Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Arama
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Arama sonucunda 351 adet mesaj bulundu
www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası
Yazar Mesaj
  Başlık: Computer Game Design and Prog.
DG

Cevaplar: 6
Görüntüleme: 159

MesajForum: Konu Dışı   Tarih: Sat Dec 10, 2005 2:09 pm   Konu: Computer Game Design and Prog.
Ben Endüstri Mühendisliği'nde okuyorum ne yazık ki (AOBP 63 gelmişti)
  Başlık: Vide Görüntü Kalitesi
DG

Cevaplar: 3
Görüntüleme: 157

MesajForum: Konu Dışı   Tarih: Sat Dec 10, 2005 2:05 pm   Konu: Vide Görüntü Kalitesi
AVI bir container formattır (video+ses) AVI sıkıştırılmaz, içindekiler sıkıştırılır.
  Başlık: Computer Game Design and Prog.
DG

Cevaplar: 6
Görüntüleme: 159

MesajForum: Konu Dışı   Tarih: Sat Dec 10, 2005 3:05 am   Konu: Computer Game Design and Prog.
"Computer Game Design and Programming"i bilmiyorum ama "Computer Graphics" Bilg. Müh. formasyonunda standart bir ders.
  Başlık: müttefik oyunu
DG

Cevaplar: 10
Görüntüleme: 453

MesajForum: Yeni Başlayanlar (Ben de oyun yapmak istiyorum)   Tarih: Thu Dec 08, 2005 7:48 pm   Konu: müttefik oyunu
http://xoomer.virgilio.it/fcostam/portraits/portraits.html

"mdrow6"

Bir de üstüne "register" işareti koymuşlar. Yüzsüzlüğün böylesi... Smile
  Başlık: müttefik oyunu
DG

Cevaplar: 10
Görüntüleme: 453

MesajForum: Yeni Başlayanlar (Ben de oyun yapmak istiyorum)   Tarih: Thu Dec 08, 2005 5:25 pm   Konu: müttefik oyunu
Arabirimi ek$i sozluk mantığıyla espirilerle (!) donatmışlar fakat bu kadar çok metin olunca baymış.

Bu grafikleri bunlar mı yapmış? D&D kitaplarından, oyunlarından fırlama gibi duruyor. Hmmm.. ...
  Başlık: directx te kamera ve nesne posizyonu
DG

Cevaplar: 22
Görüntüleme: 462

MesajForum: OpenGL, DirectX   Tarih: Mon Dec 05, 2005 3:54 pm   Konu: directx te kamera ve nesne posizyonu
Bu arada aynı şeyden mi bahsediyoruz ? Embarassed Embarassed

Pardon, yeni gördüm.

Kesinlikle ve kesinlikle aynı şeyden bahsetmiyoruz. Senin örnekte kamera yerinden oynamıyor Smile Alttaki quad'i çevirip ...
  Başlık: directx te kamera ve nesne posizyonu
DG

Cevaplar: 22
Görüntüleme: 462

MesajForum: OpenGL, DirectX   Tarih: Mon Dec 05, 2005 2:23 pm   Konu: directx te kamera ve nesne posizyonu
Eskiden (2B çağında) ekrandaki animasyonlu görüntülere sprite derlerdi. Bunların alt alta, üst üste animasyonlarından oluşurdu oyun. Şimdi ise ekran uzayında konuşlandırılmış quadlara sprite deniyor. ...
  Başlık: ilk opengl programım :)
DG

Cevaplar: 93
Görüntüleme: 3619

MesajForum: Konu Dışı   Tarih: Mon Dec 05, 2005 2:08 pm   Konu: ilk opengl programım :)
ya abi ekran kartının adını söylesene ondan alalım.
shader ile uğraşanlara kötü haber pixel shader minimum geforce fx 5200
de çalışıyor int kafede farklı bilgisayarlarda denedim Crying or Very sad

bide şu v ...
  Başlık: directx te kamera ve nesne posizyonu
DG

Cevaplar: 22
Görüntüleme: 462

MesajForum: OpenGL, DirectX   Tarih: Mon Dec 05, 2005 1:58 pm   Konu: directx te kamera ve nesne posizyonu
Bunu bir hud gibi ya da bir silahın ekranın ortasındaki hedef işareti olarak ta düşünebilirsiniz.

hocam buna göre cevap verdim mesela söyle



Anlıyorum da, senin yazdıkların dünya kordinat si ...
  Başlık: directx te kamera ve nesne posizyonu
DG

Cevaplar: 22
Görüntüleme: 462

MesajForum: OpenGL, DirectX   Tarih: Mon Dec 05, 2005 1:42 pm   Konu: directx te kamera ve nesne posizyonu
mesela diğer bi yöntem matrix'i indendity olarak ayarla ve konumu
_41, _42, _43, e yaz sonra çizdir

Bu hangi matris için? Local-World matrisi için ise bu yöntem yemez. Çünkü sadece translation ya ...
  Başlık: directx te kamera ve nesne posizyonu
DG

Cevaplar: 22
Görüntüleme: 462

MesajForum: OpenGL, DirectX   Tarih: Mon Dec 05, 2005 1:12 pm   Konu: directx te kamera ve nesne posizyonu
"ID3DXSprite" diye bir yapı var. İstediğin şekilde ekrana sprite basmak için (z-sıralı bile olabilir) kullanabilirsin. Kameradan bağımsız, ekran uzayında hareket edebilirsin. Güzel bir arabirim, işini ...
  Başlık: ilk opengl programım :)
DG

Cevaplar: 93
Görüntüleme: 3619

MesajForum: Konu Dışı   Tarih: Sun Dec 04, 2005 6:39 pm   Konu: ilk opengl programım :)
işte ilk asm shader programlarım (ufak şeyler Sad ).

http://www.free-webhosting.com/devreci/progs/asmshader.zip

yanlız pixel shaderi bi türlü çalıştıramadım int cafede geforce4 128mb de
deniy ...
  Başlık: Bios & Hdd ?
DG

Cevaplar: 14
Görüntüleme: 372

MesajForum: Konu Dışı   Tarih: Sun Dec 04, 2005 1:30 pm   Konu: Bios & Hdd ?
Sitelerinde kılavuzun elektronik sürümünü downloada açmışlar. Fakat sunucuları çok hantal. Bir türlü yanıt alamıyorum.
  Başlık: Bios & Hdd ?
DG

Cevaplar: 14
Görüntüleme: 372

MesajForum: Konu Dışı   Tarih: Sun Dec 04, 2005 12:47 pm   Konu: Bios & Hdd ?
Anakartın kılavuzunu oku, mevcut BIOS'un azami kaç GB IDE desteklediğini öğren.

Düşük bir ihtimal ama jumper'ı ayarlamamış olabilir misin?
  Başlık: DirectX Sample Framework
DG

Cevaplar: 3
Görüntüleme: 150

MesajForum: OpenGL, DirectX   Tarih: Sun Dec 04, 2005 1:53 am   Konu: DirectX Sample Framework
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/directx9_c/DXUT_Programming_Guide.asp
 
1. sayfa (Toplam 24 sayfa) Sayfa 1, 2, 3 ... 22, 23, 24  Sonraki
Tüm saatler GMT +2 Saat
Forum Seçin:  


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.359 Saniye