Yazar |
Mesaj |
Başlık: lightwave'de hertürlü yardıma hazırım |
ramazan_e1
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 161
|
Forum: Grafik, Modelleme ve Tasarım Tarih: Fri Nov 18, 2005 7:45 pm Konu: lightwave'de hertürlü yardıma hazırım |
lightwave 3d modelleme ve animasyon programı hakkında her türlü sorularınızı bekliyorum. elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım. programla ilgili çok güzel bi türkçe kaynak var ama int.e aktarılması ... |
Başlık: kullanımı basit,az boyutlu programları yazarmısınız? |
ramazan_e1
Cevaplar: 15
Görüntüleme: 610
|
Forum: Grafik, Modelleme ve Tasarım Tarih: Fri Nov 18, 2005 7:29 pm Konu: sadece ev ise |
yapı modelleri için çok kullanışlı kolay bir program var 3d home architect bence çok iyi aynı zamanda autocad benzeri komutları var tamamen görsel bence dene.. |
Başlık: Visual B. te 3D |
ramazan_e1
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 334
|
Forum: Programlama Dilleri ve Algoritmalar Tarih: Fri Nov 18, 2005 7:08 pm Konu: darkbasic pro |
darkbasic pro öneririm. help i çok iyi .istediğin modeli import edebilirsin özellikle x uzantılı dosyaları. eğer mesela 3ds modellerin varsa deepexploration programıyla x formatına çevire bilirsin. ko ... |
Başlık: delphix'e 3d model |
ramazan_e1
Cevaplar: 0
Görüntüleme: 111
|
Forum: Programlama Dilleri ve Algoritmalar Tarih: Tue Nov 01, 2005 1:54 pm Konu: delphix'e 3d model |
delphix'de x dosyasını nasıl çağırıcaz.. yani boneleri ve uv kaplamaları yapılmış bir modeli hangi yöntemle yada hangi komutla ekleyebiliriz.. teşekkürler.. |
Başlık: x dosyası oluşturma |
ramazan_e1
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 151
|
Forum: OpenGL, DirectX Tarih: Wed Oct 26, 2005 6:30 pm Konu: teşekkürler |
sanırım kullandığım plugin eskiydi.. şimdi iyi bir converter buldum kaplamaları ve boneleri sorunsuz aktarabiliyorum... (deep exploration)
teşekkürler 3ddreams.. |
Başlık: obj,3ds,x,mql,lwo model itina ile oluşturulur |
ramazan_e1
Cevaplar: 33
Görüntüleme: 1346
|
Forum: Grafik, Modelleme ve Tasarım Tarih: Wed Oct 26, 2005 9:51 am Konu: x dosyası |
hangi programı kullanıyorsun? x dosyası oluştururken yapmış olduğun bone hareketleri ve uv kaplamalar aynen kalabiliyor mu? bende modelleme ve animasyon yapıyorum ama oyun motoruna yaptığım modelleri ... |
Başlık: x dosyası oluşturma |
ramazan_e1
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 151
|
Forum: OpenGL, DirectX Tarih: Tue Oct 25, 2005 8:41 pm Konu: x dosyası oluşturma |
lightwave kullanıcısıyım yaptığım senaryoyu veya hareketli modelleri x dosyası olarak export edebileceğim plugin buldum ama bütün özellikleri tam olarak aktaramıyor bir kaç exporter denedim ama sonuç ... |
Başlık: özveri |
ramazan_e1
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 213
|
Forum: Profesyonel Oyun Yapımcılığı Tarih: Tue Oct 25, 2005 8:27 pm Konu: özveri |
bir çok forum başlıklarını okudum şu an için yardımcı olabileceğim tek konu 3d modelleme ve animasyon(bone, uv kaplama) ..programcılıkta yeniyim ama kesinlikle oyun yapmak istiyorum ve hertürlü yardım ... |
|