Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Arama
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Arama sonucunda 40 adet mesaj bulundu
www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası
Yazar Mesaj
  Başlık: Sadece fon müzik ?
halil

Cevaplar: 1
Görüntüleme: 194

MesajForum: Ses ve Müzik   Tarih: Fri Dec 09, 2005 12:47 pm   Konu: Sadece fon müzik ?
eger o muzikten vocali çıkartmak istiyorsan winamp için "voice remover" diye bir plug-in var ama bazı şarkılar için çok başarılı olmuyor. Yine de bir denemeni tavsiye ederim...
  Başlık: Bilgisayar Grafiği mi? Gerçek mi?
halil

Cevaplar: 15
Görüntüleme: 425

MesajForum: Konu Dışı   Tarih: Fri Dec 09, 2005 12:39 pm   Konu: Bilgisayar Grafiği mi? Gerçek mi?
en kötü benim herhalde... 4/10
  Başlık: Kalitesiz Hesap Makinasının Hatası
halil

Cevaplar: 4
Görüntüleme: 284

MesajForum: Konu Dışı   Tarih: Thu Nov 10, 2005 10:16 pm   Konu: Kalitesiz Hesap Makinasının Hatası
eşit olmamasi çok doğal çünkü sqrt fonksiyonlari sadece verdiğiniz değerleri seriye açıyor (taylor veya 0 civarinda mc laurin - yamuluyorsam düzeltin!)
yani işin cebirsel yönünü değerlendiremiyor...
  Başlık: obj,3ds,x,mql,lwo model itina ile oluşturulur
halil

Cevaplar: 33
Görüntüleme: 1350

MesajForum: Grafik, Modelleme ve Tasarım   Tarih: Mon Nov 07, 2005 5:06 pm   Konu: obj,3ds,x,mql,lwo model itina ile oluşturulur
eger benim böyle bir yetenegim olsa önce basitten başlayan ve kısa süren, daha sonra ise belki piyasadaki pixar in shrek , buz devri gibi animasyon filmleri kadar kaliteli olmasa da kabul görülebilec ...
  Başlık: Turkiye de Programci
halil

Cevaplar: 2
Görüntüleme: 153

MesajForum: Konu Dışı   Tarih: Sun Oct 16, 2005 7:14 pm   Konu: Turkiye de Programci
Merhaba arkadaslar,
uzun süredir bilgisayarla içli dışlı olmama ragmen programlamaya başlayalı sadece birkaç sene oldu. Benim merak ettiğim eğer piyasadaki şu anda gözde olan dilleri öğrenirsek hang ...
  Başlık: ADSL Hızlanıyor...
halil

Cevaplar: 20
Görüntüleme: 804

MesajForum: Konu Dışı   Tarih: Sun Oct 16, 2005 4:00 pm   Konu: ADSL Hızlanıyor...
slm,
ben afyon da okuyorum ve buradaki ADSL bağlantısı yerlerde sürünüyo...
dial up günlerini arar olduk...
  Başlık: Super Taksi Patch
halil

Cevaplar: 63
Görüntüleme: 2357

MesajForum: Duyurular   Tarih: Sun Oct 02, 2005 10:06 pm   Konu: Super Taksi Patch
selam,
ornegi indirdim bence guzel bir calisma olmus ama collision kodlarinda bazi hatalar var gibi. mesela koseleri donmeye calisirken binalara yaklasinca sorunlar ortaya cikiyor. Bu arada bu calism ...
  Başlık: Supra
halil

Cevaplar: 25
Görüntüleme: 945

MesajForum: Grafik, Modelleme ve Tasarım   Tarih: Fri Sep 23, 2005 4:46 pm   Konu: Supra
merhaba
bence model cok basarili fakat bir sorum olacak bu goruntuler max in standart renderi mi yoksa baska bir rendering engine mı kullanilmis?
calismalarinda basarilar dilerim...
  Başlık: tv için animasyon çözünürlüğü
halil

Cevaplar: 7
Görüntüleme: 189

MesajForum: Grafik, Modelleme ve Tasarım   Tarih: Thu Jun 09, 2005 2:19 pm   Konu: tv için animasyon çözünürlüğü
peki bahsettiğiniz format uncompressed avi mi ? yoksa www.100fps.com da bahsedildigi gibi görüntünün interlaced olmaması mıdır ?
  Başlık: tv için animasyon çözünürlüğü
halil

Cevaplar: 7
Görüntüleme: 189

MesajForum: Grafik, Modelleme ve Tasarım   Tarih: Wed Jun 08, 2005 11:32 pm   Konu: tv için animasyon çözünürlüğü
merhaba,
arkadaslar sorum anlamsiz gelebilir kusura bakmayin ama merak ettim simdi tv deki cgi reklamlari da dusununce eger bu gibi bir animasyonu tv de yayinlamak istesek hangi cözünürlükte ve nasıl ...
  Başlık: Görüntüler (Unutlmuş Savaşlar)
halil

Cevaplar: 28
Görüntüleme: 919

MesajForum: Duyurular   Tarih: Thu Apr 21, 2005 3:48 pm   Konu: Görüntüler (Unutlmuş Savaşlar)
Resimlerden anlasildigi kadariyla formasyon da oldukca iyi. Umarim oyunda da oyledir. Calismalarinizda basarilar.
  Başlık: D3D'nin *.x uzantılı meshleri
halil

Cevaplar: 10
Görüntüleme: 476

MesajForum: OpenGL, DirectX   Tarih: Sun Apr 03, 2005 11:15 am   Konu: D3D'nin *.x uzantılı meshleri
cinema 4d iyi bir secenek olabilir. Hatta bazi eski surumlerinin orijinalinden tek farkı poligon sayisi kisitlamasi diye biliyorum.
  Başlık: Multiplayer ve network
halil

Cevaplar: 11
Görüntüleme: 379

MesajForum: Programlama Dilleri ve Algoritmalar   Tarih: Sat Mar 19, 2005 6:41 pm   Konu: Multiplayer ve network
tam iyi bilmemekle birlikte directplay kullanmanizi önerebilirim. Cunku hem p2p hem de client-server tarzi uygulamalarda gayet hizli. Ayrica kendi icindeki orneklerle nasil multiplayer oyun yazilir ha ...
  Başlık: Türkçe kaynak
halil

Cevaplar: 39
Görüntüleme: 2347

MesajForum: Yeni Başlayanlar (Ben de oyun yapmak istiyorum)   Tarih: Fri Mar 18, 2005 7:56 pm   Konu: Türkçe kaynak
merhaba

oncelikle sunu belirtmeliyim ki oyun yazmak cok uzun soluklu ve sabir,bilgi, deneyim vb. bircok parametreye bagli bir olaydir. Eger oyunumu kendim yazarim bir ekibe ihtiyacim yok diyorsan b ...
  Başlık: birbirimizi tanimak...
halil

Cevaplar: 7
Görüntüleme: 382

MesajForum: Öneri, İstek, Eleştiri vb   Tarih: Thu Mar 17, 2005 3:47 pm   Konu: birbirimizi tanimak...
ornegin ben,

a) halil kabaca
b) oyun programlama
c) subat 2003
d) visual c++ 6.0, directx 8.1 sdk, 3ds max 4
e) hayir
f) su savaslari adli bir real time strategy oyunu. Ogrenirken kodlamak ici ...
 
1. sayfa (Toplam 3 sayfa) Sayfa 1, 2, 3  Sonraki
Tüm saatler GMT +2 Saat
Forum Seçin:  


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.417 Saniye