Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


GLUI - OpenGL Kullanıcı Arabirim Kütüphanesi - 2

(126 kelime)
(432 okuma)   Yazdırılabilir Sayfa




GLUI platformdan bağımsız bir OpenGL kullanıcı arabirimi kütüphanesidir

GLUI kullanarak OpenGL uygulamalarınıza buton, label, textbox, checkbox, listbox, panel, spinner gibi bircok görsel arabirim öğesini ekleyebilirsiniz.GLUI, GLUT kütüphanesi ile birlikte kullanılmak için tasarlanmıştır. Bir başka deyişle, opengl uygulamalarınızda glui kullanabilmek için tek ön şart uygulamanızın glut kullanıyor olması. GLUT un işlediği her platform da (windows, linux vb...) glui yi kullanabilirsiniz.


Serinin bu ikinci dökümanında birinci dökümanda kullanılan kod yapısı üzerine eklemeler yapılarak yeni GLUI widget ları inceleniyor. Panel, ListBox ve CheckBox olarak adlandırılan widget lar örneklendirilirken "LiveVariable" olarak isimlendirilen GLUI özelliği de açıklanıyor.



GLUI örnek-2 VC++ 6.0 proje dosyalarını aşağıdaki bağlantıyı kullanarak indirebilirsiniz.

[ GLUI örnek 2 ]

GLUI uygulamanızı derlemek için GLUI library ve header dosyalarına (glui32.lib ve glui.h) sahip olmanız gerekiyor. Bu dosyaları ilk dökümanımızda örnek kod ile birlikte vermiştik. Elinde kütüphane ve header dosyaları bulunmayanlar ilk dökümandan kopyalayabilirler.
Deniz Aydınoğlu :: 2004 :: www.oyunyapimi.org
  

[ Geri Dön: OpenGL | Bölümler İndeksi ]




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.033 Saniye