Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - SpaceFire
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

SpaceFire
Sayfa 1, 2, 3, 4, 5, 6  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Günün Resmi
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Tue Nov 23, 2004 10:46 am    Mesaj konusu: SpaceFire Alıntıyla Cevap Ver



Space Fire, Neslihan Bağcı Aydınoğlu tarafından sitemizde ders olarak yayınlanmak üzere hazırlanmış bir shoot'em-up oyunudur.Bu projenin gerçekleştirilmesi esnasında Visual C++, SDL, OpenGL ve OpenAL gibi kütüphane ve araçlar kullanılmıştır.

Projenin web sayfasına "Projeler" bölümünden yada direk bu linki kullanarak ulaşabilirsiniz. Web sayfasından oyunun çalıştırılabilir halini veya özgürleştirilmiş (GPL) kaynak kodunu indirebilirsiniz.

Neslihan Bağcı Aydınoğlu :: Kasım.2004
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Comez



Kayıt: Nov 01, 2004
Mesajlar: 64

MesajTarih: Tue Nov 23, 2004 10:58 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Güzel olmuş hibbit aplam koduna sağlık. Antika bilgisayarımda 4 fps aldım. O bile güzel. Kodunun açık olması çok iyi. Çok şey öğreneceğim kesin. Teşekkür ederim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Gord10



Kayıt: Aug 07, 2003
Mesajlar: 357
Nereden: Ankara

MesajTarih: Tue Nov 23, 2004 5:08 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Henüz download etmedim ama güzel bir oyuna benziyor. Özellikle kaynak kodlarının yayınlanması çok faydalı olacak.

Bu arada "Projeler" kısmı hakkında birşey sormak istiyorum: Ben C++ ile bir tane text adventure/RPG üzerinde çalışıyorum. Eğer kaynak kodlarını da yayınlarsam oyunun projeler kısmında tanıtılma şansı var mı?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Tue Nov 23, 2004 5:14 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

slm ,
Oncelikle oyun zor biraz kodlarinin yayinlanmasi guzel birde guzel bir calisma olmus temiz yani...

bu ara ooyundan 87 FPS aldim..

Konu disi : Bende Padbol diye bir pong oyunu kodu gondermistim onu koyacakmisin projeler kismina deniz?Gerci Base kod benim degildi ama kodlari yayinladim sonucta.. Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
ferdemoncel



Kayıt: Nov 03, 2003
Mesajlar: 277
Nereden: Eskişehir

MesajTarih: Tue Nov 23, 2004 6:44 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bence çok güzel bir başlangıç olmuş !! Mesela burada Tetris, Break Out, Pac Man, Super Mario gibi oyunlar üzerinde çalışan arkadaşlar kaynak kodlarıyla beraber yayınlarlarsa çok güzel olur. Zaten gamedev.net gibi siteleri incelediğimizde adamların forumlarda bile :) tetris nasıl yazılır onu anlattığını görüyoruz. Ama bence burada önemli olan şu: Hepimiz aynı işi farklı yöntemlerle ya da mantık kurarak yaparız. Örneğin belki bir tetris yüzlerce değişik mantıkla hazırlanabilir. Eğer burada bu kodları yayınlayan arkadaşlar da forumlarda bunu yaparken kullandıkları mantığı izah ederlerse (tabi sorulara karşılık) bence çok faydalı olur. Forumlar da böylece asıl amacına ulaşmış olur.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
RoadMaster



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 209

MesajTarih: Tue Nov 23, 2004 7:03 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

acaba projenin yapımcısı denizin karısımı.hani soyat aynı ya ondan seeytirdiydim
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
3ddreams



Kayıt: Nov 28, 2003
Mesajlar: 352
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Tue Nov 23, 2004 10:22 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Eşi olup olmadığını bilmiyorum ama inşallah ileride evlendiğimde benimde böyle bir eşim olur.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Tue Nov 23, 2004 10:46 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Galiba karısı..
Bir zaman da evlenmişti, hatırlarım o günleri hala;

Siteye girdiğimde evleniyorum falan yazıyordu, ve evleneceği yeri belirten bir kroki vardı gitmek isteyenler için..

(yanlış anlaşılmasın ben gitmemiştim)

Vay be.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
hibbit



Kayıt: Sep 16, 2002
Mesajlar: 58
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Nov 24, 2004 9:31 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Selamlar,

İlgilenenler için tavsiyem Space Fire kodunun indirilip incelenmesidir.
Anlaşılmayan veya merak ettiğiniz konuları bu başlık altında sorabilirsiniz.
Oyun hakkındaki eleştirilerinizi bekliyorum.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Nov 24, 2004 11:06 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

slm,
Warblade cok benzemis gerci o daha kendine ceken yani oynanabilirligi arti kolay olmasi oyunu bilmeyenler 2-3 bolumu cok geciyior bilenler bayagi bir bolum geciyor ben en son demoda 120 . bolume gecmistim.

Arama motorundan Warblade yazarsaniz bulabilirsiniz bence en iyi shoot em up oyunu geci sizin oyunla oynanisi ayni degil.

