Yazar |
Mesaj |
Başlık: GAME STUDİO KULLANANLARA ÖZEL! |
graphmaster
Cevaplar: 24
Görüntüleme: 407
|
Forum: Konu Dışı Tarih: Fri Nov 18, 2005 6:59 pm Konu: GAME STUDİO KULLANANLARA ÖZEL! |
Aslında nomax'ın isminin altındaki www ikonuna tıklarsan nomax'ın ne kadar ilgisiz(!) olduğunu görürsün.Senin gibiler nası çoğalıyor böyle... |
Başlık: Hell of Fear (Build 3) |
graphmaster
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 362
|
Forum: Duyurular Tarih: Thu Nov 03, 2005 7:55 pm Konu: Hell of Fear (Build 3) |
valla oyun bayağı iyi ama bir iki animasyon sorunu var.Bir de merdiven bölümünü ok tuşları ile oynayabilseydik keşke.Bi fare bi klavye kombinasyonu zor oluyor |
Başlık: Tech.TV Kapanış Sayfası |
graphmaster
Cevaplar: 18
Görüntüleme: 765
|
Forum: Konu Dışı Tarih: Thu Nov 03, 2005 7:49 pm Konu: Tech.TV Kapanış Sayfası |
berk süpersin ya.bodoslama daldın...
o diil de kapanış sayfasına baktım bi ara 2 salak adamı koymuşlar oraya.onlar salak salak muhabbet ediyor...ben o programa sadece oyun fragmanları için bakıyorum ... |
Başlık: Sizin oyununuzu yapacam |
graphmaster
Cevaplar: 310
Görüntüleme: 12753
|
Forum: Duyurular Tarih: Sat Sep 17, 2005 10:47 pm Konu: Sizin oyununuzu yapacam |
rapidsharede 80 kere indirildi ancak premiumla indirebilirsiniz diyor! |
Başlık: En iyi film ve oyun müziği |
graphmaster
Cevaplar: 35
Görüntüleme: 1406
|
Forum: Konu Dışı Tarih: Sat Sep 17, 2005 7:05 pm Konu: En iyi film ve oyun müziği |
oyun müziği olarak tüm mgs oyunları diyebilirim.
film müziği olarak da star wars duel of the fates olabilir |
Başlık: Oyun Tasarımı Nasıl Yapılır:) |
graphmaster
Cevaplar: 10
Görüntüleme: 446
|
Forum: Konu Dışı Tarih: Mon Sep 05, 2005 2:39 pm Konu: Re: Oyun Tasarımı Nasıl Yapılır:) |
ayrıca orjinal oyun konularıda bulursanız hiç bekletmeden patlatın
peki canım... |
Başlık: Tolga abi ve hugo |
graphmaster
Cevaplar: 29
Görüntüleme: 1076
|
Forum: Konu Dışı Tarih: Mon Sep 05, 2005 1:57 pm Konu: Tolga abi ve hugo |
Bir de tolga abi hep kot pantolon üstü siyah badi ve üstüne de bir ceketle çıkıyor bütün programlara. |
Başlık: bu bir devrim [OQO-PC] |
graphmaster
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 279
|
Forum: Konu Dışı Tarih: Mon Sep 05, 2005 1:12 pm Konu: bu bir devrim [OQO-PC] |
çok saçma olacak ama bu xp ise bilgisayarım nerde? |
Başlık: SpellCasters yeni karakter grafikleri |
graphmaster
Cevaplar: 29
Görüntüleme: 913
|
Forum: Duyurular Tarih: Tue Aug 30, 2005 1:46 pm Konu: SpellCasters yeni karakter grafikleri |
Çok güzel.Eline sağlık...Ama bir gariplik var.Yer kaplamasındaki tuğlalar o kadar büyük ki adamlar oyuncakmış gibi görünüyor.Özellikle ilk ss'de çok farkediliyor... |
Başlık: Gerçek-zamanlı çok oyunculu oyunlarda "bullet-time" |
graphmaster
Cevaplar: 23
Görüntüleme: 706
|
Forum: Konu Dışı Tarih: Tue Aug 02, 2005 1:37 pm Konu: Gerçek-zamanlı çok oyunculu oyunlarda "bullet-time" |
O zaman, alan içindekiler yavaşlarken, dışarıdakiler bu yavaşlığı avantajlarına kullanacaklardır?
tamam da dışarıdan içeriye giren her nesne bullet tima giriyor zaten |
Başlık: Gerçek-zamanlı çok oyunculu oyunlarda "bullet-time" |
graphmaster
Cevaplar: 23
Görüntüleme: 706
|
Forum: Konu Dışı Tarih: Thu Jul 28, 2005 5:28 pm Konu: Gerçek-zamanlı çok oyunculu oyunlarda "bullet-time" |
birisi o sınır bölgesine girdiğinde daireler genişleyecek hemen |
Başlık: Gerçek-zamanlı çok oyunculu oyunlarda "bullet-time" |
graphmaster
Cevaplar: 23
Görüntüleme: 706
|
Forum: Konu Dışı Tarih: Thu Jul 28, 2005 5:22 pm Konu: Gerçek-zamanlı çok oyunculu oyunlarda "bullet-time" |
http://img77.imageshack.us/img77/8466/yenibitelemresmi8my.png gibi yani... |
Başlık: Gerçek-zamanlı çok oyunculu oyunlarda "bullet-time" |
graphmaster
Cevaplar: 23
Görüntüleme: 706
|
Forum: Konu Dışı Tarih: Thu Jul 28, 2005 5:06 pm Konu: Gerçek-zamanlı çok oyunculu oyunlarda "bullet-time" |
sloMo'ya girecek bölge belirlenebilir.Mesela biri slo mo yapınca her client de sloMoya girer ama ne zaman ki arada hiç nir clientin olmadığı mesela 5 m'lik boşluk kalır,o zaman o boşluk dışındakiler n ... |
Başlık: Transparent gif sorunu |
graphmaster
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 431
|
Forum: Programlama Dilleri ve Algoritmalar Tarih: Thu Jul 28, 2005 4:44 pm Konu: Transparent gif sorunu |
aslında olur mu bilmiyorum ama,herhangi bir animasyon editleme programı ile transparan yapıp oyuna ööle aktarsan |
Başlık: Game Maker exe açma |
graphmaster
Cevaplar: 19
Görüntüleme: 525
|
Forum: Oyun Motorları Tarih: Thu Jul 28, 2005 3:27 pm Konu: Game Maker exe açma |
eğer execute_prog'u başaramadıysan forumdaki extended gm bölümünden execute library'sini indir derim... |
|