Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Mon Nov 01, 2004 11:56 pm Mesaj konusu: SpellCasters Beta yaklasiyor |
|
|
Oyun hakkinda surekli sorulan sorularida cevaplamaya yonelik son gelismelerden bahsedip ssler vereyim dedim;
Oyunda free ve premium olarak 2 account turu olacak. Free account ile level 10 a kadar olan tum ozellikler kullanilabilecek. Level 10dan sonra free account ile devam edebileceksiniz ve experience kazanip level atlayabileceksiniz ama level 10 uzerindeki ozellikleri kullanamayacaksiniz. Premium accountta ise son levela kadar tum ozellikler kullanilabilecek. Premium account Avaturk Voyager ve Explorer uyeliklerine bagli olacak. (henuz bu sistem hazir degil, ama Hasan Colakoglu ile konu konusulup onay alinmistir! ) Izometrik versiyonun ilk open-betasi ise yaklasik 2-3 hafta icinde baslayacak. Tam tarih veremiyoruz cunku platformdan izometrige gecis sirasinda cikan gozden kacan hatalarin duzeltilmesi bu sureyi uzatabilir. Open-beta sirasinda oyunun yeni ozellikleri hazirlanacak ve bugfixler yapilacak ve bu sure boyunca premium account uygulamasi olmayacagi icin ucretsiz olarak tum levellarin ozellikleri kullanilabilecek.
Oyunda yeni hazirlanan ortamlardan 2 ss;
http://www.inativa.com/spellcasters/cursedtown.jpg
http://www.inativa.com/spellcasters/elvenforest.jpg
Bu arada bu ay SpellCastersin levelda onincelemesi var, orada oyun icerigiyle ilgili daha cok bilgi alabilirsiniz (kasim sayisi, online bolumunde..). |
|
Başa dön |
|
|
burak575
Kayıt: Jul 08, 2004 Mesajlar: 162 Nereden: Kocaeli
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 12:02 am Mesaj konusu: |
|
|
ii çok hızlı gelişioruz arada sırada ben yatıyorum bazen ama olsun olacak okdar |
|
Başa dön |
|
|
TheCotanak
Kayıt: Sep 03, 2003 Mesajlar: 921 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 12:08 am Mesaj konusu: |
|
|
Bravo diyorum Sith..
Helâl.
(ancak biz oyunyapimi.org sakinleri olarak sınırsız bedava oynama hakkı yani beleş account istiyoruz.. en azından ben istiyorum ehehehehe ) |
|
Başa dön |
|
|
Gord10
Kayıt: Aug 07, 2003 Mesajlar: 357 Nereden: Ankara
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 6:16 pm Mesaj konusu: |
|
|
Tebrikler Ekran görüntülerindeki ortamlar da güzel. Ama karakterlerin grafikleri arkaplanlara göre biraz yabancı duruyor (galiba renkleri filan). |
|
Başa dön |
|
|
Comez
Kayıt: Nov 01, 2004 Mesajlar: 64
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 6:27 pm Mesaj konusu: |
|
|
Kızıl saçlı hatun çok çirkin. Gece görsem korkarım. (Aman duymasın yoksa kurbağaya çevirir) Bir de ortam ile üstündeki şeyler(hatun, robot) uyum göstermiyor. Manda yuva yapmış söğüt dalına gibi olmuş. |
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 6:34 pm Mesaj konusu: |
|
|
Karakterler vektörel çizim arkaplanlar raster olduğundan öyle.. bu özellikle yapıldı, yeni bir teknik denemesi olarak...
(ben ortamda robot göremiyorum? golem olmasın o? ) |
|
Başa dön |
|
|
Comez
Kayıt: Nov 01, 2004 Mesajlar: 64
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 6:56 pm Mesaj konusu: |
|
|
Demekki uyumsuz diye kimse kullanmadı. O yüzden yeni bir teknik herhalde. Ayrıca bizim mahalledeki golemler hiç öyle değil. Robot golem olmuş o. Kesin bu da yeni bir tekniktir. Daha neler görecez bakalım. |
|
Başa dön |
|
|
burak575
Kayıt: Jul 08, 2004 Mesajlar: 162 Nereden: Kocaeli
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 7:05 pm Mesaj konusu: |
|
|
taş gibin hatun işte o hatunun altında yatanları benle sith bilio sanada bişey beğendiremiyoz sen git araba yarışını yap... |
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 7:11 pm Mesaj konusu: |
|
|
comezcim.. bu teknik wonderful worlds diye bir animasyonda kullanılan bir teknik... ayrıca karakter çizimleri hazır değil, motor ve bglerle uğraşmaktayız... ve kurgu tlm kurgusu? bizim kurduğumuz bir kurgu? istersem golemi tavşana benzetirim, kurguda golem diye geçiyorsa yine golemdir |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 7:17 pm Mesaj konusu: |
|
|
tebrikler sith, tebrikler burak..
Çok güzel olmuş..
Vay be oyun nerden nereye geldi diyor insan... |
|
Başa dön |
|
|
Comez
Kayıt: Nov 01, 2004 Mesajlar: 64
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 7:19 pm Mesaj konusu: |
|
|
Tamam abi anladim.(galiba) Gavurlar boyle animasyon yaptıysa demekki iyi bişeymiş. Ayrıca karar verdim araba yarışını oyunumda arabayı tavşan şeklinde golem sürecek. (fikrini çalmak gibi olmasın) |
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 7:22 pm Mesaj konusu: |
|
|
yok yok sürsün güzel olur, fikrin tüm haklarını veriyorum sana
(saol feritcim) |
|
Başa dön |
|
|
madprogrammer
Kayıt: Jun 10, 2004 Mesajlar: 290 Nereden: İstanbul // Üsküdar
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 8:49 pm Mesaj konusu: |
|
|
tebrikler çok başarılı bir çalışma ancak ilk resme takıldım sanki karakter suyun üstünde yürüyormuş gibi eğer öyleyse de lütfen gölge hadisesini değiştirin çünkü bir su birikintisi üzerinde ürüyen insanın gölgesi o kadar düzgün olmaz öte yandan süper 2. resme bittim ec çok orjinal ve smooth (içine ettim Türkçe'nin ) durmuş aynen devam başarılar
-MaDpRoGrAmMeR- |
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 9:03 pm Mesaj konusu: |
|
|
ilk resimdeki yer texture u sorunlu.. (dikkat ederseniz koca pixeller gozukuyor ) o halledilecek.. golgeler ise karakterler tamamlandiginda ayarlanacak, yuvarlak degil karakterin seklinde olacaklar... |
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Mon Nov 08, 2004 11:42 am Mesaj konusu: |
|
|
su anda yeni zirh ve skinler hazirlanmakta, tamamlandiginda geriye kalan tek sey npc lerin yeni ortamlara uyum saglayacak sekilde yeniden programlanmasi olacak. Yeni zirhlardan biriyle (leather armor) bir ss vereyim;
http://www.gm-project.com/leatherarmor.jpg |
|
Başa dön |
|
|
|