- Oyun cok zor ilerliyemiyorum.
-Uzerimize gelen taslar cok fazla , cok hizli , bir tarafta kaliyosa ucak o araliktan baska yere gidemiyo yukari , asagi

-Saldiran ucaklarda cok fazla ates ediyor.hem taslar fazla hemde ates edilen mermide fazla olunca insan fazla ilerliyemiyor.

-Poweruplarda asari hizli gidiyor ben yukari ve ya asasgi gittim diyene kadar powerup gecip gidiyor ve powerup in mermi sayisi cok az bence powerup olayi yanlis olmus .. Yani soyle normalde geminin sinirsiz ates edebilme mekanizmasi sirayla gelismesi veya birden gelismesi gerek..Belirli bir miktar olan poweruplarinda cok mu cok ise yariyan bisi olmasi gerek..

-Digerleri hareketleri felan guzel iste .. Ates sistemi ve diger seylere cozum bulunursa belirli bir tarz Level sistemi konulursa Warblade deki gibi ..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
SedatAtif



Kayıt: Dec 17, 2002
Mesajlar: 95
Nereden: Uzaydan

MesajTarih: Wed Nov 24, 2004 11:33 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

hibbit demiş ki:
Oyun hakkındaki eleştirilerinizi bekliyorum.


Oyunun zor olduğu görüşüne katılıyorum. İlk önce kolay olmalı, sonra yavaş yavaş zorlaşmalı bence. Çünkü birçok oyuncu, birkaç denemeden sonra bile çok az ilerleme kaydedebildiği oyunları "unutabilir". İnsanlar kazanmayı sever.

Tabi çok kolay olsun da demiyorum, yoksa sıkıcı olurdu.

Fare işaretçisini görebiliyorum ama bir işe yaramıyor. Eğer kullanamayacaksam görmemem daha iyi.

Hiç ses duyamıyorum.

Tam ekran yapma özelliği eksik.

Bence güzel bir çalışma, biraz daha geliştirirseniz yabancı sitelerde 10-20 dolara satışa çıkarabilirsiziniz. Siz zaten biliyorsunuzdur, bu fiyata satılan benzer oyunlar var.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
hibbit



Kayıt: Sep 16, 2002
Mesajlar: 58
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Nov 24, 2004 12:00 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Zor olması kısmına açıkçası ben de katılıyorum Smile. Fakat test mühendislerim (Deniz + Burak) gibi eski ve usta oyuncular olunca oyunun zorluk seviyesinin ayarlanması biraz yanlış oldu.

Level olayına gelince, aslında ilk başta oyun level atlamalı ve birden fazla hakkın oldugu bir oyundu.Fakat sonra ortak olarak söyle bir karar aldık.Eğer oyun tek hakta en fazla puanı alma olayına dönerse daha oynanabilir gibi geldi.Bilemiyorum ileride göreceğiz.

Sanırım önümüzdeki hafta bu oyunun yeni bir versiyonunu siteye yükleyeceğim.Bu versiyonunda skorlar istenirse internetten güncellenebilecek sitemiz aracılığı ile.Böylece ufak çapta bir "kim daha fazla puan aldı" ortamı yaratılabilir.Belki eğlenceli olabilir.O versiyonun biraz daha kolay olması durumuna da bakarım.

Eleştiriler ve ilginiz için teşekkürler.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
tetanoise



Kayıt: Jan 18, 2003
Mesajlar: 432
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Nov 24, 2004 12:08 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

tebrikler neslihan, çok güzel olmuş ellerine sağlık!
ama hakikaten epey zor Smile
bu arada 32 MB TNT2'mde bile gayet güzel oynuyorum...
engine dediğin de böyle oluyor Very Happy

(alkış efekti yapıcam da, bu smiley'lere konmamış o...deniz'e söylesek de bi kapıp gelse, ehueh Very Happy)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Nov 24, 2004 12:18 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

- Bence en cok puan alan kazanir cok sacma insan belirli bir sey gormek ister ve o bitince dinlenmek ister..

yine warblade ornegini verecek olursak..
-Zorluk tarzlari farkli olan leveller var ve her level sonu malzeme satin aliyorsun ve sen baslatmadan oyun baslamiyor.

-Tak tak iki saat klavyeyi hirpallamak bence sonunda insani sıkıyor hele birde silah gucun gelismiyo ise ...bu oyun bitmez diye kimse oynamaz Level olursa benim gibi su level e gectim su skor yaptim demek daha bir iyi durur gibi geliyor..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
hibbit



Kayıt: Sep 16, 2002
Mesajlar: 58
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Nov 24, 2004 12:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Teşekkür ederim tetanoise Smile (Yakın zamanda daha kolay bir versiyonunun gelmesi şart oldu sanrım)

Bu arada mesajlardan birinde hiç ses alamıyorum yazılmış.Bu soruna ben bir bilgisayarda daha rastaladım fakat sorunu çözümleyemedim açıkçası. Bu sorunun kaynağı OpenAL ile ilgili tabiki fakat nedenini bilmiyorum.Bu konuyu araştıracağım.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Günün Resmi Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2, 3, 4, 5, 6  Sonraki
1. sayfa (Toplam 6 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.232 Saniye