Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - İntikam Zamanı - Screenshots
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

İntikam Zamanı - Screenshots
Sayfa Önceki  1, 2, 3
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
kreston



Kayıt: Oct 17, 2004
Mesajlar: 3

MesajTarih: Mon Oct 18, 2004 4:06 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

hoja aslen sarı renkte deil o tam olarak motora atıldığında görürsünüz reflection var orda yarı sarı
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
tetanoise



Kayıt: Jan 18, 2003
Mesajlar: 432
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Oct 18, 2004 8:27 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

sevgili kreston....
silahlar iyi hoşta oldukça high-poly görünüyorlar, öncelikle bunu belirtmeliyim...
ikinci olarak şu konuda (yeni oyunların high-poly modeller kullandığı konusunda) yanıldığını hararetle belirtmek isterim...
modeller high-poly ve low poly olarak çiziliyor, high-poly modelden normal map alınılıp (emir'in belirttiği gibi) bir takım işlemlerle high-poly'miş gibi gösteriliyor...Popüler ve çok da yeni sayılamayacak bir teknik (ilk olarak PolyBump olarak anıldı...www.crytek.com'a bakabilirsin)
dolayısıyla söyelemeye çalıştığım aslında kısaca şu...
en kral engine'i de yazsanız, oldukça iyi kod optimazasyonu yapmış ve engine'in minimum sistem gereksinimini ne kadar düşük tutmuş olsanız bile high-poly model koyduğunuz anda yerlerde sürünecektir...
(engine konusunda çok bilgim olmadığını belirteyim...ancak okuduğum tüm kitap ve makalelerden çıkarttığım sonuç budur...)

bu noktaları göz önüne alıp projeye yön vermenizi öneririm,
kolay gelsin, başarılar Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Mon Oct 18, 2004 10:08 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

tetanoise +1
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
CHaRMaNDeR



Kayıt: Nov 25, 2003
Mesajlar: 109

MesajTarih: Tue Oct 19, 2004 3:27 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Silahlar konusunda söylediğiniz doğru olabilir. Yani high poly. Ama eğer oyunun içine bakarsanız normal map'leri kullanabildiğinizde anlarsınız. işte bu açıdan anlatacak olursam, oyundaki karakterler ve silah skinleri içinde normal map kullanabiliyoruz.

ama bu ayrıntıyada dokunduğunuz için minnettarım. eleştiride olsa güzel bir eleştiri
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
malihsen



Kayıt: Apr 17, 2004
Mesajlar: 328
Nereden: Balıkesir

MesajTarih: Wed Oct 20, 2004 1:16 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bence videolar yetersiz Demo çıkar ise eksikleri iyice açıklarız Rolling Eyes
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
stroma



Kayıt: Mar 31, 2003
Mesajlar: 169

MesajTarih: Wed Oct 20, 2004 6:59 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bsp den karaktersiz harita görüntüleri, silah modelleri... size de pusunun çıkışını hatırlatmıyor mu? umarım sonu(?) da onunki gibi olmaz...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Wed Oct 20, 2004 7:08 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

evet pusuda öyleydi.. duruyo hala bende o demolar.. ama bunun sonu pusu gibi olmaz tahminimce pusu çok iyi bi yerde çünkü.. daha profosyonel kişiler ugrasiyor (modeller felan..)

buda pusuya yakın birşey olsun yeterli olur bence.. uzun sürmesinde..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
madprogrammer



Kayıt: Jun 10, 2004
Mesajlar: 290
Nereden: İstanbul // Üsküdar

MesajTarih: Wed Oct 20, 2004 7:24 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

abi sakin ol bak "ulan" gibisinden laflar da etme bu arada Hakan'ın dediğine hiç katılmıyorum sebebi ise şu: bu çocuk buraya bu resimleri koyacak kadar cesursa bilki elinde yaptığı bişi vardır 1. bu idi 2. ise belki motorun bsp'ye desteği var ve denemek için de oradan bir harita kullandı yani olamaz mı? neyse bu arada arkadaşımız (CHaRMaNDeR) başka kaynaklar da kullanmış wallpaperlarda burada söylemek istediğim 2 şey var 1. Wallpaper kelimesinin güzel Türkçe'mizdeki karşılığı Arkaplan ve ya Geriplan dır lütfen bunlardan birini kullanın Exclamation 2. ise bu oyunu profesyonel olarak kullanacaksan bence Arthas'ı kaldır başına bela olur sonra neyse beklioruz demoyu
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
madprogrammer



Kayıt: Jun 10, 2004
Mesajlar: 290
Nereden: İstanbul // Üsküdar

MesajTarih: Wed Oct 20, 2004 7:27 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

üstteki mesajım ilk sayfanın sonunda CHaRMaNDeR'ın attığı mesaja ithaf edilmiştir.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
CHaRMaNDeR



Kayıt: Nov 25, 2003
Mesajlar: 109

MesajTarih: Fri Oct 22, 2004 4:23 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

madprogrammer demiş ki:
abi sakin ol bak "ulan" gibisinden laflar da etme bu arada Hakan'ın dediğine hiç katılmıyorum sebebi ise şu: bu çocuk buraya bu resimleri koyacak kadar cesursa bilki elinde yaptığı bişi vardır 1. bu idi 2. ise belki motorun bsp'ye desteği var ve denemek için de oradan bir harita kullandı yani olamaz mı? neyse bu arada arkadaşımız (CHaRMaNDeR) başka kaynaklar da kullanmış wallpaperlarda burada söylemek istediğim 2 şey var 1. Wallpaper kelimesinin güzel Türkçe'mizdeki karşılığı Arkaplan ve ya Geriplan dır lütfen bunlardan birini kullanın Exclamation 2. ise bu oyunu profesyonel olarak kullanacaksan bence Arthas'ı kaldır başına bela olur sonra neyse beklioruz demoyu



Bu güzel eleştirin için teşekkür ediyorum. 'Ulan' kelimesinide bir anlık sinirden söyledim kusura bakmayın. O WarCraft karakteri durmayacak tabi. Nasıl duracak diye koydum, güzel duruncada hevesle kaldı öyle. Ama karakterler çizilmeye başlandığı için gerek kalmadı artık alıntı yapmaya.

Çünkü texture çizen, silah karakter ve çeşitli nesneler çizen, profesyonel bölüm çizen arkadaşlarımız var çalışma grubumuzda..


Yakında silah, bölümler, yeni karkaterler ve yeni 'duvar kağıtlarıyla' yeniden cevap yazacağız
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3
3. sayfa (Toplam 3 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.232 Saniye