Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - RenderMonkey
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

RenderMonkey

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Grafik, Modelleme ve Tasarım
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Sep 29, 2004 11:33 am    Mesaj konusu: RenderMonkey Alıntıyla Cevap Ver

Vertex/Fragment shader lar ile ilgilenen arkadaşlar için ATI nin ücretsiz RenderMonkey isimli yazılımını şiddetle tavsiye ediyorum. OGL/DX arayüzleri ile uğraşmadan direk shader programcıkları yazmaya girişebilirsiniz.

Ben şu anda bu oyuncak ile biraz ilgileniyorum, model/texture yükleme, girdi/çıktı ları düzenleyebilme ile ilgili hazır birçok aracı var, çok kolay biçimde örnek shader lardan yola çıkarak olayın özünü kavrayabiliyorsunuz (ama mutlaka shader lar la ilgili tutorial yada kitap okumakta fayda var...)

Adres: http://www.ati.com/developer/rendermonkey/index.html
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Wed Sep 29, 2004 1:49 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Deniz'in dediği bu oyuncak yeni sürümünde GLSL'eğe de tam destek vermekte...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
3ddreams



Kayıt: Nov 28, 2003
Mesajlar: 352
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Thu Sep 30, 2004 11:20 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Render Monkey çok hoşuna gitti. Nvidia'nın araçlarına göre bizar daha kolay ve eylenceli. Aslında düşünüyorumda adamlar (Nvidia,Ati vs.) oturup bir sürü örnek shader yazmış sırf bunları kullanarak bile çok güzel şeyler yapılabilir.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Thu Sep 30, 2004 4:15 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Eğer arabirim OpenGL ise OpenGL Shader Designer programı daha kullanıcı dostu gibi... -> Go Go Go
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Oct 01, 2004 3:33 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bu render monkey bende hata veriyor ve calismiyor?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Fri Oct 01, 2004 7:02 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

chen ne hata verdi sende belki bi çözüm buluruz?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Sat Oct 02, 2004 8:12 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

vc++ run time error gibi bir sey di hatirlamiyorum butun exeler ayni hatayi veriyor..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
3ddreams



Kayıt: Nov 28, 2003
Mesajlar: 352
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Sun Oct 03, 2004 6:14 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

chenmy1 demiş ki:
vc++ run time error gibi bir sey di hatirlamiyorum butun exeler ayni hatayi veriyor..


win 98 kullanıyorsan hataların nedeni bu olabilir. Render monkey XP istiyor olabilir. Bir kaç shader programı gördüm hep XP/win2000 istiyorlardı.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
harzememo



Kayıt: May 03, 2004
Mesajlar: 270

MesajTarih: Sun Oct 03, 2004 7:16 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

sanırım adı framework sorunu idi...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Grafik, Modelleme ve Tasarım Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.118 Saniye