sistemini biraz açar mısın? bir de oyunda gelişme, yetenek felan da olacak mı?
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
Tarih: Wed Nov 24, 2004 11:35 am Mesaj konusu:
Modelleri yapmamın sebebi tecrübe olsun ki ilerde güzel low poly karakter modelleri yapabileyim
Arazi hızlandırmak için lod var birde oyunu genel olarak hızlandırmak için söylediğim gibi entityfade sistemi var yani mesela belirli bi mesafeyi geçince o ork ve tezgah felan gözükmüyo.
Oyundaki inventory sistemini aynı Diablodaki gibi yapmayı planlıyorum ama belirli bi taşıma kapasitesi olmicak amaç insanları eğlendirmek.Oyunda özgürlük olsun istiyorum onun için de kısıtlama yapmicam.RPG yi RPG yapan özgürlüktür bence.
Gelişme/yetenek olaylarını Ultima Online daki gibi yapmayı düşünüyorum mesela level sistemi değil de siz o skill i kullandıkça artacak.Mesela ağaç kestikçe tecrübeniz artacak ve daha kaliteli odunlar çıkarabileceksiniz.Bunlar da daha iyi fiata gidicek...ama bunlar şimdilik kafamdakiler zamanla değişedebilir...başarı dileklerin için teşekkürler...
Bu forumda yeni konular açamazsınız Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız