Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Arama
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Arama sonucunda 290 adet mesaj bulundu
www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası
Yazar Mesaj
  Başlık: türkçe bir oyun yapma programı
madprogrammer

Cevaplar: 11
Görüntüleme: 489

MesajForum: Yeni Başlayanlar (Ben de oyun yapmak istiyorum)   Tarih: Sun Nov 27, 2005 3:13 pm   Konu: türkçe bir oyun yapma programı
ah ah bi zamanlar o kadar duyurdum ama kimsenin taktığı yok ki millet geyik peşinde buyrun fusion blast

http://sourceforge.net/projects/fusionblast

daha opengl'e geçmeden hemen önce kodlamıştım ...
  Başlık: Kelle, kol, bacak koparmak
madprogrammer

Cevaplar: 20
Görüntüleme: 826

MesajForum: Programlama Dilleri ve Algoritmalar   Tarih: Sun Nov 06, 2005 12:11 pm   Konu: Kelle, kol, bacak koparmak
bak şimdi her objeyi (kafa, kol, bacak, ...) tek dosyada toplarsın fakat bunlar ayrı ayrı submesh'ler olur yani birbirinden bağımsız objeler ve sen bunlara normal haldeyken kemik matrislerini bağlarsı ...
  Başlık: Azgın Konak
madprogrammer

Cevaplar: 14
Görüntüleme: 707

MesajForum: Konu Dışı   Tarih: Wed Oct 19, 2005 5:17 pm   Konu: Azgın Konak
çift foruma gerek yoktu ötekinin altına yazıverseydin ya linki neyse modlar hallederler olayı...

* Hallettim (TheCotanak)
  Başlık: glVertex Varyasyonları
madprogrammer

Cevaplar: 4
Görüntüleme: 144

MesajForum: OpenGL, DirectX   Tarih: Fri Oct 14, 2005 3:20 pm   Konu: glVertex Varyasyonları
öncelikle f -> float, i -> int, d -> double demektir. yani çağırdığın glVertex?? fonksiyonundaki son harf i ise alacağı değerler integer olacaktır d ise double f ise float. buraya kadar herşe ...
  Başlık: Kitap onerisi
madprogrammer

Cevaplar: 2
Görüntüleme: 224

MesajForum: Öneri, İstek, Eleştiri vb   Tarih: Wed Oct 05, 2005 6:24 pm   Konu: Kitap onerisi
ehe kartımdaki son parayı harcayarak sipariş ediceğim kitabı vallahi içerik olarak fazlasıyla tatmin edici geldi bana. ağızım sulandı iştahım kabardı imi.
  Başlık: BMP kütük formatı ve kullanımı: yardım!!!
madprogrammer

Cevaplar: 4
Görüntüleme: 160

MesajForum: Duyurular   Tarih: Thu Sep 29, 2005 8:16 pm   Konu: BMP kütük formatı ve kullanımı: yardım!!!
md-c yeni gördüm hocam mesajı yalnız dikkat eleman ogl'de çalışıyor anlaşılan BMP kütük formatındaki kod ogl kullanıyor çünkü...
  Başlık: BMP kütük formatı ve kullanımı: yardım!!!
madprogrammer

Cevaplar: 4
Görüntüleme: 160

MesajForum: Duyurular   Tarih: Thu Sep 29, 2005 8:14 pm   Konu: BMP kütük formatı ve kullanımı: yardım!!!
doğaldır bu durum. neden diyecek olursan opengl'in X^2 * Y^2 hariç bir resim formatını okumama gıcıklığı var ki bu ne demek şu demek okuttuğun resmin boyutları X^2 * Y^2 formatında değil. Lan ne dio b ...
  Başlık: OpenGL uygulamalarım neden hızlı çalışıyo??
madprogrammer

Cevaplar: 6
Görüntüleme: 171

MesajForum: OpenGL, DirectX   Tarih: Sat Sep 24, 2005 11:06 am   Konu: OpenGL uygulamalarım neden hızlı çalışıyo??
bu arada yanlış anlaşılmasın ben 60 ve 30 fps'yi örnek olarak verdim aslında 60 yerine monitör yenileme hızı ve 30 yerine de bu hızın yarısı olacaktı
  Başlık: OpenGL uygulamalarım neden hızlı çalışıyo??
madprogrammer

Cevaplar: 6
Görüntüleme: 171

MesajForum: OpenGL, DirectX   Tarih: Sat Sep 24, 2005 11:05 am   Konu: OpenGL uygulamalarım neden hızlı çalışıyo??
iki basit çözümü var kod bazında ya Time Based Movement olayını kullanacaksın ya da PFNWGLEXTSWAPCONTROLPROC extensionını kullanacaksın bu sayede program içinden monitörün vsync olayını kontrol edip v ...
  Başlık: SpaceFire / OpenAL problemi
madprogrammer

Cevaplar: 6
Görüntüleme: 195

MesajForum: Programlama Dilleri ve Algoritmalar   Tarih: Mon Sep 19, 2005 8:19 pm   Konu: SpaceFire / OpenAL problemi
paketten çıkan lib klasöründekileri C:\Dev-C++\lib klasörübe incl; inc veya include (tam hatırlamıyorum openAl'in paketini) klasöründekileri C:\Dev-C++\include klasörüne ve son olarak paketteki dll ve ...
  Başlık: c-jump (board game)
madprogrammer

Cevaplar: 3
Görüntüleme: 137

MesajForum: Konu Dışı   Tarih: Fri Sep 16, 2005 7:30 pm   Konu: c-jump (board game)
evet bence de çok akıllıca tasarlanmış bir oyun
  Başlık: Sizin oyununuzu yapacam
madprogrammer

Cevaplar: 310
Görüntüleme: 12757

MesajForum: Duyurular   Tarih: Tue Sep 13, 2005 7:38 pm   Konu: Sizin oyununuzu yapacam
aha aha manyak olmuş bittim süper olmuş ellerine sağlık kanlı canlı dil ha c++ hahahaha süper ya devamını bekleriz.
  Başlık: c++
madprogrammer

Cevaplar: 10
Görüntüleme: 421

MesajForum: Programlama Dilleri ve Algoritmalar   Tarih: Tue Sep 06, 2005 9:45 am   Konu: c++
#include <iostream>
#include <conio.h>
using namespace std;

#define CPP 1
#define YOU 1

typedef struct
{
bool communicateWith;
} _CAN;

typedef struct
{
_C ...
  Başlık: MD2 lisansı.
madprogrammer

Cevaplar: 6
Görüntüleme: 338

MesajForum: Oyun Motorları   Tarih: Tue Sep 06, 2005 9:17 am   Konu: MD2 lisansı.
Olmaması gerek diye hatırlıyorum sonuçta md2 formatında modeller yaratmak için kullanacağın program ücretli ya da ücretsiz herhangi bir program olacaktır. oyunlarda kullanmak üzere kalkıp md2'ye de pa ...
  Başlık: Yeniden...(emekleme donemim)
madprogrammer

Cevaplar: 15
Görüntüleme: 411

MesajForum: Konu Dışı   Tarih: Wed Aug 31, 2005 4:56 pm   Konu: Yeniden...(emekleme donemim)
Yani yeni bir oyun mu yapıyorsun.mad kills himself!
 
1. sayfa (Toplam 20 sayfa) Sayfa 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Sonraki
Tüm saatler GMT +2 Saat
Forum Seçin:  


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.266 Saniye