Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Unutulmuş Savaşlar Görüntü
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Unutulmuş Savaşlar Görüntü
Sayfa 1, 2, 3  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Grafik, Modelleme ve Tasarım
Önceki başlık :: Sonraki başlık  

Bekliyor musunuz?
Bekliyorum, alacağım...
58%
 58%  [ 17 ]
Beklemiyorum, almam da!
41%
 41%  [ 12 ]
Toplam Oylar : 29

Yazar Mesaj
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Thu Oct 28, 2004 4:05 pm    Mesaj konusu: Unutulmuş Savaşlar Görüntü Alıntıyla Cevap Ver

Merhabalar UnutulmusSavaslar.com açılana kadar bunla idare edin.Kasım'ın ortasına yetiştirmeye çalışıyoruz...


(NOT: Resmi upload ettiği için Ferit'e teşekkür ederim... )
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Thu Oct 28, 2004 6:47 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Her image'ın kenarları siyah.. B,ilerek mi yaptınız?
Bir de humanlar (human!? Smile) evlerden falan büyük.. (ev derken ne kastettiğimi anladınız)..

Oyun real time strateji ise her şeyin birbiriyle etkileşimli ve boyut olarak gerçekçi olması gerekmez mi?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Thu Oct 28, 2004 10:18 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

human ların boyu başta normal di o kadar da uğraşıp bitirmiştim...

Oyuna farklı bir hava katılacak diye: warcraft 2 de ki gibi böyle yapılmasına karar verildi ve silbaştan
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Takashi



Kayıt: Apr 25, 2003
Mesajlar: 129
Nereden: Ankara

MesajTarih: Thu Oct 28, 2004 11:16 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Hmmm hoş görünüyor. Sevdim...

Harita azcuk daha kalabalık olacaktır ileride umarım, bence çok hoş. Her ne kadar RTS pek tutmasam da sırf türk yapımı olduğu için denemek isterim şahsen...

Kolay gelsin, başarılar da gelsin
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Thu Oct 28, 2004 11:36 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Harita kalabalık olmasına gerek yok şu an harita editöründe her türlü ıvır zıvır var ben sade yaptım...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
dealen



Kayıt: Oct 14, 2003
Mesajlar: 135
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Thu Oct 28, 2004 11:51 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

hoş bir oyun, warlords battlecry 3 aklıma geldi ( iltifat ) Wink ellerinize, beyninize, gözlerinize sağlık...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
graphmaster



Kayıt: Mar 24, 2004
Mesajlar: 175
Nereden: Adana

MesajTarih: Fri Oct 29, 2004 5:05 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bence bu insanların binalardan büyük olması kötü olmuş çünkü wc2'de adamlar biraz karikatürizeydi.bunlar gerçekçi.Biraz adamların yapısını değiştirirsen abes kaçmaz.Bir de çalılar biraz garip olmuş
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
Tesla



Kayıt: Feb 17, 2004
Mesajlar: 245
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Oct 29, 2004 6:25 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Soyle akın akın adam yapıp bodozlama dalma olan eski stratejiler geldi aklıma, ben kesin aliyorum....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Sat Oct 30, 2004 9:42 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

anketi yukarıda tutmak için bu cevabı yazmam gerekiyor...

anlayışınıza minnetarım Razz
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
gambler



Kayıt: Jan 27, 2003
Mesajlar: 78

MesajTarih: Sat Oct 30, 2004 9:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

yapraklar çok hoş bi hava katmış, toprak biraz daha farklılık içerebilir çok yapay duruyor, ageofempiresII ye biraz göz atın derim önünüzde binlerce satmış bir oyun var.
Bu tarzda(ultima) çok fazla oyun ve harita yapıldığı için biraz daha farklı bi harita daha yaratıcı bi tarz hoş olabilir. Görüntüler bana klasik ultima haritalarını hatırlattı.
yanılıyo olabilirim hatam varsa(yamuluyorsam Wink ) düzeltin...

başarılar arkadaşlar....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sun Oct 31, 2004 2:55 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Smile video istesek çok şey mi istemiş oluruz
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Gord10



Kayıt: Aug 07, 2003
Mesajlar: 357
Nereden: Ankara

MesajTarih: Sun Oct 31, 2004 3:56 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

graphmaster demiş ki:
Bence bu insanların binalardan büyük olması kötü olmuş çünkü wc2'de adamlar biraz karikatürizeydi.bunlar gerçekçi.Biraz adamların yapısını değiştirirsen abes kaçmaz.Bir de çalılar biraz garip olmuş

+1. Bunun dışında gayet güzel. Başarılar Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
burak575



Kayıt: Jul 08, 2004
Mesajlar: 162
Nereden: Kocaeli

MesajTarih: Sun Oct 31, 2004 7:46 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

asker üretme sınırı olması 1 milyon tane üretile bilsin savaşlak çok daha gerçekci olsun tüm optimizasyonları kullanın başarılar tebrikler... asd
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Sun Oct 31, 2004 7:49 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Eleştiriler için teşekkür ederiz...

Salı günü bir toplantı yapılacak; alınacak karara göre oyunun Türkiye versiyonu ve Türkiye Satışı İptal edilecektir

İptal edildiği taktirde FREEWARE olarak verilmesi ( dergiyle - internetten ) KESİNLİKLE SÖZKONUSU OLAMAZ...

Saygılar,
Berk Yüksel
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Gord10



Kayıt: Aug 07, 2003
Mesajlar: 357
Nereden: Ankara

MesajTarih: Sun Oct 31, 2004 9:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Norman demiş ki:
Eleştiriler için teşekkür ederiz...

Salı günü bir toplantı yapılacak; alınacak karara göre oyunun Türkiye versiyonu ve Türkiye Satışı İptal edilecektir


Hmm, neden böyle yapacağınızı anlıyorum Sad Yine de ben sizin yerinizde olsaydım iptal etmezdim, sonuçta mutlaka Türkiye'den de oyunu orijinal almak isteyecek kişiler vardır.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Grafik, Modelleme ve Tasarım Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2, 3  Sonraki
1. sayfa (Toplam 3 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.144 Saniye