Yazar |
Mesaj |
Başlık: open gl ıle texture ve text |
wisecode_g
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 232
|
Forum: OpenGL, DirectX Tarih: Thu Nov 24, 2005 4:03 pm Konu: open gl ıle texture ve text |
mesela ben c++ ile çalışıyorum.opengl de fps yi ekranın köşesine yazdırmak istediğimde text 3 boyutlu projede bi yerde kalıyor.yani ben onu 2 boyutlu olarak ekranın köşesinde yazdırmak istiyorum. bunu ... |
Başlık: Satranc & yapay zeka |
wisecode_g
Cevaplar: 267
Görüntüleme: 12414
|
Forum: Duyurular Tarih: Thu Nov 24, 2005 9:58 am Konu: Satranc & yapay zeka |
çok iyi olmuş hocam |
Başlık: Vbde Masa Tenisi (yardım) |
wisecode_g
Cevaplar: 8
Görüntüleme: 313
|
Forum: Programlama Dilleri ve Algoritmalar Tarih: Fri Oct 07, 2005 11:03 am Konu: Vbde Masa Tenisi (yardım) |
valla öyleymiş şimdi gördüm |
Başlık: Neden 3D Studio Max değil? |
wisecode_g
Cevaplar: 40
Görüntüleme: 2221
|
Forum: OpenGL, DirectX Tarih: Thu Oct 06, 2005 1:43 pm Konu: Neden 3D Studio Max değil? |
Adventure programlamak, pre-rendered bile olsa oldukça zor.Yani 3dsmax da ortamları çizmekle işin %80'i hallolmaz.
Yani dediğine göre ben ortamları, karakterleri, silahları 3dsmax ile modelleyip bi ... |
Başlık: Neden 3D Studio Max değil? |
wisecode_g
Cevaplar: 40
Görüntüleme: 2221
|
Forum: OpenGL, DirectX Tarih: Thu Oct 06, 2005 1:38 pm Konu: Neden 3D Studio Max değil? |
byzantine, darkfall tarzı bişey kastettim.. 3d ortam yok.. sadece videoya yada resime link yollicak o kadar.. %80 video ve render ile uğraşsa %20 de linklemeyle uğraşır yani.. sen ne anladın ki?? |
Başlık: Neden 3D Studio Max değil? |
wisecode_g
Cevaplar: 40
Görüntüleme: 2221
|
Forum: OpenGL, DirectX Tarih: Wed Oct 05, 2005 9:51 am Konu: Neden 3D Studio Max değil? |
konu alakasız konuda tartışmaya dönüşmüş.. ben konuyla ilgili bişey yazayım..
şöyle bişey yapabilirsin.
3dmaxta ortam tasarlayıp, resim yada videoları birleştirerek adventure yapabilirsin.yani o ... |
Başlık: Vbde Masa Tenisi (yardım) |
wisecode_g
Cevaplar: 8
Görüntüleme: 313
|
Forum: Programlama Dilleri ve Algoritmalar Tarih: Tue Oct 04, 2005 3:49 pm Konu: Vbde Masa Tenisi (yardım) |
belli sınırlar koyduktan sonra mesela top image1 olsun..
timer içinde kontrol yapacaz şöyle..
dim sagsol,yukasa,hiz,altsinir,yansinir As Integer
altsinir=5000;
yansinir=4000;
hiz=50 ' bu topun ... |
Başlık: N Boyutlu İki Diziyi Toplamak.. |
wisecode_g
Cevaplar: 9
Görüntüleme: 443
|
Forum: Programlama Dilleri ve Algoritmalar Tarih: Tue Oct 04, 2005 3:29 pm Konu: N Boyutlu İki Diziyi Toplamak.. |
basamakToplami = A[n] + B[n] + *C;
//yerine
basamakToplami =*A(n*sizeof(int))+*B(n*sizeof(int))+*C;
//yapsak daha hızlı çalışmazmı?? |
Başlık: OpenGL uygulamalarım neden hızlı çalışıyo?? |
wisecode_g
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 171
|
Forum: OpenGL, DirectX Tarih: Sat Sep 24, 2005 12:10 pm Konu: OpenGL uygulamalarım neden hızlı çalışıyo?? |
tmm oldu..
konu kapanmıştır tşk ederim arkadaşlar.. |
Başlık: OpenGL uygulamalarım neden hızlı çalışıyo?? |
wisecode_g
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 171
|
Forum: OpenGL, DirectX Tarih: Sat Sep 24, 2005 12:06 pm Konu: OpenGL uygulamalarım neden hızlı çalışıyo?? |
wglSwapIntervalEXT = (PFNWGLEXTSWAPCONTROLPROC)wglGetProcAddress("wglSwapIntervalEXT");
wglGetSwapIntervalEXT = (PFNWGLEXTGETSWAPINTERVALPROC)wglGetProcAddress("wglGetSwapIntervalEXT");
kısmı ... |
Başlık: OpenGL uygulamalarım neden hızlı çalışıyo?? |
wisecode_g
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 171
|
Forum: OpenGL, DirectX Tarih: Sat Sep 24, 2005 11:25 am Konu: OpenGL uygulamalarım neden hızlı çalışıyo?? |
tşkler şimdi olayı çözmek için biraz kasayım |
Başlık: OpenGL uygulamalarım neden hızlı çalışıyo?? |
wisecode_g
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 171
|
Forum: OpenGL, DirectX Tarih: Sat Sep 24, 2005 2:19 am Konu: OpenGL uygulamalarım neden hızlı çalışıyo?? |
OpenGL de derlediğim uygulamalar çok hızlı çalışıyor bunu düzeltmenin bir yolu varmı acaba? |
Başlık: 3d + c++ = ??? |
wisecode_g
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 302
|
Forum: Yeni Başlayanlar (Ben de oyun yapmak istiyorum) Tarih: Fri Sep 23, 2005 10:20 pm Konu: 3d + c++ = ??? |
directx ve opengl hazır kütüphane sana manyak kolaylık sağlıyo.. hangi dilde istersen o dilde kullanabilirsin bunu vb de olur c++ da da.. vb de bi picturebox içinde bi küp döndürmeyi dene anlarsın ne ... |
Başlık: Araba yarışı projesi |
wisecode_g
Cevaplar: 25
Görüntüleme: 1220
|
Forum: Duyurular Tarih: Fri Sep 23, 2005 10:12 pm Konu: Araba yarışı projesi |
bence önce motor sonra grafikle uğraşılmalı..3ds loader örnekleri var nette bu örneklerle bu arabayı çok rahat load edersin.. olay araba yarışının motorunda...(mesela bu sitede bi döküman vardı weapon ... |
Başlık: 3 boyutlu kamera sistemi yardım... |
wisecode_g
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 218
|
Forum: Yeni Başlayanlar (Ben de oyun yapmak istiyorum) Tarih: Sat Jul 30, 2005 2:59 pm Konu: 3 boyutlu kamera sistemi yardım... |
FOV la ilgisi yok aslında.. ben daha fazla uğraşmıyorum gına geldi.. OpenGL öğrenmeye karar verdim.. kamera olayını yapsam bile daha ilerisi getiremezdim zaten.. konu kapansın.. tşkler arkadaşlar :wi ... |
|