Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Arama
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Arama sonucunda 61 adet mesaj bulundu
www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası
Yazar Mesaj
  Başlık: alpha-beta cs
Notre_Dame

Cevaplar: 3
Görüntüleme: 173

MesajForum: Duyurular   Tarih: Fri Aug 06, 2004 10:30 am   Konu: alpha-beta cs
Yeni ekran görüntüleri ekledim..
http://www.geocities.com/crazysnails/ekran.htm
Test etmek isterseniz, İsminizi, soyisminizi ve bilgisayar özelliklerinizi crazysnails@yahoo.com adresine göndererek a ...
  Başlık: Pusu da geri döndü
Notre_Dame

Cevaplar: 56
Görüntüleme: 2441

MesajForum: Duyurular   Tarih: Thu Aug 05, 2004 11:42 pm   Konu: Pusu da geri döndü
Evet masallah etraf motor kaynıyor herkez motor yazıyorda kimse bu motorlarla oyun yapmıyor yapıyorsada ben bilmiyorum.
Büyük şirketlerin inatla etrafta bukadar motor varken quake3 unreal gibi motor ...
  Başlık: Pusu da geri döndü
Notre_Dame

Cevaplar: 56
Görüntüleme: 2441

MesajForum: Duyurular   Tarih: Thu Aug 05, 2004 11:26 pm   Konu: Pusu da geri döndü
Quake2 motorunu incelemeni tavsiye etmemin sebebi bukadar eskide olsa bu motorun nasıl çalıştığını anlamanın modifiye etmenin çok güc olduğu vede bunu yapmanın çok fazla zaman alacağı vede bunu yapabi ...
  Başlık: Pusu da geri döndü
Notre_Dame

Cevaplar: 56
Görüntüleme: 2441

MesajForum: Duyurular   Tarih: Thu Aug 05, 2004 10:50 pm   Konu: Pusu da geri döndü
Boşver şimdi doom3 felan sen al quake2 motorunu incele nasıl çalıştığını anlamaya çalış bakalım nekadar zamanını alcak?
İşini bilen ekip kurulsa ztn her durumda oyun yazılabilir...Doom3 modifiye oyun ...
  Başlık: Pusu da geri döndü
Notre_Dame

Cevaplar: 56
Görüntüleme: 2441

MesajForum: Duyurular   Tarih: Thu Aug 05, 2004 10:37 pm   Konu: Pusu da geri döndü
Hazır oyun motoru kullanmak sandığın kadar basit bişey değil... Hazır kullanmanın en buyuk artısı kullandığın şeyin çalışıyo oldugunu bilmek olabilir heralde ama oyun yapım sürecini programlama süreci ...
  Başlık: Pusu da geri döndü
Notre_Dame

Cevaplar: 56
Görüntüleme: 2441

MesajForum: Duyurular   Tarih: Thu Aug 05, 2004 10:29 pm   Konu: Pusu da geri döndü
Evet yani katılıyorum nediyim. Cemin pek konuşmaması bu konularda bile yorum yapmaması cok antipatik duruyo. Bukadar eleştirilerin gelmeside bu yuzden bence aslında...
  Başlık: Pusu da geri döndü
Notre_Dame

Cevaplar: 56
Görüntüleme: 2441

MesajForum: Duyurular   Tarih: Thu Aug 05, 2004 8:33 pm   Konu: Pusu da geri döndü
Bütün dergilerde felan çıkabilir ama bu gayet normaldir çünkü bu proje(pusu) şu ana kadar yapılmış ve gelinen seviye itibariyle tr içindeki en ciddi belkide tek ciddi projedir.
Grafikler bana hiçde k ...
  Başlık: OpenGL (new) Soru!
Notre_Dame

Cevaplar: 11
Görüntüleme: 455

MesajForum: OpenGL, DirectX   Tarih: Tue Jul 27, 2004 11:34 pm   Konu: OpenGL (new) Soru!
Bu gui yi senmi yazdın yoksa nerden aldın?
win yapısını felan gönderirsen yani apideki önemli yapıları felan yazarsan problem daha iyi anlaşılabilir belki..
  Başlık: Memory management
Notre_Dame

Cevaplar: 8
Görüntüleme: 442

MesajForum: Programlama Dilleri ve Algoritmalar   Tarih: Thu Jul 15, 2004 9:27 pm   Konu: Memory management
Çokta gerekli bişey değil ama en azından bellek sızıntılarını felan önlemek için crtdbg.h içinde tanımlı fonksiyonlar kullanılarak sızıntılar önlenebilir.
Çok fazla allocation free gereken yerlerde b ...
  Başlık: Sinematik Kamera
Notre_Dame

Cevaplar: 6
Görüntüleme: 702

MesajForum: Günün Resmi   Tarih: Sun Jun 06, 2004 5:45 pm   Konu: Sinematik Kamera
blend ile yapılırsa alpha test ile GL_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA yapılması daha iyi. hem anlaşılması kolay, bitmapte alphaların 0 olduğu yerler olduğu gibi bırakılır 255 olduğu yerler tam bitmap il ...
  Başlık: cfxweb
Notre_Dame

Cevaplar: 6
Görüntüleme: 246

MesajForum: Konu Dışı   Tarih: Sat Jun 05, 2004 9:56 pm   Konu: cfxweb
Yok öyle şeyler yapacaklarını sanmam bunun arkasında farklı bir psikoloji var. Toplum medya felan hackerliği süper insan sıfatı olaraktan gösterdiği için kendi kendine üstün olduğunu kanıtlamak için f ...
  Başlık: cfxweb
Notre_Dame

Cevaplar: 6
Görüntüleme: 246

MesajForum: Konu Dışı   Tarih: Sat Jun 05, 2004 8:51 pm   Konu: cfxweb
bu sitede gitmiş şimdi farkettim.. demekki herkezin başına böyle şeyler gelebiliyormuş.
Hackerlik felan boş işler ztn sevmiyorum bu tip insanları. Bence bu insanlar prog. yazamnın özellikle oyun yaz ...
  Başlık: Yazdıkları oyun için müzik arayanlar
Notre_Dame

Cevaplar: 14
Görüntüleme: 1300

MesajForum: Ses ve Müzik   Tarih: Sat Jun 05, 2004 7:53 pm   Konu: Yazdıkları oyun için müzik arayanlar
ben sevdim.. Aslında tam aradığım tarzda şeyler diyebilirim, galba bunları kullanıcam ben..
  Başlık: free ebooks
Notre_Dame

Cevaplar: 2
Görüntüleme: 795

MesajForum: OyunYapımı   Tarih: Sun May 16, 2004 1:47 pm   Konu: free ebooks
real programmers.. http://www.programmers-unlimited.com/rp/index.php heheh..
  Başlık: Başka Programlara Erişmek
Notre_Dame

Cevaplar: 5
Görüntüleme: 347

MesajForum: OyunYapımı   Tarih: Sun May 02, 2004 7:47 pm   Konu: Başka Programlara Erişmek
CreateProcess ile yapmıyomuyduk bunu? MSDN e bak örnek kodlar felan vardır orda..
 
1. sayfa (Toplam 5 sayfa) Sayfa 1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
Tüm saatler GMT +2 Saat
Forum Seçin:  


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.258 Saniye